Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Escort vagon 1,6 1998 Novērtējums: 8 Komentēt
Pēc Fiestas tajā pašā firmā tiku pie balta Eskorta universāla- mašīna man patiešām patīk- dizians labs un viss autiņā samērīgs. Protams, ka vecā Eskorta modeļa fani nav sajūsmā par jau samērā apaļīgajām formām (arī man patīk vecā Eskorta dizains)
Bet, ja saprot, ka veco vairs neatgriezt- autiņa dizains ir OK. Bagāžnieks liels, tajā vedu pat ķiegeļus, lielum lielu daudzumu ar grāmatām, pat lielo saliekamo dīvāngultu. Protams, ka tad gaitas īpašības krietni pasliktinājās, bet svarīgs taču ir rezultāts.
Remonti?
Neko īpašu vairs neatceros. Bukses- protams bukses. Cimperlīgs priekšējais tilts, bet tas jau ir sīkums. Autiņš izturīgs ekonomisks un ietilpīgs.
Vnk parasts autiņš parastiem ikdienas darbiem.
Lielgabals @ 6.novembris 2010 0:00
Ford Escort 1,6 1996 Novērtējums: 8 Komentēt
Pēc Fiestas nakamajā firmā tiku pie Eskortiņa. Tas bija iepriekšējais šefa autiņš. Tā kā mans šefs bija vācietis, kas mīlēja ērtības, eskortiņš bija piebāzts ar visu ko, tajā skaitā kondicionieri, kas tajos gados eskortiem nebija vēl plaši izplatīta fīča.
Braucot ar šo autiņu sapatikās Eskorti. vājā vieta, protams- priekšējais tilts- bukses jāmaina nemitīgi- ļoti rūpīgi jāseko savirzei un savērsumam. Pāris reizū nācās vilkt savu drauga atiņu no dubļiem, sapratu, ka šis autiņš nav tam domāts- priekšējais tilts tik jūtīgs, ka visu atkal nācās regulēt servisā.
Izbraukājām ar gimeni Čehiju- vājprātīgi ekonomisks- 4,5-5 l/ 100 km ekonomiski "čukājot".
Vienvārdsakot remontēties nācās maz- tagad jau vairs īpaši neatceros neko citu kā bukses un vienu reizi mainīju aķīti. Protams, aimugurējos beņķos pacieti un krata, bet tur jau mēs ar sievu nesēdējām- tur bija vieta bērniem... )))
Esmu nekritisks, jo šis modelis man patīk- teikšu tā- ja man jāizvelas patlaban ekonomisks un lēts dampītis, es labāk ņemtu tā paša gada Eskortu nevis jaunāko Focusu. Vnk, to es nepazīstu.
Lielgabals @ 6.novembris 2010 0:00
Ford Fiesta 1994 Novērtējums: 7 Komentēt
Patrāpījās kā darba autiņš. Maziņa. Ar maniem 192 cm aguma tomēr nejutos tajā neērti. Jāatzīst, ka SAAB man galva gar jumtu vairak strīķējās nekā mazajai Fiestiņai. Patika kantainais dizains, četras durvis (lielākajai daļai to gadu modeļu bija tikai divas durvis). Neraugoties uz to, ka autiņam nebija pilnīgi nekādu ekstru, pat stūres pastiprinātāja, mazo dampīti iemīļoju. Bija gana dinamisks, laba caurgājamība. Ziemā ar kārtīgām ziemenēm vispār pārvērtās par zvēru- drasēju pa lauku ceļiem un neceļiem bez bēdu. Bagāžnieks, protams, maziņš. Tajā ietilpa viena lielā aukstumkaste un paliels grozs, virsū vēl uzstūkāju kādu guļammaisu. Pirmoreiz, kad sieva ieraudzīja, autiņu, bija vispār izbrīnīta, ka tam vēl ir bagāžnieks. Kamēr sīči maziņi bija patiešām normāls autiņš.
