Ford escort estate
1997
Novērtējums: 8
Nopirku 1997. gada augustā ražotu escortu ar universālo virsbūvi.
Par pozitīvo
Ļoti ietilpīgs, ja vēl nolaiž aizmugurējos sēdekļus !!!
ļoti labs zetec- e 1,6 16v dzinējs, ja ievēro ražotāja ieteikumus par šķidrumu maiņu - praktiski mūžīgs.
salons arī ļoti labs un viegli kopjams.
lūka ir ok
sēdekļi ļoti labu un ērti, viegli iztīrīt, ja kas : )
ABS arī noder ik pa laikam.
Kopumā ļoti labs vāģis par normālu cenu.
Par problēmām
Pirmā un galvenā - stūres pastiprinātājs, laiž garām šķidrumu.
Pārējais ir sīkumu, tādi paši kā visiem citām vācijā ražotām auto.
sīkāku info var nolasīt šeit http://www. autoreview. ru/new_site/year2002/n21/escort/1. htm
export
@ 9.februāris 2005 0:00
Ford Scorpio 25 TD
1996
Novērtējums: 8
Sveicināti,
Nopirku šo mašinu pagājušo gad februārī taatad esu norullējis veselu gadu un vēlos pastāstīt kāds tad ir šis auto.
Kad iegādājos to visi pazinjas izteica dziļu līdzjūtību, jo naudas šnabim vairs nepietikšot un vairāk mašīna stāvēs servisā nevis braukšu.
Toties pierādijās pretējais. Esu šī gada laikā nobraucis 90 000 km. Izbraukāta visa eiropa. Pat Krievija.
Sajūtas braucot ar šādu auto ir kā jau ar luksus klases auto. Auto liels ērts, smags, pa bedrēm iet pāri klusi.
Salona apdare perfekta, nekas negrab arī pēc gada. Kā lielāko plusu varu minēt, ka vismaz zagļu aprindās nav pieprasīts auto.
Degvielas patēriņš:
Pilsētā 8; šoseja 7 l/100km.
1800kg mašīnai tas varētu būt normāli.
Rezerves daļas ir pat ļoti lētas un "SPUTNIKS" var dabūt visu uz vietas.
Sho 90 000km laikā esu nomainijis sekojošu:
stabilizatora stieņus 2x16 ls
stabilizatora bukses 2x3 Ls
ģeneratora siksnu 15, - ls
aizmugures bremžu klučus 12, -ls
priekšējās bremžu šļūtenes 2x9 Ls
Protams arii ellju, filtrus, riepas.
Rezumē:
+plašs ērts salons,
+salonā kluss,
+ekonomisks (diizelis),
+lēts ekspluatācijā
+laba vadāmība
- dizains (dizaineris laikam bijis pillā)
- pietrūkst motora jaudas
- skaļš dzinējs (salonā par laimi to nevar dzirdēt)
Shoferis
@ 4.februāris 2005 0:00
Opel Omega 3000
2005
Novērtējums: 8
Nu sveiki, tauta! Noleemu uzrakstiit nelielu aprakstu par savu autinju.
Shis konkreetais modelis ir Opel Omega A3000, evo500, 3.0, v6 24v. Iegaadaajos mashiinu Klaipeedaa pa 1500 eur. Un notika tas 2004. gada novembrii. Iegaades briidii neredzeeju, kam vareetu piesieties, pat ruuseejis taa laagaa nebija. Taa kaa ar origjinaalu auto braukt nepatiik, tad saaku no aarienes paarveidot. tikai vizuaali. kaa sanaacis, spriediet pashi! izmaksas viss kopaa, njemot veeraa, ka visu dariiju pats, nebija tik lielas vieniigi pa kraasu un kraasoshanu bija daargi jaamaksaa- aareejais tuunings viss kopaa ap 500ls. Nedomaaju, ka mashiinaa ir ieguldiita paaraak liela summa, jo tas tachu ir mans sapnis jau no beerniibas!
Varbuut nedaudz par dinamiku- taatad Mashiinai uzraaviens ir vienk briinishkjiigs, ciparus konkreeti neesmu meeriijis, bet, kad iespiezh pedaali, tad elpa nedaudz aizraujas, nerunaajot par to, ka benkjos lipina konkreeti.
