Volvo S 80 2.9T6
1999
Novērtējums: 8
Līdz Volvo nonācu samerā ātri... Iepriekšējā pieredze bija tikai ar vāciešu auto. Ar T6 braucu gandrīz jau 3 gadus. Iegādājoties auto sākumā raizējos par servisa dārdzību un degvielas patēriņu, taču pašlaik varu teikt droši, ka šīm raizēm nav pamata, ja auto tiek regulāri kopts. Gadā nobraucu aptuveni 30 - 35 000 km un pēdējo divu gadu kopējas izmaksas nav pārsniegušas 500 Ls. Lielākās izmaksas sagādāja priekšējā lambdzonde 194Ls un droseļvārsta maiņa (tās pagaidām bija vienīgās detaļas, kuras esmu nomainījis). Labāk, ja auto riteņu diski ir 16 collu, jo uz 17 collam braukt nav tik baudāmi (jūt un labi dzird katru bedrīti). Ritõšā daļa ir tiešām izturīga. Komforts salona ir lielisks, īpaši braucot lielus gabalus. Volvo audio sistēma ļoti laba. Uzrāviens pietiekams, uz ceļa stabils, garajos gabalos iekļaujos 7,6 l, pilsētā protams vairāk 11l - 13l. Pieredze ar šo auto ir pietiekami ilga, lai arī turpmāk izvēlētos tikai Volvo.
P. s. 1999 g. Volvo S 80 T6 no 10 ballēm no manis saņem 8.
Mr. Ingus
@ 14.marts 2010 0:00
Honda HRV
1999
Novērtējums: 8
Sveiki nopirku savu Hrv Islande. Par 1200Ls 99g ar 110000nobraukumu super. Braucu jau pus gadu. Vienigais ko mainiju ir stabilizatoru atsiates visas 4. citu problemu nebija. un ceru nebus. zziperiga auto priekss sava 1.6.
Pozitivi- uzticams, 4 velkossie. labs dizains. patik ka vadas.
Negativais- Grab grab liels minus. un maz vietas.
Bet visuma man patik. Paterinns stadils 10l uz 100km.
honda911
@ 7.marts 2010 0:00
Mazda 323 f gt
1990
Novērtējums: 6
1. un 2. daļa Nopirku par 480 Ls, pirms 8 mēnešiem, ar skati uz gadu. Vizuālais draņķīgs, bet bīja čeki pzr remontiem, motora utt. Jauni amīši, aklumātors utt., tāpēc likās laba izvēle. Un arī gribēju ieekominēt, tāpēc 'ņēmu mazo mazdu.
Ir man bījušas trīs 626, un varu pateikt- kā diena pret nakti.
Mazā mazda kratās uz visām bedrēm, nelīdzenumos neturās uz ceļa. Nākošreiz ņemšu 626.
Kad nolīdu bedrē, un sāku pēt\ i, konstatēju, ka zem melnā "smāķa" vis ir norūsējis, pēc laika pārpuva izpūtējs (35LS. ), nobira ģenerātors (bīja mājās), sāka gaudot gūltnis (veikalā 55Ls).
No dusmīgā motora nosaukuma arī gribētu vairāk, negriež, kā bīju cerējis (626 ar parasto 2,0, griež līdzīgi). Bet benzīnu ēd maz (ap 7 uz 100)
Pagāja vēl viens gads. Skati ejot es nomainīju šarnīru un stūres pirkstu + sametināju= 65 Ls. Aizlīmēju ar stiklščiedras lupatām tur, kur nebija sametināts, aizkrāsoju, nokrāsoju bremžu trubiņas, atgaisoju bremzes, jaunas riepas+ sametināju izpūtēju (5Ls) un pielīmēju atstarotājus. Skate ar otro piegājienu bīja rokā.
Jāsaka ka rūsē viņa vairāk nekā Opel Ascona, neuzskaitīšu visas vietas, jo man nav 45 stundas laika. Izpūtējs arī gandrīz vis nomainīts. Gulti neesmu mainījis, tagad tā gumija pie kuras pieskrūvēts pakaļējais amītis vienkārši sadrupa. Nu it kā viss.
Nepērciet mazos auto, kuri vecāki par 10 gadiem, vienkārši viņi savu resursu jau tad ir izsmēluši!
Mazda 626 ir mana mīļākā mašīna, bet mazda 323 vienkārši riebjas!
+ekonomisks dzinējs
+gaunīgs salons (priekš gada, moderns salons)
+precīza stūre
+labas bremzes
+ nekur nav nohaltūrēts montējo
- cieta (uz bedrēm nežēlīgi krata, nelīdzenumos met nost no ceļa)
- bīju gaidījuis vairāk jaudas
- augsa bagažnieka mala
- baigais puveklis
- ne smakas no mazda 626 braukšanas komforta ut tehniskās uzticamības
- sliktas tuvās un tālās gaismas
Pa pilsētu vēl var braukt, bet pa Latvijas nelīdzenajiem ceļiem ir grūti, pa mežu- gandrīz neiespējami. Puveklis, un nav tik uzticama kā 626.
Marts r
@ 25.februāris 2010 0:00
Audi coupe 2,3
1991
Novērtējums: 4
sveiki visi es ari gribeju padalities pieredze ar AUDI CoUPE 1991g izlaidumu nopirku no cilveka pirms 2gadiem par 850ls(uzreiz varu teikt ka cena ir neadekvati augsta sim auto)lai kaads nemegina piebilst jo pastastisu kapec- kad auto nopirku saimnieks bija to loti kopis jo pec menesa ejot apskati viss bija klusi - ritosa jauna utt bet tad sakas praktiski pec3menesirm problemas par kuram pats brinijos - luza viss pec kartas gan ritosa gan durvis cakarejas gan dzinejs gan sledzi ar ko gaismas sledz utt mainiju tikai uz lemforder detalam bet ari tas netureja slodzi (nobraucupa so laiku89t un viss ir mainits pa2reizem vismaz- braucu ka redzams loti daudz- tadas vajadzibas- bet saudzigi+vel noluza aizmugure skersstienis kas tiltu tur/ tas jau nebija smiekligi- ta ka auto= konstrukyivi neizdomats jau rupnica- loti neuzticams un neerts un nedross un ja kas kad metinaja to stieni9kuram nokritot aizm tilts staiga par pus metru uz abam pusem)teica ka visiem golfiem un audi sita gadas itin biezi- ta ka nesaprotu ka citu rakstu autori var kaut vienu labu atsauksmi iedot par sadiem auto - sakona ari iekapjot un piesezoties pie stures redzams ka audi ir leta gala auto jo pat sledzi pie stures ir nekvalitativi un neparocigi salidzinot ar citam markam un masina ka tada ir slikti un gruti vadama un nestabila apat ar jaunu ritoso un savirzi tatad minusi IR VISI KAS VIEN AUTO VAR BUT+NAU PAT NEATKARIGA PIEKARE BRAUCOT PA GRANTS SEGUMU- NESTABILITATE UN DISKOMFORTS IPASI PASTIPRINAS VIENIGAIS PLUSS IR CINKOTA VIRSBUVE UN LETAS DETALAS KURAS GAN TIK BIZI MAINOT SAVACAS TAPAT NAUDINA TA KA IR VERTS APSVERT VAI NOPIRKT LABAK NORMALU MASINU UN MAINIT VISU 5 REIZ RETAK BET DARGAK VAI NU NOPIRKT AUDI UN PARVIETOTIES KA ZIRGA RATOS tagat auto esmu pardevis un beidzot jutos labi un zinu tikai to kad AUDI nekad vairs nepirksu jo sada pieredze nau man tikai vienam mans secinajums ir tads ka tadas masinas der tikai studentiem kas gada nobrauc ne vairak ka 10 000km un sver ap65kg jo man augums ie 1,8m un galva ir pie pasiem griestiem un sturejot rokas gar durvim sitas kautgan resns es neesmu
gunca
@ 21.februāris 2010 0:00
VAZ 2106 LADA
1985
Novērtējums: 8
Apraksts:
tā bija mana otrā mašīna, pirmstam ar mazdu braukāju,
protams ka , kad nopirku žiguli, tad slāpu ar viņu nost ļoti bieži, tā kā , nācās mainīt starteri, protams mainīju pats, un kamēr startera nebija, (jo biju atdevis remontā, Rīgā,, pac pa vasaru dzīvojos Aizkraukles rajonā, ) tas bija 2006 gads, biju nessen nolicis tiesības,
un startera vietā izmantoju kurbuli, : D
bet baigi labā štelle, īstenībā nebūtu ne vainas ja jaunajiem arī būtu tāda primitīva , bet ļoti noderīga lieta, : )
nopirku Rīgā, par 250ls, pārreģistrēju uz sevīm, un uzzināju ka esmu tikai otrais saimnieks pa visu viņas dzīvi, kā neka 2006-1985 ir tāds normāls skaitlis, viņa vēl ir vecāka mar mani : D kad nopirku , viņai sanāk bija 20gadi, un otrais saimnieks ir diezgan normāli, vēl bija tehniskā pase, vecā, t''ada kā grāmatiņa atverama, daudzi nemaz nav laikam nemaz tādas redzējuši : D
nu bet ne par to ir stāsts,
sākās viss ar strateri, bet par maiņu samaksāju 10ls, tas ir , man iedeva atremontētu un es veco atdevu, tur bija visi tinumi izdeguši un sukas arī, nu var teikt bija ārā metams, nu tad vēl vajadzēja regulēt aizdedzi, ēda benzīnu man īstenībā maz, ja parēķina, ar manu braukšanu tad ar pilnu bāku varēja nobraukt kādus 600km, nu vidēji 8-9 l uz simtu, bāka maza viņai ir, neatceros cik , bet daudz nav, vēl 2006 gadā varēja atļauties liet benzīnu tā ka, pāri līst , un tā arī visu laiku lēju : ), jo remontā nebija kur tērēt naudu, nu labi, man vēl rūsa rihtīga bija, bet galvenais uz virsbūves, bet apakša, visa ar bezšumku, un bagāžnieka iekšas un salons pārkrāsots, sarkanais ādas salons man bija, Itāļu luksus auto Lada 1300c , ļoti lēta apkalpošana, par bremžu klučiem samaksāju laikam kautkur 6 LS par abām pusēm, un pilnīgi jauni, no veikala, Āgenskalnā ir , nezinu vai tagad vēl ir , bet tad bija,
vēl bija man šaizīte ar pīpētāja lodziņu, : D rokturis nokrita, : D tad varēja atvērt no iekšas autiņu : D, bet par laimi neviens nelīda, signalizācijas protams nebija, un es par dažkārt neslēdzu vispār ciet, un normāli,
Vislabākais ir tas ka maksimālais ātrms man bija ātrāks nekār rūpnīcā rakstītais, : D pēc papīriem ar 1,3 max ātrums ir 150 km/h
bet es izspiedu pat 158km/h uz Jūrmalenes, vot tas laikam bija skats labs no malas, kautkāds sapuvis 6. žigulis apsteidz visus lexusus un s klases meršus un vēl tādā pieklājīgā ātrumā priekš žiguļa : D, varu uzreiz teikt ka aerodinamikas nekādas : D kreisais spogulis (vienīgais, labajā pusē nemaz nebija paredzēts, salonā bija no smagā man, tas sfēriskais spogulis, ) īstenībā ar to sfērisko var pat izdzīvot , nemaz neskatoties ārējos,
vārdsakot , virs 100 km/h man vnk. nolocījās kreisais , arējais spogulis : D un vajdzēja turēt ar roku viņu, ja gribēji redzēt : D
tas itkā viss,
beigas bija sliktas, iedevu vienam pajoliņam autiņu, lai aizbrauc uz savu rodņu uz Varakļāniem laikam, nu karoče, latgale, gadals normāls, tas kā labs šoferis, pielēja man eļļu, labi gribēdams, nu bet izrādās, nu nezinu vispār kādā veidā tas notika, ielēja viņš nevis vaz motoreļļu bet cik es pēctam sapratu GAZ vai MAZ, nu no smagā, laikam , no dīzeļa, un tad man motors sāka dzīvot savu dzīvi : D slāpa nost un pielaist nevarēja, un tad neko nesajēdzu no autiņiem, (nu tagad arī, ja godīgi , tad tā īsti neko nesaprotu) vienvārdsakot , kad auksts tad pielaist kautkā varēja, bet kā uzsila, tad eļļas dačiks, vispār nerādīja, vai raustījās, un beigās es pārdevu pa 50 ls
tagad nožēloju, jo reāli, vienkārši varēja nomainīt eļļas filtru, iztīrīt nedaudz ar benzīnu eļļas maģistrāles un ietu kā bitīte atkal, bet nu kā saka no kļūdām mācās
pārdevu tā paša 2006 gada rudenī, bet jau uz novembri gribēju atpakaļ : D , jo klasiskā piedziņa tomēr ir klasiskā piedziņa ,
atzīmes 10 baļļu skalā, man varētu būt kādi 8
plusi: policija nestādina gandrīz nekad,
rezerves daļas smieklīgi lētas,
nezog neviens (izņemot tādus dalba*obus kuri demolē ārā, tādas retro mašīnas) vispār vajadzētu tādus aiz pautiem pakārt kādā kokā.