Kas no remontiem? Parastās Fordu Eskortu un Fiestu problēmas- priekšējais tilts, pārsvarā jau bukses- tās bija jāmaina bieži. Vienīgais, kas bija neparasti- autiņam, kurš man tika viena gada vecumā, tātad bija vēl ar garantiju, nokāvās generators. Stulbi. Bet tā jau tomēr laimes spēle. Vēl bija jāmaina spogulis- kāds kretīns bija nolauzis- tad atklājās, ka Baltic Motors tādus netur rezervē (tajos gados jaunu autiņu vēl bija ļoti maz)- gaidīju 3 nedēļas, pēc tam izrādījās, ka kāds tirliņš datiorā bija nospiedis ne to pogu un atsūtīts bija pretējās puses spogulis- nācās gaidīt vēl trīs nedēļas... ))
Ak jā, bija izņemts katalizators un izpūtēja trubas samauktas viena otrā... vienu reizi spruka vaļā pašā nepiemērotākajā brīdī- kad braucu iekšā mazgātavā- atāķējies gals uzkārās uz sliekšņa- ne tur- ne atpakaļ... )) Bija smieklīgi.
Īsāk sakot, tā kā tādi autiņi vēl kursē- labs studentu vāgītis. nekāds ekonomiskais gan nebija- 6-8 litri uz simta, bet maksimālais, ko izspiedu uz Viļņas šosejas- 160 km/h un arī tas pa vējam., bet Latvijā ļoti bieži braucu ap 130- autiņš ļāvās- ciets, stabils.
Lielgabals @ 6.novembris 2010 0:00
Skoda Octavia 2000 Novērtējums: 2 Komentēt
Man Škoda patrapījās ka darba mašīna.
Braucu nepilnus divus gadus. Tai bija 1,6 vecā modeļa Pasāta dzinējs. Tādus sūdus vācieši sūtīja Škodām, šķiet pirmajiem modeļiem. Mašīna bija bāzes modelis bez elektriski regulējamiem spoguļiem (kas Rīgā īstenībā pietrūkst), bez kondīķa, bez..., bez... Īsāk sakot mašīna sūds, varētu pat teikt ar lielo burtu.
Viss, kas saistās ar marku VW man riebjas jau pēc definīcijas, jo tā tomēr ir trūkumcietēju firmas zīme, bet Škoda Octavia jau nu ir krop[lis pilnīgākais. nevienu labu vārdu paršo agregātu nespēju sagrābstīt dizains kā bruņumašīnai- aizmugurējie lodziņi kroplīgi mazi, sēdēt aizmugurējos beņķos ir galēji neērti, vienīgais pluss- bagāžnieks milzīgs, kad izņem iekaramo plauktu vēl var sasēdināt cilvēkus. Tā uz Rīgai 800, tur sasēdināju visus draugu bērnus, kad vedu no pasākumiem un tad sanāca, ka mašīnā bijām 8 cilvēki. Divu gadu laikā izgrabēja tā, ka braucost pa Kr. barona ielu, domāju, ka kaut kur kāds plastmasa mēsls no salona iekšpuses beidzot atplīsīs.
Īsāk sakot, mašīna - izmisums- ne dizains, ne gaita(gaita kā govij- lielas jauna resnas govs un Volgas krustojums)
Vienīgais pluss- reti bija jābraukā pa servisiem, bet tad jau arī tikai Karla marla motors bija, kur tusēja blēži.
Vienvārdsakot nesaprotu Škodas fanus.
Lieku 2. Vieninieku nē, jo pats tomēr nepirku- tā bija darba autiņš.
Lielgabals @ 6.novembris 2010 0:00
Honda Accord coupe 3.0 2001 Novērtējums: 8 Komentēt
Honda accord coupe 3.0. Visā visumā auto labs, ļoti uzticams. Amerikāņu kruīzers, ērts un piemērots garākiem pārbraucieniem ārpus pilsētām.

Gaitas ziņā, ja neskaita jaudu, diezgan līdzīgs iepriekšējam 94-97 gada accordiem (daudz ir sanācis braukt ar 97. gada 2.2).
Patēriņš vienmērīgi ārpus pilsētas braucot 110km/h kādi 9l/100, pilsētā protams ar šo auto darīt nav ko, patēriņš kādi 15l/100km.
Pluss: braucot pa bāni uz 150-180km/h iespiežot vēl jūti cēlienu un auto iet salīdzonoši līdzeni un vadāmi arī uz 200km/h (R16 205/55 riepas), kas protams LV nav nepieciešams, bet pie mums ar 100-120 ideāli (patēriņa un komforta ziņā).
Mīnuss: smagais 3.0 motors kuram ziemā/mitrā laikā var labpatikties izslidināt priekšu pārcenšoties ar līkumu izņemšanu.

Auto paziņu aprindās ir grozījies jau no 0km, pašlaik tam ir pie 300000km noskrējiens. Ja regulāri taisa visas apkopes un daudz maz seko auto līdz nekādi negaidīti brīnumi nelec laukā. Protams ir jāmaina kluči, diski utt.. Pie apmēram 220000 nomainīta ķēde un jau no 200000 automātiskā 4pak. kārba raustās, velk garumā utt. (aut. kārbas hondām skaitās švakas).

Remonta izmaksu ziņā protams šis auto ir dārgāks par Eiropas lēto galu (opel utt. ), bet īpaši dārgāks par saab, alfa utt. nav.
Liels pluss ir ka šīs hondas ASV ir pilns un kaut vai no ebay. com, zinot pilnas auto specifikācijas, vajadzīgo salīdzinoši lēti var sūtīt pats.
notaspam @ 3.novembris 2010 0:00
Daewoo Tico 1970 Novērtējums: 10 Komentāri [1]
Tātad! Runa ir par mashiiniiti kura ir dzimusi 1994 gadaa, motora o,8 (!!!!!!!!) un 5 paarnesumu kaarbu.
Auto tika iegaadaats par 500ls. mashiiniite tika pirkta draudzenei, kura tiko kaa bija dabuujusi tiesiibas!
Tehnisks un dizainisks briinums kursh bija uztupinaats uz R12 ripuliishiem, o,8l motoriiti, kurs attiistija 130 km/h lielu aatrumu. Pie shaada aatruma, gan likaas, ka pacelsimies gaisaa, vai auto sadaliisies pirmreizinaataajos!
Mashiina gandriiz divreiz pamanijaas nodegtt:
- > akumulaatora stiprinaajus nosliideeja uz + klemi un un aizdegaas sajuuga troses un citi izoleejoshie materiaali
- > nomuka benziina shlaucina no karburaatora un uz kolektora uzlijushais benziins aizegaas
Tika nomainiita visa prieksheejaa piekare. Auto viena no lielaakajaam nelaimeem bija rusa. ruuseeja vis un visur, liidz taadai pakaapei, ka saaka atdaliities ritoshaa daļa. Pazuda bremzes, netureejaas ciet bardachoks, pazuda jebkaadi signaallukturi. naacaas paarvilkt visus vadus un ar tad reizeem kautkas negaaja kaa naakas!
Salons: vietas LOTI maz! Ja blakus apseedaas sieviete, tad vina vareeja paarprast jebkuru kustiibu- saprast to kaa uzmaakshanos. Braukt 5rataa nereaali un gluzhas vajadziibas ar nebija!
Paarvietojoties pilseetaa bija jautri un parociigi. Parkoshanaas fantastiska- pamanam vietu, kuraa pat ar sho mazauto nav iespeejams ieliist, bet tieshi garums dereetu- > iebraucam ar purnu un divataa iecelam mashiinas pakalpusi! Uzraaviens bij apbriinojams, Kadett' s 1,3 motoreli palika Tiko puteklos.
Viss tas bedzaas peec gada ilgas eksplotaacijas dodoties uz TA, peec kuras tika secinaats, ka auto nav veerts remonteet un tas tika paardots pa 250ls
Kopveerteejumaa bezceriigs auto ar jautraam atminaam! Tātad! Runa ir par mashiiniiti kura ir dzimusi 1994 gadaa, motora o,8 (!!!!!!!!) un 5 paarnesumu kaarbu.
Auto tika iegaadaats par 500ls. mashiiniite tika pirkta draudzenei, kura tiko kaa bija dabuujusi tiesiibas!
Tehnisks un dizainisks briinums kursh bija uztupinaats uz R12 ripuliishiem, o,8l motoriiti, kurs attiistija 130 km/h lielu aatrumu. Pie shaada aatruma, gan likaas, ka pacelsimies gaisaa, vai auto sadaliisies pirmreizinaataajos!
Mashiina gandriiz divreiz pamanijaas nodegtt:
- > akumulaatora stiprinaajus nosliideeja uz + klemi un un aizdegaas sajuuga troses un citi izoleejoshie materiaali
- > nomuka benziina shlaucina no karburaatora un uz kolektora uzlijushais benziins aizegaas
Tika nomainiita visa prieksheejaa piekare. Auto viena no lielaakajaam nelaimeem bija rusa. ruuseeja vis un visur, liidz taadai pakaapei, ka saaka atdaliities ritoshaa daļa. Pazuda bremzes, netureejaas ciet bardachoks, pazuda jebkaadi signaallukturi. naacaas paarvilkt visus vadus un ar tad reizeem kautkas negaaja kaa naakas!
Salons: vietas LOTI maz! Ja blakus apseedaas sieviete, tad vina vareeja paarprast jebkuru kustiibu- saprast to kaa uzmaakshanos. Braukt 5rataa nereaali un gluzhas vajadziibas ar nebija!
Paarvietojoties pilseetaa bija jautri un parociigi. Parkoshanaas fantastiska- pamanam vietu, kuraa pat ar sho mazauto nav iespeejams ieliist, bet tieshi garums dereetu- > iebraucam ar purnu un divataa iecelam mashiinas pakalpusi! Uzraaviens bij apbriinojams, Kadett' s 1,3 motoreli palika Tiko puteklos.
Viss tas bedzaas peec gada ilgas eksplotaacijas dodoties uz TA, peec kuras tika secinaats, ka auto nav veerts remonteet un tas tika paardots pa 250ls
Kopveerteejumaa bezceriigs auto ar jautraam atminaam! : D: Dbais laps .
wot.
pipecs @ 2.novembris 2010 0:00
Saab CD 2,3 Turbo 1970 Novērtējums: 8 Komentēt
Patīk man SAABi! Pārsvarā atbaidošs dizains, un konstruktīvās īpatnības, bet tajā ir savs kaifs(iedomājies ir pat SAABi, kuriem rocene uz priekšējiem riteņiem(!) vajag tak dadomāties... )))
Nu bet kopumā pamatīgs autiņš un atšķirībā no Volvo, ir nevien drošs un pamatīgs kā mazgabarīta tanks, bet arī dinamisks. Vislabāk ir "otrā viļņa sajūta" pie 120-130 km/h
Manējais bija GRIFFIN komplektācijā, bet tā, kā 1993. gadā grifinus vēl neražoja, oficiāli tāds neskaitījās. Tas nozīmē, ka bija piebāzts ar ekstrām- tajā skaitā salona mobilais telefons, par ādas beņķiem, lūku, klimata kontroli krēsliem ar atmiņu(un tas 1993. gada modelī!), nemaz nerunājot. Īpaši man patika pre- heeting sistēma. Kad iestādīju laiku uz, piemēram 7.00 no rīta, 8.00 no rīta, kad atnācu, logi bija jau atkausēti, motors uzsilis, salons silts- sēdies šķil un brauc.
Remontus pat negribu atcerēties. ja nebūtu darbā firmā un neskaitītos autiņu izīrējis, par to pat domāt nevarētu. Uz izdevīgajiem īres noteikumiem autiņš sevi atpelnīja- pirku par 3500 ērikiem, tāpēc, kad beidzu darbu firmā, ātri to pārdevu par 1000 Eiro, jo bija skaidrs, ka pats nenormāli dārgos remontus nepavilkšu. Lūza daudz un katru reizi kaut kādi sīkumi, bet maksāja dārgi.
Kad atvadījos no SAABa sapratu, ka neesmu tik bagāts, lai atļautos uzturēt... servisus. Tāpēc sev esmu pateicis konkrēti. SAABu nepirkšu, kamēr nebūs normāla servisa iespējas, kur tevi nepiečakarē blēži, kas uzdodas par labdariem.
Kas bija plusi? Ārkārtīgi komfortablā braukšana, kaut gan... mani 192cm, rīvējās gar griestiem un velāk, kad jau biju pārkāpis uz sev izmēros piemērotākiem autiņiem, to atceros ar nepatiku.
Mīnusi? 2,3 litru motõrītis(lai gan 205 Zs) tomēr bija ēdelīgs- gāze mazāk kā 13-14 litri uz 100 nesanāca Un, protams, remonti- parastais rēķins vismaz 100 Ls. Ja bija mazāk, biju stipri izbrīnīts.
Kaut kā tā. Iztieku pagaidām bez SAABiem. Tā utilitāri bez šikošanas.
Lielgabals @ 31.oktobris 2010 0:00
Jeep Grand Cherokee 4,0 1994 Novērtējums: 9 Komentēt
Nu tā, pēc SAAB un neilgas Nivas ekspluatācijas atradu , kā es smējos, kompromisa variantu- sābiski zaļā krāsā arī ar gāzi un benžu, sev piemērotu džipu. Kā man patīk, ka ar patiesu prieku varu izteikt šos vārdus, jo smieklīgi izklausās ļautiņu teiktais - BMW vai Hondas džips, vai, piemēram, Meresedes džips, smieklīgi, tas tāpat, kā čukčām visa radioaparatūra ir Spīdolas, vai dažiem no mums visi kopētāji ir Xeroksi... )))
Ar šo mašīnu ir ļoti viegli un ... ļoti grūti braukt.
ĀRKĀRTĪGI labas manevrētspējas, šķiet, ka autiņš var apgriezties ap savu asi, neraugoties uz minivena izmēriem, bet ar to viss nebeidzas. Braucot pa šoseju nācās pierast pie tā, ka autiņš skaisti "peld". Tā, kā man ir neliela kravas auto vadīšanas pieredze, tad sajūtas atgādināja, kā tu cilvēks mēgini uz šosejas noturēt GAZ 62 ar būdu... ))) Tas nozīmē, ka vadot šo auto nevar snaust, visu laiku, tas prasa nelielu "piestūrēšanu"...
Īstenībā par to atgādina arī uzlīme uz saulessarga- atgādinajums, ka ŠIS autiņš vadās pilnīgi savādāk, kā citi. kad pirku autiņu neko nezināju par n- tajām ātrumkastes versijām. Protams, zināju, ka eksistē 2x4 un 4x4 versijas. 2x4 speciali radīts snobiskiem šikot kāriem amīšiem, kam 4x4 nav nepieciešams pēc definīcijas (arī cenas ziņā), bet patīk zīmēties ar džipisku autiņu. bet to, ka arī 4x4 ir n- tās versijas biju par slinku, lai skaidrotu. Arī iAuto tik sīkas detaļas neatradu. Izrādās biju ticis par 2100 eiro pie autiņa, kam ir tikai 4x4 par time un 4x4 low, bet nav īsta 4x4 saslēguma. tas nozīmē, ka ziemā, izslīdot priekšai, tā nepieslēdzas, autiņš uz slidena ceļa uzvedas kā parasts kravas autiņš ar pakaļējo piedziņu. Secinajums vajag labas (ĻOTI LABAS!) riepas. Pretājā gadījumā nāksies tāpat kā man pirmajā ziemā braukt ar labajiem ratiem pa kupenām, lai būtu 4x4 saslēgums. Sāpīga pieredze. Ja vēl piesummē to, ka autiņš arī ziemā, protams, peld, riepas šim autiņam ir nepieciešamas tiešām ekselentas< tas laikam ir dārgākais ieguldījums, jo neko citu autiņš negrib.
Galēji ekonomisks, braucot ar gāzi!!! Ne vairāk kā 20 l gāzes uz 100 km, t. i., aptuveni 7,5 Ls uz 100 km ar 4,0 litru motoru! Benzīnu gan dampis ēd daudz! pat neesmu skaitījis cik, jo benzīnu izmantoju tikai iedarbinot un gadījumos, kad beigusies gāze. Pie tam uz gāzi motorītis strādā klusāk un vienmērīgāk. 80 l balons, kas novietots bagāzniekā dod iespēju nobraukt 400 kilometrus- precīzi, ka nomērīts. rezerves tupeles nav, tapat nav arī domkrata. Vienu reizi nācās lūgt talkā autoevakuatoru, jo čalis, kam autiņš bija piederējis bija pats ķimerējies ap elektroniku tadejādi salaidis grīstē peislēdzot disku atstkaņotāju. Vēlāk elektriķis Atlas motorā(labākais serviss!) teica, ka labi, ka nenodegu. Viss beidzās labi.
Tādejādi autiņš iegādāts 2006. gadā, kalpojis man godam, bijis izīrēts firmai, tāpēc atkal sevi atpelnījis.
Šogad atkal pēc 9 mēnešu dīkstāves atkal iedarbināts (biju domājis, ka jau norakstīšu) un nu turpina ripot pa laukiem darba vajadzībās.
Nu re, mana koncepcija, ka nepieciešami vismaz trīs dažādi autiņi katrs savai vajadzīvai attaisnojas!
Laikam jau būs jāmeklē cits SUV vai džips, ja šī remonts iznāks padārgi. Minivens pagaidam ripo, citu nemeklēšu. Varbūt vienīgi jāsāk lūkoties pēc kāda cita sedana, jo pa pilsētu braukat ar džipu laikam nav īsti pareizi, bet kas to zina- bedres ir TĀDAS un ziema iespējams atkal nabadzības dēļ būs ar netīrītām ielām, ka var nākties atmest domu par sedaniem.
Lielgabals @ 31.oktobris 2010 0:00
VAZ Niva 1,7 1996 Novērtējums: 9 Komentēt
Bija pienācis laiks, kad pēc SAAB izbeigšanās, sapratu, ka man nepieciešami trīs dažādi autiņi. SUV- laukiem, minivens gimenes pārvadāšanai, kaut kas vieglāks pilsētai. Tā, kā pērku lietotus autiņus un savus uzskatus vel ilgi nemainīšu, secināju, ka tie visi kopā man radīs tēriņus vismaz divas reizes mazāk nekā viens jauns autiņš. Pie tam īpaši smagie ceļa apstākļi, lai es tiktu uz savu vasaras māju, liktu izvelēties pamatīgas caurgājamības 4x4 autiņu, kas pilsētā man kostu kaulā, lasi, makā.
Biju izdomājis, ka manam pamata autiņam jābūt gan ar gāzi, gan benžu, jo SAAbs pierādīja, ka tas ir izdevīgi un labi vecam motorītim.
Tomēr izvele pavisam nejauši krita uz Ņivu, kā autiņu, ko izmantoju laukiem.
Biju autā cik viegli tas pārvietojas un ir teicams lauku apstākļos. Pilsētā dinamisks, es vēlreiz pārliecinājos, ka nav sliktu autiņu, bet gan s... gi braucēji.. Uz apledojuša zemes ceļa pagriezienos mēdza izslīdēt ar "visām četrām", bet tas neko īpaši netraucēja. Mīnuss bija iedzimtā kroplība- aizmugurējā kardāna rūpnīcas brāķis- disbalanss radīja ievērojamu vibrāciju, gaudoja pakaļējais tilts.
Pluss- lēts remonts- aimugures tiltu "servisā man "pārlasīja" par 80 latiem, ko tik visu tur nenomainīja, kad meistars svinīgi man pateica, ka nomainītas 11 detaļas par šādu summu plus darbs, man sanāca smiekli, jo atcerējos, ka SAABam gultni mainīju par 140 Ls pie blēžiem Alfa motorā.
Īsak sakot nemaz nepārdzīvoju, ka to visu nācās paremontēt, jo beigu galā autiņā ieliku aptuveni 150 ls, pirku to par 420 ls, bet beigās pārdevu par 650 Ls vienam medniekam.
Īstenība baigi ekonomiska dinamiska mašīnīte ar lielu caurgājamību, neēda vairāk par 10 litriem uz 100 km. krievu autiņš ar pastāvīgu 4x4 nemaz mazāk ēst nespēj pēc definīcijas.
Sķīros no autiņa bez sāpēm, vibrācija bija apnikusi un beigu galā nolūkoju kaut ko vairāk piemērotu - Jeep Grand Cherokee
 
Lielgabals @ 31.oktobris 2010 0:00
Ford Granada 1981 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Tas bija labs autiņš... ))) Eiropas versijas Ford Granada ar 2,0 litru motorīti. Pirku tajā tālajā 1995. gadā par 900 Eiro. Protams, ka tā ir vēsture, bet baigi labā vēsture, žēl, ka tagad turpina ražot autiņus, kas, ja neredzēsi firmas zīmi, būs grūti atšķirami viens no otra, piedevām ar perversi apaļīgām formām. Ford Granada būtu labs replikars. Ja vien eksistētu firmas, kas režotu tāda paša modeļa tikai pilnīgi jaunus autiņus, piedevām par samērīgām, nevis eksluzīva autiņa cenām.
Atceros, ka mainīju siksnas, sveces, svečvadus, kaut ko dabūju paremontēt apakšā, protams bukses, bet neko lielu tas man neprasīja- milzīgs, ērts kā dīvāns un universāla versijā, ļāva mežā, sēnēs braucot, ērti sasēsties trijiem maziem dupšiem, lai apēstu sviestmaizes.
Autiņš bija ar 2,0 litru motorīti, kas tiem dzelžiem bija par mazu, no tā arī patēriņš- ievērojams- ziemā pat līdz 20 litriem uz 100 km, vasarā mazāk par 12-14 neizdevās nodzīt. Zinu, ka bija aktīvisti, kas pārlika Skorpja motorus un ar 2,3 vai 2,8 gāja krietni labāk.
Tā tas bija.
Lielgabals @ 31.oktobris 2010 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti