Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen vento GL 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Masinu dabuju no sencha, lietoju to divus gadus, ta jau vagis labs pa asfaltu normali iet 110-120 km\h bet ka uzbrauc uz grants ta vairs neturas uz cela. divu gadu laika nomainiju prieksejo sailetblokus, pusass puteklu gumiju, bremzu uzlikas un diskus, pakaljaa probleemas ar trumulju bremzem, rokjenes trose dazkart ieedas un TA ir stavbremzes nevienmeeriba... ruse tikai tas vietas kur autinsh ir bijis sists, motoram nomainiju varstu vaka blivi, vel nomainiju passaprotamas lietas : tosolu, zobsiksnu, ellu, sveces, bremzu skidrumu, gaisa filtru...
noskreejiens vinam ir 223000 (apmeeram) motors 1.8 mono sprice, Ljoooooti liels bagaznieks!!!!. benzina paterinsh ap 8 litri uz simtu, elektriski spogulji, apkure, elektriska luka, stures pastiprinatajs, BET NAV ELIKTRISKI PACELAMI LOGI (ienistu TO)...
Secinajumi : Auto ar lielu bagaznieku, edeligu motoru, ertu salonu, piekare bus kaut kas jaremonte katru sezonu (Kadi sailentbloki un buksiites jo atri izdilst, toties ir loti viegli nomainamas un letas) Ljoti elementaara piekare
RE kur saits http://volkswagen. msk. ru/
Laba un mila masina, mani nav pievilusi... Mana pirma masina...
BailY @ 23.janvāris 2005 0:00
Ford Sierra XR4i 1985 Novērtējums: 9 Komentāri [37]
Taa nu sheit lasot, noleemu uzraxtiit arii pats par savu auto.
Saakshu ar to, ka mashiinu iegaadaajos pa 300ls 2002. gada vasaraa no kaadas sievietes.
Kad auto nopirku tas nebija tik labaa staavoklii. bija diezgan "nolaists"- taadaa zinjaa, ka motors negaaja kaa vajag, arii ritoshaa dalja bija savu muzhu nokalpojusi. Taa nu pamazaam saaku autinju "pacelt". Taa kaa svariigaakais no auto, peec manaam domaam, ir motors, tad saaku ar to. 2.8 litru dveeseliite nebija apruupeeta gandriiz vispaar. Automashiina, visticamaak nebija braukusi aatraak par 100 km/h, bet to tachu nedriikst taa mociit. Sveces- melnas, gaisa filtram cauri pat ar kompresoru neizpuutiisi, svechvadi sit uz masu, aizdedze izreguleeta. Un taas arii bija auto lielaakaas probleemas dzineejaa. taa nu, kad visu samainiiju, iznaaca, ka nemaz tik daargi nav viss kopaa ~35- 45ls.
Tad nu saaku ar ritosho. Pirmaas bija bremzhu kalotkas, tad amortinji, bukses un viss paareejais. Sheit gan iznaaca nedaudz saaliigaak- viss kopaa ~120ls. Par ruusu gan nevaru suudzeeties, par briinumu tikai aizmugures arkas, bet nedaudz. Vizuaali nebija ne vainas, kaa jau sievietei, arii vecajai saimniecei svariiga bija tikai aarpuse mashiinas. Kad auto nopuleeju- kraasa bija kaa jauna.
Taa nu, kad visi remonti bija galaa, saaku braukaat. Par uzraavienu un auto savaldiishanu suudzeeties nevar- 4X4 ar 2.8 litru biideli ir pats labaakais, kas vien var buut(ieprieksh braucu ar 83. gada ford sierra 2.0 V6- tikai ar aizmugures piedzinju). Kad pie luksofora zaljaas gaismas iemin pedaali vriidaa, ir taada sajuuta, ka prieksha paraus rataa. Ir ljoti interesanti braukt pa shosejaam, kad kaads ar mazo kadetinju 2.0 GSi, vai kaads BMW grib apdziit, un nenojaush, kas pa zveeru staav zem melnaas sierras kapota, atliek tikai nedaudz uzspiest uz labo pedaaliiti, kad visi BMW un citi izleceeji var ostiit gumijas smaku un riit putekljus!
Daudziem droshi vien vareetu intereseet degvielas pateerinjsh: videeji 13l uz 100km- pilseeta, shtraase, grants celji. Aaa, gribeeju veel pateikt, ka auto ir ljoti stabils uz granti. Liikumos var iet plakaniski, jo nav jaauztraucaas vai vareeshu savaakt, vai nee. Tas, protams, pateicoties 4WD.
Tad nu + un -
+leets auto ar daudzaam elektriskajaam ekstraam (el. spogulji, el. stikli, borta kompjuuters, pilnais salona apgaismojums)
+no aaras pavisam parasta, neuzkriitosha mashiina
+sameeraa leetas detaljas, kas der arii no scorpio un parastaas sierras
+remonti jaaveic ljoti reti
+kaa saka: haubi atveru, lai izmazgaatu motoru un samainiitu ellju, siksnas.