Degviela: taa kaa leju tikai 98 benziinu, pateerinjsh ir ~15l uz 100. Bet tie nav iisti meeriijumi, jo neesmu pat ar auto taa iisti braukaajis, ilgaak laika tika pavadiits garaazhaa skruuveejot. Pieregjistreets Latvijaa arii pagaidaam nav!
Taa nu izspiedis esmu braucot pa leishiem- uz shosejas- 260km/h, fotograafijaa variet paaarliecinaaties!
Pagaidaam arii viss, kad buushu izgaajis TA, tad noteikti uzraxtiishu, cik ir izmests remontiem!
Lieku atziimi 8, jo liidz shim viss ir bijis ok!
A3000
@ 1.februāris 2005 0:00
Volkswagen Passat
1990
Novērtējums: 6
Nu taa lai jau komentaaros nesaaktu nolikt opereesim konkreeti ar skaitljiem bez liekaam subjektiivaam izjuutaam.
Nobraukti kops iegaades ir 33000 km pa visdažādākajiem celjiem.
Vid patērins ilgterminja testā- 7,5 litri benziina - tas 70% soseja 30% pilseeta
vai 11 litri gaazes ziemaa 9-10 vasaraa starp pilseetu un soseju buutiskas atskiriibas nav.
Detalju cenas ir patiesaam smiegliigas, tas gan vairaak deelj taa ka ir liela izveele un vienmeer var atrast visleetaako( kas nebuut nepretendee uz labaa) detalju.
Taatad(ja nu kaadam interesee):
termostats -4 ls
Bremzu kluci- 6.5
Bremzu diski- neventileejamie -12.5 gab
Zobsiksna 4 ls(BOSCH)!!!
Priekseejie gultni no 7-14 gb (peedeejais SKF)
Elljas filtrs 2 Ls
Gaisa filtr -4.5
Zobsiksnas spriegotaajs-9.9
Svecvadi(silikons)-19
Bendikss-14
Bremzu loki-13.5
pirksti, 'oporas', bukses- tas viss 2.5-5.0 ls gab
Tas arii viss kas mainiits sajaa laikaa.
Konkreetaa masiina 1.8 monosprice CL izpildiijumaa. kaa rezultaataa ir galiigi pliks bez jebkaadaam ekstraam(vismaz nav kam nobirt)
+/-
+plass (200 cm indiviids)
+leets daljas
+gandriiz visu var izdariit pats
+ljoti produktiiva apkure
+patiikami atturiigs salona divains
- grab
- zog (kasko 80 ls gadaa)
- nepaaraak laba vadaamiiba
- ljoti neeerti seedeklji
Atziiem 6 bet nu tas nav objektiivi:
pareizi buutu -
ekspluataacijas izmaksas- 8
komforts-6
vadaamiiba- 5
Garaisjanka
@ 31.janvāris 2005 0:00
Fiat marea weekend elx
1996
Novērtējums: 7
marea iegādājos 2003 gada vasarā, Rumbulā. pilnīgi uz dullo,3800eur, man jau bija savs auto, bet ieraugot marea sapratu ka man vajag to!1.8 16v motors rūc jocīgi, klusi, laba dinamika(vidēji10litri uz 100km), startējas pasakaini - pagriez atslēgu un momentāli motors iedarbojas , bez nekādiem zz zz . !!!gaiss salonā svaigs, ne tā kā mazdā iekāp un galva sāk griezties... !!! Nobraukti 30kKm, izietas divas apskates bez aizrādijumiem. esmu nomainijis divas bukses (5ls)un stūres pirksti prasās nomainīt, pāris reižu nomainījis eļļu. visu šo laiku pie benzīnbākas ir noberzta krāsa un spīd metāls... taču tas jau 2gadus nerūsē!izpūtējs šķiet ir no nerūsējošā, tātad ar to problēmas nav gaidāmas. kautkas klab aizmugurējās durvīs. mašīna klausa, es valdu pār to nevis otrādi, ziemā nav sajūtas ka tā tulīt tulīt saslīdēs. vasarā patīkami braukt ar AC. grūti noregulēt optimālu temp ziemā. sasalst durvju rokturi. Mašīnu īpaši nekopju tipa silikoni un pulieri... vienkārši neprasās. bezmaksas audiosistēma strādā kā nākas, to neviens nekad nezags un nav kā "lunim'' ar magnetolas priekšējo paneli jāstaigā apkārt. Fiats paliek fiats tāpēc kvalitāte nav pati labākā, bet braucot komforts vienkārši pasakains, sēdekļi mīksti, pedāļi klausa, bremzes assas. jumta stieņi noder ja jāpārvadā piem gulta vai slēpes. pats galvenais- drošības sajūta- nezinu kad kādam būtu nozagts Fiat Marea. salīdzinot ar jaunu(99g. ) Astru fiats liekas mīkstāks plašāks. Pērkot auto ir jājūt ka tas nav apskrūvēts, nobraukts utt. Nekad nepirksu golf vai astra jo tie man liekas tik garlaicīgi un bezgaumīgi, turklāt par katru ekstru jāpiemaksā papildus. un arī kartupeļus ar savu autiņu nevedu....
qwerty
@ 27.janvāris 2005 0:00
Audi coupe
1990
Novērtējums: 8
Nopirku savu coupi pagājuš gada rudenī.2400eiro.
nomainīju eļu siksnas un degvielas sūknīti, varēja vēl braukt, bet bepatīkama skaņa bija salonā.
nu ieliku muzoninu patr 500ls nu biki jau grabina. no sāuma biju nopircis aktīvo sbuferi bet tas manu muzikas skaļumu neturēja un sadega un tagad stāv 1kw pastūzis un 500 ww sabis. nu tagad var paklausīties savus grāvējus biķi skaļāk.
Viss tas būtu labi, ja novembrī nebūtu sasitis: (no mašinas purna palika tikai labais pagrieziens.
nu itkaa visu jau staisīja bet bij gr;uti atrast lukturus un migliniekus par pieņemamu cenu, bet nu salasīju pa visādiem šrotiem. un tagad vizinos krāsains, jo vēl nesmu pārkrāsojis.
autiņa plusi+labi izskatās
+viegli eksplotējams
+nav seviski dārgas detaļas
+cinkots kuzovs
+patīkami vadāms
+labs uzrāviens
autiņa minusi- bieži zūd miglinieki un lukturi: )
rihhters
@ 26.janvāris 2005 0:00
Opel Vectra
1992
Novērtējums: 7
Hello tauta! Bi6kin pastasti6u par savu Vectru 2.0i (129 z. s. - bija taada dzineeja modifikaaacija no 1990 - 1992 gadam). Nopirku 3 gadus atpakal. Tolaik maksaaja 2100$. Aprikojumaa tikai: elektriskie logi, ABS, miglinieki. Par 3 ekspluatacijas gadiem tika nomainiits: glu6itelj, kadas 3 lampinas (visas kreisa lukturii) un vajadzeeja metinaat pakalejas arkas (taa gan Opelim ir slimiiba). Protams tika mainiitas siksnas, kolodkas un ella.
Principaa, neko iipa6i slikto par ma6inu nevaru pateikt. Uz cella nekad neesmu palicis (tjfu, tjfu, tjfu). Ziemaa pieliec normaali, vieniigais ka tomeer dzineeju pasildiit paris minutes pirms brauk6anas vajag. Ellu neriij.
Loti laba ipa6iba Vectrai, ka policija aptur loti reeti, un vienmeer var sarunaaties, jo ja cilveek brauc ar opeli, tad no kurienes vinam nauda?! ;)
Loti patikami redzeet ka cilveeki uzreiz klust par sponsoriem, jo viniem "v padlu" kad vinus Opel apdzin ;)))
Kopumaa, var "vivesti itog": ma6ina ir laba sava cenas klase , zaglus neinterese (var stavet pie loga pa nakti), es uzskaatu ka 7 balli ir normaali prieks tas.
visiem kuri kliegs ka opelis nav ma6ina, bet "musorniks": 1. opelis rusee? - ja taa ir, bet vajag par to iepriek6 parupeeties. Citas ma6inas nerusee?
2. principaa ar to pamatoti iemesli parasti beidzas, sakaas "Gavno tvoj opel!.. " - te es domaju pat nav ko komenteet.
"Ma6ina sredstvo peredvizhenija", taa brauc, tajaa ir silti un eerti - vairaak man neko nevajag.
P. S. atvainojos par kludam tekstaa, jo neesemu latvietis, ka vareeju taa uzrakstiiju ;)))
Russkij
@ 26.janvāris 2005 0:00
Skoda Fabia
2004
Novērtējums: 8
Nopirku jaunu, ar Elegance apriikojumu 1.2 motoru. Braucu jau vaitaak kaa 1/2 gadu
Simpatizee:
~Cena (Krietns apriikojums par sapraatiigu cenu)
~Degvielas pateerinjsh (~6.5l pilseeta/nepilseeta - 70/30)
~Gana daudz vietas 4 neliela izmeera cilveekiem
Probleemas:
~izdegushas 2 tuvo gaismu spuldziites
~diezgan paskaljsh salons
~bagaazhu var salikt tikai diviem cilveekiem braucot zaljumos
Locekli nepagaraina un arii nesaiisina... esmu pilniigi apmierinaats ar taadu transporta liidzekli...
rokenrols
@ 25.janvāris 2005 0:00
Volvo s40
2000
Novērtējums: 9
Nu tad tā... papildinot jau iepriekšējo stāstu varu uzrakstīt par vēl vienu Volvo brāli S40.
Modelis vel ir pirms feislifta(vizulalajiem uzlabojumiem), kas naca laikam sakot ar 00'gada beigām. No tā zaudējums ir tas, ka nav dzidrinātā optika&plastmasas zem buferiem ir vecā tipa, kas mīl nokrist, ja tām ir saskarse ar kaut ko.
Sedans, noskrējiens ap 100'000, pirkta no nulles "musa motors", kur arī izietas visas apkopes, bet tagad gan priekšroka tiek "autostars", motors 1,8L.
Laikam jāsāk ar labām lietām:
+)daudz ekstras (klimats,4elektro logi, kruīzkontole.... );
+)tiešām laba ekonomijas un jaudas attiecība 1.8L ar +/- 125z/s. Patēriņš: pilsēta 10L un shoseja ap 7,5L braucot nemaz ne "sēņojot";
+)izturīga - ir gadījušies dažādi misēkļi, bet rezultāts ir bijis tiešām iepriecinošs!
+)manuprāt kvalitatīvi nostrādāts salons un ļoti ērti krēsli - var nobraukt garus gabalus ar patiesu baudu;
+)zagļu vidū nepopulāra (tfu, tfu, tfu... )
+)daudz dažādu patīkamu sīkumu, kas atvieglo dzīvi un padara ikdienu vienkāršāku (piemēram: savilkšanas siksna un tikliņš, lādītes bagāžnieka nodalījumā)
+)borta dators(uzrāda: pašreizējo benzīna patēriņu;kilometrus, cik var nobraukt līdz bāka ir tukša- strādā tiešam kā pulkstenis; signāla brīdinātājs, kad pārsniegti uzstādītie km/h, vidējais benzīna parētiņš uz pēdējo uzstādīto tripu; āra tempratūta.... )
Katram kokam divi gali:
- )dārgas rezerves daļas;
- )nav rokas balsta starp priekšējiem sēdekļiem;
- )bieži mīl izdegt dažādas lampiņas;
- )normāla pārvietošanās iespējama 4 cilvēkiem 2+2, jo 2+3 ir jau apgrūtināta dēļ šaurības&saspiestības, bet mazus gabalos tas ir iespējams;
- )nav metālikas krāsas, tādeļ izskatās mazliet nobružāts
- )diezgan smags&zems, kas ziemas apstākļos nebūt nav piemērots piesnigušiem lauku ceļiem.
- )par savu cenu vienmēr var vēlēties vairāk(tādēļ arī vērtējums nav 10!)
Domājam ka vēl kādi pāris gadi šis auto būs jāpatur lietojumā, bet kad būs sasniegti 150'000km nobraukums, labāk laikam meklēt kaut ko svaigāku, dēļ remota izmaksām, ko vērtīgāk ir ieguldīt jaunā auto.
Auto nekad nav pievīlis un domājams, ka arī nākamais būs Volvo markas, drošvien S60, jo lielāks, bet gandrīz par to pašu cenu kā S40!
Kādēļ tieši Volvo(?): neuzkrītošs, bet manuprāt moderns, uzticams, funkcionāls, drošs un piemērots mūsu klimatiskajiem apstākļiem.
Šis ir auto ar kuru neizlec, bet vienkārš izbaudu braucienu.
Kartam savs braucamais... lai visiem veiksmīga diena: )
caspers007
@ 24.janvāris 2005 0:00
Volvo S40
1999
Novērtējums: 7
Ko varētu teik par sen zināmām lietām un reālo būtību?
Jebkuru Volvo auto gribētos saukt par "Wiking'iem" , jo tā tas patiesībā arī ir. Tas patiešām ir auto ar lielo burtu, jo tas ir piemērots mūsu ceļiem un klimatiskajiem apstākļiem un ne tikai... . Ne velti visu lielvalstu autobūvju eksperti ir teikuši tā: Krievija- "Volvo, tas ir auto mūsu klimatiskajai joslai";
Slovākija- "Volvo, auto mūsu ceļiem";
ASV- "Autobūves šedevrs, tas ir Volvo" ... utt. Daudz varētu saukt šada un cita veida saukļus, bet vai tā ir patiesība?...
Patiesība ir tāda, kad volvo atbilst visām (tehniskām, elektoniskām u. c. veida) prasībām, ja vienīgi tas tika ražots dzimtenē un nevis Polijā, Čehijā, Turcijā utt. Un tomēr, vēl jau pastāv valstis, kurās ievēro kvalitāti un nevis kvantitāti kā piemēram, šo pašu Volvo S40 dzimtene, Nīderlande. Paldies Dievam, ka šis auto ir saglabājis savu Volvo drošibu un braukšanas komfortu. Ja nedaudz sīkāt, tad šis auto ir viens no drošākajiem un komfortāblākajiem auto šajā klasē. Ja to salīdzināt ar Audi 80, VW Jetta (Bora) vai šīs klases japāņu auto, tad Volvo S40 būs krietni komfortāblāks, jo tam ir Multilink sistēmas piekate ar stabilizatoriem aizmugures piekarē, un Makferson sistēmas ar stabilizatoiem priekšējā piekarē. No tā nav jābaidās, jo ši sistēmas piekares atbilst tehniskām prasībām attiecībā pret mūsu ceļiem- kas jau arī ir pierādījies.
Manā rīcībā esošajam S40 (99') ir ļoti patīkama un dinamiska gaita, kuru attīsta 2.0l 140 z/s dzinējs. Negribētos teikt to pašu par 1,6l dzinējiem, jo tiem ir pietiekams spēks taču kaprīzs ekspluatācijā. Līdzvērtīgs, vēl varētu būt 1,8l dzinējs, bet tādā gadījumā tad ir jāatsakās no automātiskās ātrumkārbas. Cita lieta, ja šie dzinēji ir apgādāti ar turbo kompresoru, toties nākotnē ir jārēķinās ar lielākiem izdevumiem pie dzinēju apkopes un remontdarbiem. Principā, visiem S(V)40 tiek uzstādīti 4 cilindru 16 vārstu dzinēji, kas ir kolosāls risinājums dzinēju izturībā un jaudā. Vienīgā nelaime ir ar bēdīgi- slavenajiem 1.9TDi. Kā zināms tiem uzstāda Renault dzinējus, kas ne būt nav tas labākais tehniskais rezultāts auto būvē, kā arī to ekspluatācija ar mūsu degvielām, klimatiskajiem apstākļiem un pasīvo kārtējās tehniskās apkopes veikšanu.
Pozitīvais: ļoti drošs un komfortābls šis klases auto ar teicamiem dzinējiem (izņemot 1,9TDi Renault), samērā izturīgs mūsu ceļiem,
Negatīvais: samērā dārgs ekspluatācijā (lidzinās BMW un MB cenām), paskaļš dzinējs, ja tiek pārsniegta 3,5 iezīme uz tahometra.
Teicamā stāvoklī esošā auto cena (99')varētu būt robežās no 8300 līdz 10000 euro.
P. S. ja tas ir lētāks, tad šim noteikti kaut kas kaiš- noteikti. Uzmanaties no Vācijā ekspluatētiem un Latvijā ievestiem "kaķiem maisā". Tas nav sporta auto, kuru ikdienā var dzīt 220 km/h.
Iesaku: Volvo S40 iegādāties no Nīderlandes, Beļģijas (kur atļautais ātrums līdzinās mūsu valstī atļautajam), un vēl labāk šeit Latvijā no "Mūsa motors", "Autostar" un citu zināmu, godīgu firmu pārstāvjiem pirktos auto, kuriem ir neviltotas tehniskās apskates grāmatiņas un to reālais tehniskais stāvoklis un noskrējiens- ko var noskaidrojams uz vietas.
Automiilis
@ 24.janvāris 2005 0:00