ērti sēdekļi, diezgan ilgi kalpo ja attiecīgi rūpējās, (protams, praktiski ar jebkuru autiņu tā būs)
mīnusi: pārsvarā , jaunieši, zog un demolē ārā,
servisā neremontē, vai izvairās, jo pārāk lēti un darbietilpīgi,
tomēr diezgan liels degvielas patēriņš priekš mūsu laikiem, (un nemaz nevajag komentēt ka 8 litri ir lēti, tie kuriem mammītes dod naudu par dārgām mašīnām un degvielu, labāk paklusējat, labi)
mašīna bija sakranā krāsā, ar sapuvušu krāsu uz durvīm : D
un ar 7. žiguļa bamperiem virsū
Luksus, klases Lada, ar tahometru un oriģinālajām tolijati atslēgām un viss strādāja, (nu protams ka smieklīgi , tas viss ir smieklīgi mazs, salīdzinājumā ar mūsdienu BMW, vai Audi)
Nezinītis
@ 19.februāris 2010 0:00
Mazda 323f
1993
Novērtējums: 6
Apraksts, Hedžbeks,4/5 durvis, izbīdāmas lampas, sarkanā krāsā ar melnu jumtu : D nezinu kāpēc bet tā , laikam bijis uz vāka , vai sapuvis jumts, bet piķa melnā krāsā jumts un skan kā bleķis, tas vēl nav viss, vispār šis mazdas ir ļoti sliktā stāvoklī praktiski visas, pašas populārākās vainas, laikam nebūs nekāds jaunums, akumulātors- ģenerātors, aizdedzes sistēma, (iebrauc dziļākā peļķē, psc. stāj malā un gaidi, tā kā urļikus lietainā laikā šļakstīt neieteiktu, pašam ir bijusi pieredze : D)
un motora aizsargus esmu ļoti reti redzējis šajām mazdām (domāta eļlas kartera aizsargs, ir metāla un plastmasas, ja kāds nerubī par ko es te ) kā arī ziemā sūdīgi lec, ja vājš aķīts, vai arī pārrāk jaudīgs, jo daudz laikam nezin ka ja aķis jāpērk jāzin arī kāds ģenerātors stāv, jo ir tadi gudrinieki kuri iebāž Doch motoru tajā , kur pirms tam stāvēja šujmašīnas 1.6 motors : ) , bet ģenģeri to pašu liek , jo jaunu vai lietotu pirkt ir pārrāk dārgi, : )
kā arī elekronika ļoti vāja, vajag uzmanīties no galvenajām lampām, (tajām kuras veras vaļā un ciet ) labāk vispār izņemt drošinātāju un vērt ar roku ciet : ) nopitni, tad var arī pieregulēt tā normāli pusatvērtā stāvoklī tā tīri neko izskatās : D tāds laku tjūnings kad neko nav jāpērk, ar roku ieteicams ir arī ziemā vērt vaļā un ciet bez elektronikas palīdzības, īpaši salā, jo kad ver vaļā iesalušās lampas tad , motoriņi var sadegt vai vēl ļaunāk nostrādā tas aizvēršanās režīms un tad aķis nosēdīsies vienā setā, un nemaz nepamanīs no kā jāmaina labs aķis vai ģenģeris, motori diezgan labi, sajūgi sūdīgi, aizmugurē šķidruma bačoks sūdīgs, dažkārt vispār nestrādā, jo aizsērē no visiem sūdiem kas tiek bagāžniekā un protams vislabākā ir rūsa, tādu mazdu bez ŗūsas ir ļoti reti nācies redzēt, un tas ir vienalga vai 3 durvīgā vai tas hedžbeks, bet pūšana ir vispopulārākā kaite, šo mazdu ar melno jumtu nopirku par 250 ls un viņais vēl bija 3 dienas tehniskais, bet lai izietu nācās bremzes pārlasīt, izpūtēju līmēt , un lampas noregulēt
bremzes (aizmugurē barabani , par lokiem 2 x 4ls , priekšā diski, par rem. komplektu 2 x 8ls kluči arī kādi 5ls, remkomplekti baigi švakie, praktiski nekas jēdzīgs nav, nu ja ar supportierm tad attiecīgi ap 20ls par vienu remkomplektu vienā pusē,
rocene, galvenā trosīte 5 ls , garās troses baigi dārgās 20 ls viena,
izpūtēji ir reti šiem modeļiem un neiesaku piekrist servisā lai maina detaļas, jo ļoti bieži piekāš, un ieliek lietotas izplūdes sistēmas par normālu summiņu, kad arī pasaka ka par veselu mezglu vajag maksāt pāri 100ls, tas ir pats labākais krāpšanas veids, un arī jāskatās pēc laika, ja par 20 minūtēm paprasa 20ls tad droši vari sūtīt dir*t tos mehāniķus, jo tas tak nav darbs ja pat nenoņem izpūtēju,
ja arī ir piemēram daudz CO(izpūdes gāzes) , tad derētu ieliet to staķika (statoil) 95e (ja ir benzīns : D: D) to ultimu, kādus 20 L un izbraukt visus, lai izdedzina visus sūdus un tad redzēs ka rādīs ievērojamāk labāk, es arī tā izdarīju savai miskastei un ar otro reizi izgāju un bija tuvu pie ideāla tās izplūdes gāzes, tikai ja lambda zonde ir sačakarēta , tad 'tur nekas nepalīdzēs,
galu galā man izmaksāja tas izpūtējs 7 ls, lai skaņa nebūtu, bet var jau arī iebāzt vecas zeķes izpūtējā, lai skaņa mazāka būtu : D
lampas regulēšana maksā ne vairāk par 2 ls, normālā vietā, vai vispār par velti ja esi labs klients kurš pārmaksā kādas 5 reizes visu ko pasaka, un nekaulējās : D
īstenībā nevajag baidīties kaulēties, pa muti jau nesados nevins ja brauksi uz citu servisu, kurš ir patālāk no mājām, man varētu sadot , tie kuri lasa : D: D un pelna naudu ar cilvēku kāšanu, jo man liekas ka gandrīz jau ikviens ir bijis piečakarēts tajās lietās
galu galā noliku ar otro reizi tehnisko tad cenas
mašīna 250ls
dokumenti ~100ls (apdroš. u. t. t)
remonts ~100
reāli var nopirkt lētu un diezgan ciešamu miskasti, ar kuru var diezgan normāli braukt, nu man maks ātrums ar šo bija ~180 km/h
plusi, ekonomiska, motori labi,
mīnusi, var lasīt augšā, ir rūsa, elektronika, retas detaļas ja ņem jaunas
Karlos
@ 18.februāris 2010 0:00
Volvo s60 2.0t
1970
Novērtējums: 8
Sis ir tupinajums manam 3 gadu ilgajam piedzivojumam ar volvo Lielbritanija.
2.0 5 cilindru zemspiediena turbo ar 180zs bazes kopliktacija pluss ziemas pakete (apsildamie benki prieksa un prieksejo lukturu apskalotoji ar slotinam) kondicionieris, elektriskie logi, elektriski regulejami un atlokami spoguli ar apsildi, 8 skalrunu stereosistema ar pastiprinataju un vadibu uz stures, kruiz kontrole, stabilitates sistema ar pretbuksesanu, 6 gaisa drosibas spilveni utt. Vardu sakot vargakais motors anglijas tirgu ar skopu aprikojumu prieks volvo ;)
Nu izskats sim auto man loti patika, ik sevisti melna krasa. Salona ergonomika prieks vaditaja vienkarsi izcila. Bet tas viss uz aizmugure sedoso rekina, jo tur nu gan ta saurak. Kaut gan a4 vel trakak bija. Materialu kvalitati varetu novertet uz 8 no 10. Tomer nav mercedes.
Looti laba audio sistema. Daudz labaka par 2002 gada c klasi ar bose skalruniem.
Dazas plastmasas gan saluza, ka piemeram glazu turetaja vaks blakus elkona atbalstam un benkis saka plist pie
200 000km. Bagaznieka izmers tiri apmierinos ap 455l ja nemaldos. Bet lielus prieksmetus vienalga nevareja ielikt vaka atveru del. Acim redzot dizains nemis virsroku par praktiskumu. Protams komlekta naca space saver rezerves riepa kura ta isti nekam nav deriga. Tad jau labak putas riepa iepust un bez cakaresanas aizbraukt uz riepu servisu. Akumulators ari bagaznieka ielikts.
Talak par brauksanas komfortu.
Pasmaga sture un pedali salidzinot asr mercedes un a4
Liels pagrieziena radius.
Pacieta piekare, bet pie lieliem atrumiem to nejut un vienalga bija komfortablak neka a4 mikstaja piekare.
Riepas staveja 205/55/16 un lielakas neprasijas. Gaita bija stabila un parliecinosa.
Jasaka gan ka uz bremzem zviedri nebija ne gramu taupijusi. Tas bija uz goda.
Brauksanas dinamika bija laba nemot vera auto pasmasu pie 1550kg Lidz simtam pec papiriem bija 8.8sec bet dzive protams vis bija atkarigs no areja gaisa temperaturas un degvielas kvalitates. Maksimalais atrums bija ap 230km/h
Noperkot auto noskrejiens bija 160 000 km ko pa tris gadiem uztinu tiesi uz 260 000km
Pa so laiku nomainiju apaksejos plauktus priekseja piekare abas puses , stuures stienus, vienu stuures pirkstu, visus cetrus bremzu diskus ar kluciem, un lambda zondi. un ticiet vai ne bet vairak nekas nebija jadara, protams iznemot visus regularos ellas un filtru servisus.
Tam zinama mera japateicas ka auto naca ar pilnu volvo dilera servisa gramatinu ar visam izdrukam un cekiem un atskaitem. Ta ka ieprieksejie 2 ipasnieki ari nebija taupijusi ne gramu uz auto uzturesanu.
degvielas paterins bija liela mera atkarigs no degvielas kvalitates. Vareja atskirties pat pa 3 litriem uz 100/km braucot vienmeriga atruma pa soseju. Man videjais ar labu degvielu bija 9.5-10.5 jaukta rezima pa soseju rullejot uz 120 km stunda sanaca 8.1. Bet ar 4 pasazieriem un ieslegtu kondicionieri bija 8.5, kas liekas diezgan jocigi ka paterina pieaugums var but tik niecigs. Nebija jau dizelis.
ellu mainiju ik pec 10 000km un pa starpai pieliet nevajadzeja jo ella nokritas apmeram par 1/4 uz shcupa.
ari volvo tipiskas slimibas ta ari nepiemetas ne droselvarsts ne sures reika nesaplisa.
Bet es gan paspeju saslimt ar VOLVO slimibu. Vienigais iemsls kapec pardevu bija bailes par talakajiem izdevumiem jo tik talu vien sikumus nomainiju prieks tada noskrejiena.
Tomer lai ari citi saka ka sie vairak nav tirasinu volvo jo sajaukusies ar fordu, es varu pateikt ka manam ieprieksejam a4 nekadas forda smakas nebija, bet suudu smaka gan jo plisa biezak un salons pec 70 000 km noskrejiena izskatijas sudigak neka volvo ar 260 000km.
Lai visiem labi ripo !!!!
Guntis
@ 15.februāris 2010 0:00
Volkswagen golf 3 1.8
1995
Novērtējums: 10
Nopirkts par 2200 LVL 2007 gadā, tas ir - treknajos gados. Toreiz tika izskatīti arī dārgāki un jaunāka gada eksemplāri, bet izvērtējot auto ekspluatāciju izmaksas un tehniskos stāvokļus vienu dienu ss. lv izleca šitais golfs. Aizbraucot apskatīt, bija redzams, ka auto ir "nesamocīts" un droši vien iepriekš lietots kā mājas - darbs - veikals - mājas: pa asvaltu. Motors ar 75zs - vāciešu zemapgriezienu šedevrs. Vēlāk tika ielikta gāzes iekārta pa 250 LVL, ko nenožēloju, jo šajos trijos gados iekārtai nekas nav bijis jādara. Vienīgi uz štrāses, apdzenot, bieži vien pārslēdzos uz benzīnu, jo pēc 3000 apgr/min, darbojoties ar gāzi, dzinējam trūkst jaudas.
Detaļas ir plaši pieejamas gan jaunas, gan lietotas, gan spainī.
Pagājušoziem tika iebraukts 2 metri dziļā grāvī, atbrauca evakuators - tā operators (vīrs cienījamos gados) apskatīja un saka: "šrots - nebūs jēgas remontēt". Izvilka - piedarbināju, pabraucu metrus piecus - neko šķībs, bet brauc. Evakuatora vīrs tik novilka: "nu jāāāā - tas jau golfs... !!!" Pēcāk aizvedu pie džeka iztaisnot - viss kopā uz 200 LVL. Tagad vairs pēc svaiga auto golfs neizskatās, bet savas funkcijas pilda un ko vēl vairāk var vēlēties vidusmēra Latvijas iedzīvotājs, kā labu, uzticamu auto - un kāpēc lai tas nebūtu trešais golfs?
gts20
@ 3.februāris 2010 0:00
Audi A8
2001
Novērtējums: 9
Nu nolēmu drusku parakstīt. Mans auto ir A8 2001. gads ar 2,8. litri benzīna motoru 30. vārstiem 193. zirgiem, priekšu velkošo automātiskā/triptronik kārba. Ir šādi tādi navaroti, metāliskie stikli visi, sānu pakešu, GPS, telefons, autonomka utt. Nopirku no vācieša bija 133. tūkstoši kilometru, tagad ir 156. t/km. Nu ko lai saka auto ļoti labs- šis man ir jau trešais Audiķis. Bija 100. ar 2,3. motoru, tad 100- C4 ar 2,8. motoru 174. zirgiem, un tagad šis. Salīdzinot ļoti liels konforts, -arī ziemā logi nesvīst utt. kā citos. Ļoti patīk automāts- ekonomisks- ārpus pilsēras ap 8. litri pilsētā 10-11. litri uz 100. km. Uzskatu kad remonti ar nau tomēr dārgi- ja ar galvu domā kur ko pērk un remontē. Kā piemērs visas siksnas un SKF ruļi ar darbu kopā 165. ls. Nopirku priekšējos bremžu diskus ar kalodkām- bet vel nevajag mainīt.2. CAR bremžu diski un četras kalodkas REMSA 85. ls. (priekšā) Aizmugurējās kalodkas abiem riteņiem kopā 12. Ls. -un nekāda vaina... Detaļas parasti pērku bāzēs- nevis servisos vai veikalos tur ļoti daudz lētāk. Transmisijai un motoram bez siksnas neko nēsmu darījis.
Nu ko tad mīnusus-
1. zems- paredzēts tikai šosejai...
2. nau domāts braukāt īsus attālumus....
Ikdienā braukāju uz darbu (ziemā)4,5. km. x4=ap 18. km dienā. Nu autonomka, siltie sēdekļi, gaismas, muzons ar pastiprinātāju, utt. Tas nozīmē kad aķis jāpalādē biežāk (110. AH 960. st/strāva)Vai arī jāpabraukā garāki gabali. Autiņš labs- esmu apmierināts!!! (vasarā tomēr ar moci vairāk)
Zigis
@ 31.janvāris 2010 0:00
Volkswagen lupo
1999
Novērtējums: 8
iegādājos šo mašīnīti jo gribēju ko mazu un ekonomisku, lai vadātu kādus divus vai trīs dibenus,1.2ldīzelis automāts, tā jau neko varēja būt augstāka, patēriņš ziemā kaut kur 4-5litri ja brauc normāli var ielikties 3-4litros , vasarā protams daudz mazāk mīnuss priekšējais benķis neregulējas uz augšu, priekšā vietas ir ļoti pietiekoši par aizmuguri īpaši raudāt arī nevar, nu protams guliveram sēdēt būs jau grūtāk, ir jau , kā bez tā, kādas sīkas tehniskas problēmas, bet uz degvielas ekonomijas, to var pieciest
es
@ 24.janvāris 2010 0:00