- lielais degvielas pateerinjsh (attieciigi 2.8l dzineejs).
- ir jaabuut kaartiigi saskruuveetam salonam, ja nee tad dikti grab.
Itkaa vairs neko sliktu pateikt nevaru.
Varbuut kaadam interesees, cik tad esmu izspiedis. Taa kaa apkaart pilseetai, kuraa es dziivoju, nav droshu celju, tad vienreiz, kad sanaaca braukt pa Riigas- Juurmalas shoseju, skrienoties ar karteejo BMW (530i, laikam) izspiedu 230 km/h. Jaasaka atklaati, ka BMW vadiitaajs bija ljoooti izbriiniits, kad melnais "naitmobiilis" ir speejiigs uz ko taadu. Tas bija mans lilaakais prieks, kad BMW jau pie 190 km/h saaka atpalikt! Protams atziistu, ka biju paaraak paargalviigs, neiesaku citiem taa dariit, var arii slikti beigties!
Tad nu buushu prieciigs atbildeet uz juusu jautaajumiem un komentaariem.
 
Night-mobile @ 21.janvāris 2005 0:00
Alfa Romeo 156 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [12]
2000. g., 63000 km, 2.0 TS, 155 ZS, kārba - manuālā. Latvijā pirkta un visu laiku ekspluatēta.
Vajadzēja taisīt/mainīt:
1. Kreisais priekšējais lodbalsts (Var pārbudīt braucot pa līdzenu vietu un asi piebremzējot. Dzirdami sitieni).
2. Kreisā/labā priekšējās augšējās šaras (Izādijās, ka iepriekšejo ziemu auto nebija kustināts. Sekas paši saprotiet… Pārbaudīt var uz bruģa - attiecīgi dzirdami sitieni piekarei kustoties vertikāli pa asi vai arī braucot pāri guļošiem policistiem – attiecīgi dzirdama čīkstoņa, kas gan nenorāda šaru galīgo nonēsāšanas pakāpi).
3. Izpūtēja gofra. To nevar paredzēt, jo vienā brīdī ir caura.
4. Jāņem nost priekšējās plēves. To paredz LR likumi.
5. Izlauzta aizmugurējā durvju ručka.
6. Staigā tukšgaitas apgriezieni pēc ātruma uzņemšanas un tad brīvi ripinoties. Vaina nav pagaidām atrasta. Zonde O. K., viss pārējais it kā arī. Arfilā teica, ka varētu būt gaisa mērītājs. Varbūt?…
Rādās ka nepietiekami strādā salona sildītājs, tā kā nedaudz pavēsi. Varbūt kāda vaina – vēl nezinu.

Secinājums, kā katram lietotam auto ir savi knifi, ko neviens priekšā pateikt nevarēs!!! Jāskatās un jādomā pašam. Arī hadenes un elektrības pārbaude visu kā izrādās atklāt uzreiz nevar. Par Arfilu, ka viņi var pateikt visu par AR, ja kaut vienu reizi pie šiem ir būts – pilnīgi garām. Pirms pirkt interesējos pie šiem, nosaucu marku, numuru, gadu – nekā. Vēlāk izrādijās, ka tomēr pie šiem ir mainīta dzensiksna ar rulīšiem un eļļa. Atkārtošu, kas pērk, tas domā pats ar galvu cik un vai ir gatavs kaut ko ieguldīt remontā, un skatās ar acīm. Tā lūk.

Detaļas var dabūt ne sliktāk kā citiem auto, jautājums tikai kas noplīst un kur to remontē. Visus šīs neērtības atsver ALFA ROMEO, motora dziesma, savdabīgs dizains utt. Nevien nav ideāls.

AR nav seviški mazāka ietilpības ziņā kā citi šīs klases auto. Savus 193 cm priekšā arī varu ielocīt!

Lēnām savedu visu kārtībā, nākošmēnes centīšos trāpīt uz picas ēšanu un varbūt pievienoties slavenajam klubam. Tā lūk!
MF @ 20.janvāris 2005 0:00
Mercedes A160 CDi 2001 Novērtējums: 5 Komentāri [14]
Tad nu tā, lai arī pats šo auto ikdienā lietoju reti - māsa saimniece : ) , tomēr uzskatu, ka būtu interesanti atklāt interesantumus šī auto ekspluatācijā.

Mercedes Benz A160 CDi, 2001. gada izlaidums, automāts. Melnā krāsā. Diemžēl visai pabružāts... Tika nopirkts pirms pusgada par 6800 euro ar PVN !!! Extras ir - elektrības, kondiška, SRS spilveni u. c.

Ļoti interesants aparāts, sākot jau ar to, ka sēdi diezgan augstu. Laba redzamība, fascinē lielie loga tīrītāji. No ārpuses izskatās mazāks nekā reāli ir, vismaz vidēja auguma cilvēkiem salonā vietas pietiekami.
Akumulators - zem blakussēdētāja grīdas. Starteris - automātisks, nedaudz pieskaries un tas pats griež. Kad apstājas (ja vēl nav pielaists), atkal jāpieskaras un starteris pats griezīs līdz zināmam momentam. Savādi...

Problēmas ar elektroniku - panelī deg gan ABS, gan SRS, gan ASR lampiņas. Tātad - nekas nestrādā : ( Diagnostikā tika ieteikts sākt ar elektroniskā vadības bloka nomaiņu ( no 200 ls), kas vēl nav izdarīts. Tipa, varot braukt tāpat.

Kondiška, protams, nestrādā : ( Iemesli vēl nav atklāti, jo var taču braukt tāpat...

Reizi mēnesī izdeg kāda no tuvās gaismas spuldzēm. Lai veiktu to nomaiņu, nākas pasmērēties, jo to var izdarīt tikai no riteņa arkas iekšpuses! ...

Par tehniskajām niansēm. 1.6 dīzelis, lai arī common rail tehnoloģija, tomēr ļoti kūtrs (varbūt tāpēc, ka ar automātu), un trakākais, ka ar kolosālu apetīti - 8 litri vidēji... Servisā, pērkot autiņu, sacīja, ka tas mezgls šancē godam...

Automāts slēdzas gludi. Cerams, ka vēl ilgi...

Pusgada laikā ir atteikušas bremzes plīsušu caurulīšu dēļ (ar darbu ~ 30 Ls), ģenerators (lietots 200 Ls) un vēl pāris sīkumu. Bet toties trīs staru zvaigzne uz stūres un radiatora restes...
- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Mans viedoklis.

+ Mercedes Benz zīmols un aura : )
+ laba redzamība pilsētā
+ labs aprīkojums (ja viss strādā)

- skaļš salons ( ļoti dzirdams dzinējs, kā arī grab plastmasas)
- neekonomisks
- trūkst jaudas un griezes momenta
- ļoti dārgas detaļas, kas vairākumā gadījumu jāpasūta no DOMENIKS ...
- tomēr lūst regulāri
- eksluzīvs riepu izmērs - 155/80R15 ( šādu izmēru piedāvā atkal tikai DOMENIKS, nelielā pieprasījuma dēļ)

Tas nu būtu viss. Diemžēl bildītes nav, jo izskats kā jau BONA TAXI ... Melns, parasts...

NEIESAKĀMA IZVĒLE !!! Ir citi auto, kuros ieguldījums būs gudrāks.

Kasinsh @ 18.janvāris 2005 0:00
Mercedes 190E 1990 Novērtējums: 9 Komentāri [16]
Mercedes- Benz 190E Sportline! Braucu ar šo autiņu jau 2 gadus! Nopirku no Vācijas! Ļoti labs auto! Nekādu extru nav, tikai: el. spoguļi ar apsildi, centr. atslēga, signalizācija, stereo PIONEER, apsildāmi priekšēja stikla apmazgātāji (bija, tagad uzliku ar zilām lampiņām), el. lūka, lietie diski, nu un laikam viss! Tūnings: melnie aizmugurējie lukturi HELLA, spoileri ZENDER (aizmugurē uz bagažnieka, un priekšā uz bampera), ādas stūre MOMO, sēdināts ar sporta atsperu palīdzību, izpūtējs REMUS. Ar laiku gribu drusku palielināt jaudu (uzlikt konisko gaisa filtru, noņemt katalizatoru utt. Arī uzlikšu neonu gan salonā, gan varbūt arī zem auto; salonā būs viss (nu gandrīz viss) no MOMO; arī gribu uzlikt tūnetus spoguļus ar pagrizienu rādītājiem u vēl daudz ko!
 
MBdriver @ 15.janvāris 2005 0:00
Audi 80 1991 Novērtējums: 6 Komentāri [29]
Man patīk laba skanna............... un tas ir tikai pats saakums ssobriid meeginu ielikt priekssaa normaalas tumbas un tad vel likssu lielaas tumbas aizmuguree. Izpuuteejs remus bez rezinaatora ar taisno trubu, peec pustundas galva saap ja muzons nav iesleegts.
 
djgaca @ 9.janvāris 2005 0:00
Volkswagen Golf II 1.6 1983 Novērtējums: 9 Komentāri [144]
Lasot par tiem visiem 1.8 GTi ar sliipeetaam galvaam un veel visaadiem briinumiem, pilniigi smiekli naak.
Pasham man ir VW Golf 1.6 '83 gada modelis, ko iegaadaaju pa 600 ls (ar nelielu tuningu: reste, sliekshnji u. c vizuaali siikumi) motoram nekas nav taisiits, ir noreguleets karbulis un aizdedze, pat standarta filtrs staav virsuu. 4 pakaapju manuaalaa kaarba.
Dinamika. Ar 2 paarnesumu var izspiest 130 km/h, liidz 100 ieskrienaas nedaudz vairaak kaa 8 sekundees, maximaalais pa Liepaajas apkaartnee esoshajaam shosejaam esmu braucis 200 km/h (jociigi izskataas, ka spidometra bultinja staav otraa galaa), uz grunts seguma naacies braukt 170 km/h.
Dragreisos neesmu piedaliijies, interesantaaki ir grunts celji.
Ir naacies nereti ieraadiit vietu dazhaadiem autinjiem, bet tas taa tikai pa shoseju.
Degvielas pateerinjsh videeji 7-8l, kad nebrauc vairaak pa 140km/h.
Remontus nekaadus iipashos neesmu veicis. Ir mainiitas bukses un riepas (priekshaa).
Tikai braucot mitros apstaakljos vienmeer pie rokas jaabuut WD 40 (liidzeklis, kas atgruuzh mitrumu un pilda veel simtiem f- jas), bet, ja svechvadi un daliitaajs ir pastraadaats, tad nav probleemu.
Tas arii iisumaa viss. Aaa, veel pievienoshu fo4eni, ja nu kaads atpaziist! Un, protams gaidiishu lielos kritizeetaajus, kuri to vien dara kaa gruuzh naudu savos 1.8 GTi DOHC motoros, seedinot galvas, liekot sporta filtrus un izpuuteejus!: )
 
Nauris @ 7.janvāris 2005 0:00
Lexus IS200 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Nesen nopirku 200 un braukaaju jau pusgadu. Manējais ir ar gaišās ādas salonu, automāts un visām ekstrām. Kopumā 200 no ārienes sākumā likās lielāks, apsēžoties priekšā ir ok, bet ja atbīda līdz galam sēdekļus, tad aizmugurē sēdošajiem ir tā pagrūtāk. Degvielas patēriņš arī ir lielāks nekā biju plānojis, bet tas tāpēc, ka automāts. Motors ir pietiekami liels un kopā ar automātu braukšana ir viena bauda. Labi turas uz ceļa, cilvēkiem kam patīk braukt ar aizmugures piedziņu domāju ļoti patiks ar viņu paārdīties. Patīkami, ka stabilitātes kontrole ir atslēdzama un pats varu izvēlēties vai visu darbu uzticēt datoram, vai arī paļauties uz sevi. Pozitīvi ka mašīna ir 4 gadus veca, bet cik zinu iepriekšējais saimnieks nav neko īpaši labojis, kā arī es neredzu vajadzību, vienīgi apkopju izmaksas ir padārgas. Kopumā labs auto jaunietim. Ja ir interese uzzināt kaut ko tuvāk raksties.
Madman @ 7.janvāris 2005 0:00
Ford Escort 1.,8D 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
Braucu pusgadu. Pagaidām apmierināts, salīdzinot ar iepriekšējiem auto (Audi 80 2,0 DOCH 1991; Nisan Sunny 1985; Audi 100 1983 ... ), jo patīkams degvielas patēriņš - zem 5 litriem vidējais, bet braukāju es praktiski tikai īsas distances. Pirms skates bija jānomaina tikai 4 balstu gumijas priekšējam tiltam 12 latu vērtībā un viena plastmasas gala bukse stūres mehānismam, taču šo buksi neapmainīju, jo servisā to darīt neviens neuzņēmās. Bukses rievā iedzinu ķīli un pagaidām tā negrab.
Mīnusi - rūsē, slikti lec (auksts jāstartē 6 sekundes, lai gan kvēlsveces strādā visas), salīdzinoši slikta caurgājamība (vislabākā bija Nissan Sunny), salonā liels trokšņu līmenis.
Plusi - degvielas patēriņš priecē, pietiekami labi uzvedas pa grambainiem ceļiem atšķirībā no Audi 80, kurš stipri kratīja.
Doma @ 7.janvāris 2005 0:00
Nissan Primera 1990 Novērtējums: 9 Komentāri [16]
Pirms dažām dienām manā rīcībā nonāca Nissan Primera. pirms tam agrāk nebija nācies saskarties ar japāņu mašīnām tādēļ uz Nissaniņu skatījos ar skepsi, tācu pēc pāris kopīgi pavadītām dienām, manas domas virzās tik uz labo pusi, tādēļ nolēmu uzrakstīt tādu kā isu auto tesiņu par šo mašīnīti.
Nissan ir aprīkots ar 1.6 l, 16v motorīti, kura max jauda ir 96zs pie 6000 apgr. Motoriņš priekš samērā vieglās virsbūves ir diezgan jaudīgs un sniedz "brauktprieku" pie dažādiem ātrumiem un motora apgriezieniem. Motors ir ļoti elastīgs un 5 robā var ērti pārvietoties arī uz 70 km/h, taču patiesai bauda nākas motoriņu griezt virs 4500 apg/min, kad parādās īstais rūciens, tādēļ braucot pa šoseju jāielāgo, ka pie strauja apdzīšanas manevra ir nepieciešams pārslēgties 2 robus zemāk. Braucot pa šoseju reržīmā 110- 140 mašīna patērē 7l/100 km. Braucot pa pilsētu sanāk aptuveni 8l/100 km.
Salons nissanam ir samērā ērts, pat garam vadītājam kā man - 195 cm, ir iespējams ērti iekārtoties pie stūresrata. Visi mēraparāti ir ērti pārlūkojami un naktī labi izskatās gaiši zilais paņeļa apgaismojums. No ekstrām jāpiemin tādas lietas, kā elektriskie spoguļi, stūres pastiprinātājs, stūres lifts, lukturu augstuma elektrokrektors un centrālā atslēga. Lai gan mašīnas virsbūves tips ir sedans, taču ir iespējams nolcīt aizmugurējos sēdekļus šādā veidā iegūstot papildus kravas telpu.
Par vadību runājot jāātzīmē, ka mašīna lieliski turās uz ceļa, taču stūre varētu būt informatīvāka un kādu brītiņu ir jāpierod pie tās. "Kleber" ziemas riepas nodrošina lielisku saķeri ar ceļu arī uz apledojuša ceļa un mitrā laikā var justies droši uz šosejas pat braucot ar ātrumu 150 km/h.
Pagaidām par mašīnu var teikt tikai to labāko, arī rūsa to pagaidām nav skārusi, domāju ka šis ir lielisks auto par samērā zemu cenu studentam vai kādai zemnieku ģimenei.
Šobrīd dotais auto ir pārdošanā par 1500 eur. Sīkāka informācija pa talr. 6779052
 
Sandis_UR @ 5.janvāris 2005 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti