Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Jeep SRT 8 2008 Novērtējums: 10 Komentāri [1]
Šāda auto izvēle ir diezgan dīvaina. Jo Jeep ir pēc definīcijas visurlīdējs !
Ar šo godīgi no ceļa nobraukt nevar. Spoileris ir ļoti zems.
Es šo dīvaino izvēli veicu pusotra gada ilgos meklējumos. Izbraucu ar visu veidu bobikiem, ko Latvijā pārdod. Izvēlē 2 svarīgi iemesli.
Šeit ir Latvija. Es domāju ceļus. It kā asfaltētos ceļus. Peļķes, bedres, ūdens līdz ku…, briesmas uz katra krustojuma, braucēju drošība, labi pārskatāms ceļš.
Otrs. Motors. Ritošā. Bremzes. Bauda.
Kas ar savu auto brauc no punkta A uz B – NEKAD tādu nepirks un tālāk var nelasīt.
Jo atkal būs dziesma – benzīns ! riepas ! uzturēšana !

Ja Tev nav naudas – kāda ir atšķirība CIK Tev nav 10 LVL vai 1000 LVL ???

Aprakstīt vai ieteikt kādam – trakam jā !

Pozitīvās īpašības
a) Benzīnu šī auto motors garšīgi izdarbina. Tas neizsmirdina bezjēdzīgi degvielu, kā mazie motori
b) platie riteņi ar 270 km/h uz ceļa turas kā zirga buča pie asfalta. Tātad drošs auto un stabils
c) Nopietnos līkumos ar lielu (apm. 220 – 270 km/h) ātrumu auto ir kā piesiets pie ceļa – pat nesasveras
d) Ja Tev tāds ir - TU esi viens no tiem nedaudzajiem ~ 1 100 – 1 600 Latvijas iedzīvotājiem, kam ir dota iespēja braukt ar tādas jaudas auto !
e) Ja tādu nopirksi – Tu būsi trešais Latvijā, kam tāds ir !!!
f) Bremzes teicamas. Brembo – keramika

- Ne tik labi
a) Apgriešanās. Rādiuss ļoti liels. Riteņi, 270 priekšā, izgriežas maz.
b) Diezgan cieta piekare, sevišķi, ja jālieto PadLatvijas izjātos ceļus. Pretēji tam Eiropas bāni ir kā desmaize.
c) Sūdus no lauka vest nederēs. Lauku darbiem un saimniecībā arī.
d) Tikai tad, kad varēsi pabraukt 3 mēnešus un vairāk sapratīsi, kas ir īsta Automašīna ar Lielo burtu
 
glock @ 8.jūnijs 2010 0:00
Volvo V50 2004 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Volvo V50, 2.0L dīzelis ar 136 bhp, 6MT, Momentum komplektācija. Iegādāts 2009. gadā lietots no Vācijas ar 113000 km, tagad nobraukti apmēram 10000 km. Apdrošināšana - OCTA uz gadu ap 85 Ls, Kasko uz gadu ap 245 Ls (ar 70 Ls pašrisku). Mainīta eļļa/filtrs, bremžu uzlikas, kā arī labota ziemā pa kupenām mīcoties aizplēstā motora "panna" (kopā ap 120 Ls). Bija jāpērk arī jauns ziemas un vasaras riepu komplekts (205/55/R16). Tuvākajā laikā būs nepieciešama motora siksnas maiņa.
Degvielas patēriņš ir starp 6 un 7 L/100 km, ja kāda puse ceļa ir pa šoseju. Protams, mīcoties pa sastrēgumiem tas uzkāpj virs 7 L/100, bet ziemā un braucot tikai pa Rīga ir gadījies redzēt arī 10 L/100. Patēriņu noteicu pēc reāli tankštellē iepildītā un nobrauktā. Borta kompis ir optimists un cenšas tuvināties oficiālajiem patēriņa cipariem ;)
Aprīkojums nav lepnākais, bet pilnīgi pietiekams. Apsildāmi spoguļi, pašaptumšojošs atpakaļskata spogulis, kruīza kontrole, lietus sensori, stūre ar audiosistēmas kontroli, klimata kontrole, normāla audio iekārta (skaņa laba, bet nav mp3 atbalsta). Ir arī DVD satnavs, bet nav Latvijas diska un attiecīgi tas tikai aizņem vietu bardačokā, kur tagad ietilpst tikai briļļu maks. Drošības aprīkojums ir pilnā komplektā - SRS, SIPS un vēl jumta inflatable curtain. Salons vienkāršs un viegli tīrāms, pietiek vietas dažādiem sīkumiem un visas pogas ir pa rokai, bet ņemot vērā, ka audio sistēma nelasa mp3 diskus, tad maz vietas CD.
Braukšana ir patīkama, lai arī piekare ir pacieta. Salīdzinot ar iepriekšējo Volvo S70, liekas, ka mašīna nav tik stabila uz ceļa. Tas laikam tādēļ, lai liktos sportiskāka, bet nekādas nepatīkamas izjūtas tas nerada. Sportiska tā tomēr nav ar savu 1470 kg pašmasu, kas ir tikpat kā jau pieminētajam S70, bet to arī nebiju gaidījis un arī vēlējies. Asuma pietiek, lai krustojumā varētu strauji uzsākt braukšanu un apdzīšana nav problēma, ja nav slinkums pārslēgties 4 robā.

Universālis bija vajadzīgs sakarā ar ģimenes pieaugumu, lai varētu ērti pārvadāt bērna ratus. Bagāžnieks nav tik liels kā varētu gaidīt, bet ratiem, vai 2 kartupeļu maisiem vietas pietiek. Ja noloka sēdekļus, tad var iekrāmēt arī kaut ko apjomīgāku. Kopumā mašīna ripo labi un dara visu, ko es no tās biju gaidījis.
bumbarash @ 20.maijs 2010 0:00
Lexus IS 220d 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Nu jau divas nedēļas pagājušās, kopš esmu ķiršsarkana Lexus IS220d jaunais īpašnieks, un varbūt vērts arī dalīties pirmajos iespaidos par jauno pirkumu. IS sērijas Lexus sev vēlējos jau sen, biju izlasījis aprakstus, un atsauksmes, un norādes par to, kādi ir auto trūkumi un priekšrocības, tāpēc esmu ar pirkumu apmierināts un ar nosacītajiem trūkumiem jau biju rēķinājies. Manuprāt, ļoti labs apraksts par IS sērijas Lexus kā tādu jau ir atrodams šajā sadaļā, tāpēc izvairīšos atkārtoties, vienīgi piebildīšu to, kas attiecas uz šo modeli gadījumā ar dīzeļmotoru.

Kā nozīmīgāko dīzeļmotora trūkumu noteikti varētu minēt ātrumkārbu - Lexus kombinācjā ar dīzeļmotoru piedāvā tikai 6- pakāpju mehānisko pārnesumkārbu, kura prasa visai biežu pārslēgšanos un pieradumu pie i, jo, lai gan motors ir gana jaudīgs (177 zs), tomēr, iesākumā var gadīties sajust, ka nepietiekami plānojot pārslēgšanos, jaudas pietrūkst. Bet jā, jāpiebilst, ka

Otrkārt - auto ir mazliet mazāk ekonomisks, nekā biju gaidījis. Iepriekšējais auto, Volvo S80 ar 2.4 dīzeļmotoru, spēja iztikt ar vidējo patēriņu ap 5.3 - 5.6 litriem. Lexus vidējais patēriņš ir ap 7.0 litriem. Bet nu labi, tā, protams, ir piekasīšanās - arī vidējais 7.0 litru patēriņš priekš šī gana dinamiskā auto ir LABS. : ) Man

Bet tas arī viss no trūkumiem. No labajām īpašībām - noteikti jāmin aprīkojums, komforts, braukšanas izjūtas. Manā gadījumā komplektācija ir laba, praktiski maksimāli iespējamā, atskaitot navigāciju un dažas lietas (USB ligzda stereosistēmai un Bluetooth adapteris), kas 2006. gadā vēl nebija iekļautas IS aprīkojuma sarakstā. Ļoti patīkama klimata kontrole, ērti beņķi, ļoti patīkama sēdekļa apsilde un ventilācija.

Vietas automašīnā ir maz, bet vienlaikus - pietiekami (!) - es ar saviem 1.84 metru augumu šofera vietā varu iekārtoties ērti, aiz manīm mēdz sēdēt vienīgi bērni, 1.5 gadnieks, vai 8- gadnieks, tiem vietas pietiek. Bagāžnieks neliels, bet no otras puses - lielus krāmus un kartupeļu maisus nevadāju principa pēc, bērna ratiem vieta pietiek, un vairāk arī neko nevajag.

Rezumējums - IS 220d lielisks, forši aprīkots auto vieglprātīgam egoistam, kurš uzšķauda kartupeļu maisu un ledusskapju vadāšanai, bet mīl gluži komfortabli un dinamiski mērot lielus attālumus. Daudz ērtību un prieka par saprātīgu cenu. : ) Ja es nebrauktu tos lielos attālumus, tad varbūt labāk tomēr izvēlētos benzīnnieku ar automātu. Ļoti smagnējas miesasbūves braucējiem no IS iegādes vajadzētu atturēties - es vairāk tā kā esmu slaidi sportiskais tips, man ir ērti, bet gruntīgākam vīram būs šauri. : )
black @ 12.maijs 2010 0:00
Ford Scorpio 2,5 TDi 1995 Novērtējums: 8 Komentēt
Jau trīs gadus ar šo universālu vizinos un vadāju kravas, jo nolaižot aizmugurējos sēdekļus esmu vedis 15 maisus graudu. Dīzeli strebj ap8 litri uz simts kilometriem, jo smags limuzīns, pilnā masa2,2 tonnnas. Salons ļoti ērts, sēdekļi ļoti ērti, aizmugurē sēdēt var kā uz dīvāna, kārtīgi izstiepjot kājas. Iet stabīli un līgani, salons kārtīgi uztaisīts, nekas nečīkst un negrab. 125 zirgi ļauj braukt pietiekoši droši, apdzenot nav problēmu. Ritošā daļa ļoti izturīga, izņemot zaldātiņus, kuri jāmaina katru gadu. Rūsa šim modelim nav, jo viss kuzovs ir cinkots. Jāuzmana aizmugurējie supoti, jo rokas bremze nestrādā, ja ielaiž rūsu, reizi gadā vajag noņemt un iesmērēt. Bremzes labas, jo visi četri ventilējamie bremžu diski strādā uz goda. Ar motoru lielu problēmu nav bijis, esmu nomainījis kvēlsveces, ūdenssūkņa, ģeneratora siksnu un tas arī viss, atgāzes 0,7. Tagad jāmaksā liels ceļa nodoklis 95 lati un tas nav patīkami, bet tā aparāts labs un lielu naudu neprasa
Kemps @ 30.aprīlis 2010 0:00
Volkswagen Passat Variant 1,9TDI B4 1995 Novērtējums: 4 Komentāri [3]
Šito drezīnu lietoju nu nu jau 3,5 gadus. Par cenu runājot, pērkot bija 2800 EUR. Šobrīd tā nokritusies līdz ~1200, nu nav pilnīga katastrofa, bet tukšiniekos arī itkā neesmu. Ja skatās vispārēji , šimais auto der cilvēkiem kam pilnīgi pie vienas vietas kā viņš tiek no punkta A līdz B, galvenais lai ir pa lēto, domāju vēl trakāks varētu būt vienīgi golfs vai kāds. Uzskaitīšu kas manuprāt ir lielākie mīnusi šamējam mobīlim:
*salona izolācija. Dzirdams viss pēdējais kam pārbrauc pāri, kad ārā ir - tad salons atdziest uzreiz pēc dzinēja noslāpēšanas. Nav jau nekāds brīnums jumta izolācijā ir kartons. Un protams visos stūros kautkas grab.
*sēdekļi nav domāti ilgākiem pārbraucieniem, pēc 100km jau esi izveidojies par C burtu.
*salā, it sevišķi pēc atkušņa vai mazgāšanas, gandrīz vienmēr aizsalst priekšējās durvju atslēgas (tās kas notur durvis ciet) , vaļā atvērsi, bet ciet turēsi ar roku kamēr uzsils salons. Eļošana palīdz uz neilgu laiku.
*šitam vāģim ir nepietiekama pagriežamība, jāuzmanās slidenā laikā var aizšļūkt taisni
*priekšējā piekarē diezgan bieži jāmaina bukses, man sanāk vismaz 2x gadā.
* daudziem hroniska slimība, stūres pastiprinātāja sūknis tek vai mēdz iesprūst pārplūdes vārsts kad pārber ogles.
*nenormāli nabadzīgs aprīkojums vairumam šo modeļu.
*dzinējs jaudas ziņā diezgan pašvaks, bundža par lielu.
*virsbūve nav no stingrajām, paceļot uz domkrata durvis atveras ar grūtībām.
*Variant modeļiem bieži lūzt aimugures atsperes.
Ticat vai nē bet šai pederdroškai ir arī savi plusi , šajos krīzes laikos tie pat spēj aizmiglot vienu daļu no mīnusiem:
*vidējais patēriņš man nav pārsniedzis 6 l/100km.
*lētas detaļas. Mēnesī nobraucu vismaz 2000km, detaļās naudas izteiksmē par 3,5 gadiem esmu ielicis apmēram kādus 500ls ieskaitot jaunas riepas, jaunu AKB, jaunu radiatoru (vecajā kaķis ieskrēja uz 120) u. c. loriņus
*salonā vietas kājām nenormāli daudz, līdzvērtīgi kā A8.
*nu tad tas laikam arī viss.
Ja nu kādam joprojām cepī šī fāterlandes tautas klases drezīna, ieteiktu pērkot nelolot cerības ka dīzeli nopirksiet ar tikai 220 000km noskrējienu kādu piedāvā vairums pārdevēji. Labākajā gadījumā sapņojiet par 400 000, mazāk nemēdz būt. Izejot no tā arī viss pārējais ir attiecīgi palietots.
 
1.9tdi @ 16.aprīlis 2010 0:00
Hyundai Sonata 2005 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Hyundai Sonata 2.4 benzīns (161 zs) liels , ērts, samērā kluss auto. Automāts strādā diezgan veicīgi, jauda pietiek. Pēc 60000 km bija jānomaina gandrīz visa piekare - šarnīri, atbalsta gultņi, bukses ( par garantiju). Pēc tam atkal mašina kā jauna. Protams līdz šiem pašiem 60 tūkst. km nomainīti arī visādi elektroniski sīkumi: automātiskās ātrumkārbas galv. slēdzis, ārējās temperatūras devējs, air bab devējs, ABS devējs, lampu mazgāšanas sūknis, labās puses logu stiklu pacēlājs.
zemnieks @ 26.marts 2010 0:00
VAZ VAZ 21213 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Rudenī pārdevu savu AUDI un nopirku ,, blusu,, (ŅIVU)... Visos aukstumos es pat brīnītos, ja būtu problēma ar iedarbināšanu, kad no sniega vilka ārā kāpurķēžu traktors nu kāds pofigs, ja ko atlauzīs... Pus gada laikā problēmas bij tik ar ģeneratoru, bet to nomāinīju ar uz pusi stiprāku no AUDI, ne eļlu ne ko citu klāt nelēju. Katru mēnesi nobraucu vis maz 11ookm. Pašam ir vēl i uaz i LAND ROVER džipi... ir daudzu gadu bezceļu braukšanas pieredze, bet par 450 ls nopirktā Ņiva šoziem izpestīja mani no daudzām problēmām ar dīzeli.
 
noo @ 19.marts 2010 0:00
ZAZ 968 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Biju nupat legāli ieguvis autovadītāja apliecību, tad vajadzēja ar ko braukt ar. Mazliet naudiņas bija, tad vēl Jawa tika pārdota- vajag mašīnu. Toreiz- Žiguli. Atradu atbilstošu cenai un iespējām, bet pārdevējs tipa- uzmeta. Citam pārdeva. Lieta notika garāžu kooperatīvā, un, kad es savu neapmierinātību paudu skaļi, no blakus garāžas izlīda kāds vīrs, ar tekstu- a zapi negribi? sākotnēji teicu- ne- e, bet galu galā- paņēmu, jo: tas bija uzlabotais modelis, ar VAZ karburatoru un 93 benzīnu tikai darbināms, it kā 50 ZS. Bet motors nokauts. Pajauna mašīna, galu galā lēyts cipars. Atvedu mājā, un apguvu dzinēja pārbūvi un uzlabošanu. Pēc sarunas ar kādu Valdemāru, kurš likās īsts korifejs ZAZ dzinējos, veicu sekojošo: likvidēju eļļas centrifūgu. tā vietā piekombinējot motoram VAZ eļļas filtru. Cilindri- no kaut kāda modeļa Fantomasa (atveda no Krievijas), metināta un pārslīpēta uz garāku gājienu , kā rezultātā iegūts motors ar ~1500 (!) cm3 darba tilpumu. Griezās fantastiski, ņemot vērā mašīnas mazo svaru, tikai 6. žigulis cēla labāk, un ātrums- pilns spidometrs... Pusasis un ātrumkārba gan juka bieži, kamēr pārbūvēja (dabūtas tika daļas no formulas braucējiem, tie izmantoja ZAZ kārbas). tad vēl piekombinēja kardānus no kaut kā pusasu vietā. Degvielu gan tērēja daudz- ap 10 litriem. Eļļa arī nekad nekarsa. Bet kaifs.... ! Tikai - beidzās bēdīgi. Viens čoms sagonkojās un apmeta kūleni, pēc kura mašinu vairs nebija jēgas labot.
mechanic @ 17.marts 2010 0:00
BMW 530 2002 Novērtējums: 10 Komentāri [4]
Nopirku viņu pirms 2 gadiem pa 15 000Eur modelis 5, saprotiet, 7to nepirku tikai tāpēc ka neesmu lielīgs, auto nāca no Vācijas un bija pilnākā komplektācija ieskaitot dibena sildīšanu. Tikai nedomājiet, ka esmu atsaldēts un mani tāpēc vajag sildīt! Par cik mašīna melna vasarā saulē sakarst un kondicionieris obligāts, nu ko dzinu uz LatBemu uzlika jaunu kompresoru un radiatoru kondiškai 500Ls, - tas priekš nekustamo īpašumu māklera nebija daudz. Kad mašīnu biju nopulējis un uzlicis xenonus un lietos diskus, sapratu, ka esmu kāpņutelpas līderis.
pic


Tā es riņķoju pa rajonu, starp citu, ar oriģinālo Bavaria maģi pat sabūferu nevajag, taču vienā dienā manu ceļu šķersoja pārejas modelis ar spuru uz jumta. Pizdģec, es sročna zvanu draugiem prasu kur lai nopēr.. nopērk nu to spuru ko uz jumta liek. Zin es jau biju vstrjomā, ka mani necienīs kaimiņi, bet tad klasesbiedrs Edgars piebrauc un saka ņem, tikko Maximā pa 4Ls nopirku, tikai bez iebūvētās antenas, ok, uzlikām nokrāsojām. Bet kaut kas man prātam mieru nelika, varbūt tas bija tas metāliskais piesitiens motorā, nezinu, bet pēc nedēļas klaudzēt sāka vēl skaļāk. Aizvedu uz servisu- tur saka kloķvārpstas remonts, karo4e kopā ar slīpēšanu un jauniem virzuļiem 1400Ls. A man poh vienu hruščovkas dzīvokli pārdevu pa 80 000Ls, 5% man vot i 4000Ls kabatā. Lūk paprasīju, lai saliek kaltos vārstus un atvieglināto spararatu, kopā 3200Ls. Nu bet kad izdzinu no servisa... pilnīgi jūt cits ātrums.
Tagad ir 2010. gada janvāris pārdot nevienu dzīvokli pa gadu nav sanācis, tāpēc autiņš stāv placī pa 4000Eur jau 4to mēnesi. Vot laiki pienākuši. Un vēl pasakiet, ka nekustamā īpašuma māklera prestižs nav nokrities zemāk kā ielasmeitai.
 
Agaga @ 15.marts 2010 0:00
Saab 9-5 3.0T V6 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Sveiki, nolēmu dalīties pieredzē par savu pirmo SAAB markas auto ar neliela referāta palīdzību.
Iepriekš esmu braucis ar Audi, Vw un diviem BMW markas auto, jāatzīst esmu bavārijas auto un klasiskās piedziņas piekritējs un arī pēdējais auto bija BMW E34, biju jau pilnībā nobriedis iegādāties nākamās paaudzes 5. sērijas BMW E39, patiesībā variants bija arī par saabu 9-5, taču piedāvājums uz doto brīdi šiem auto nebija pilnīgi nekāds par man atvēlēto budžetu, turpretī E39 izvēle bija daudz plašāka. Braucot garām vienam no plačiem, ieraudzīju 9-5 un kaut vai tīri intereses pēc nolēmu, ka eksemplārs jāapskata.
Pārdevējs arī uzreiz bija klāt, izlikās jau dikti laipnīgs, kā jau parasti tie plačinieki. Nu sāka stāstīt - 98. gads, 3.0 4pak automāts u. t. t, uzreiz arī pieminēja, ka patēriņš neesot nemaz liels, pilsētā ap 10litriem (Tas, ka tās ir pilnīgas pupu mizas jau bija skaidrs, jo līdzīga darba tilpuma auto jau bija pabijis manā īpašumā, bet vispār šī piezīme mani pat īpaši neuztrauca), cena arī principā bija pa kabatai (uzreiz nosauktā nē, bet nu cenu taču nekad nedod galējo), internetā redzot šādu motora un kārbas apvienojumu es nemaz nedotos auto skatīties dēļ studentam neatbilstošā degvielas patēriņa (Vēl labāk, dzinējs beigās izrādījās ir arī Turbo), bet auto stāvoklis pārsteidza, vismaz salīdzinot ar citiem šāda gada auto, ko jau biju aplūkojis internetā (šis arī ir iemesls kamdēļ auto iegādājos), aprīkojums arī - pilns līdz malām (Par to vēlāk), pārdevējs tikko gatavojās auto bildēt internetam un īpaši negribēja dot braukāt, lai nenosmērējot, bet nu beigās vienojāmies. Auto tiešām gāja ļoti labi jau no zemajiem apgriezieniem (jaudas ta teju 2x vairāk kā iepriekšeejam auto dīzelim), hadenē nekas negrabēja, logā bija pilnīgi svaiga skate, viss kluss un foršs, orģinālā audio sistēma skanēja ausīm ļoti tīkami, motors nebija mazgāts un nekas nebija nopunķojies, protams, auto nav tikko no salona un bija pāris niezīši, bet tas viss bija nieks.
Izbraucu vēl uz šosejas, brīdi pavēroju spidometru, nedaudz padomāju un sapratu, ka vajag. Pat nedevos uz servisu bet pa taisno pēc aploksnes, riskanti jā, bet emocijas ņēma virsroku.
Pēc aptuveni stundas auto ar Rēķinu- uzziņu jau bija manā īpašumā.
Tātad auto ir SAAB 9-5, 98. gada beigas, dzīvi mans eksemplārs, pēc papīriem spriežot, bija sācis Vācijā, 3.0T Automāts, ~200zs/310nM (Aero ar 2.3 tiešām ir vairaak zirdziņu, bet nu šis vairāk ir pozicionēts kā mierīgs šefu auto), cimdu nodalījumā iegādes brīdī atradās arī pilnīgi visas auto grāmatiņas un bija arī pāris servisa ieraksti, auto bija tikko nopulēts un izpucēts, nospodrināts un izberzts, nu kā jau katrā sevi daudzmaz cienošā placī.

Runājot par aprīkojumu, nebiju domājis, ka par savu budžetu varu dabūt auto ar tādu komplektāciju.

Ādas salons, elektrisks, visi krēsli apsildāmi + priekšējie ventilējami, vadītāja ar atmiņu.
Kruīza kontrole
Klimata kontrole
HarmanKardon Audio sistēma
Elektriski un apsildāmi spoguļi, pasažiera spogulis elektriski nolokāms
Loģiski, ka visi 4 elektriskie logi, ar visu bērnu aizsardzību
4x SRS, TSC, ABS u. c drošības sistēmas
Ādas multistūre, regulējama
Borta kompis - vid. patēriņš, temperatūra, vidējais ātrums u. t. t
Automātiskās gaismas, miglas lukturi, salonā kāju apgaismojums, "ledusskapis" cimdu nodalījumā
u. t. t
: )

Auto super ērts, skaņas izolācija lieliska, protams visi tie sīkumi, par kuriem SAAB ir piedomājis, kā foršie krūzīšu turētāji, "dubultie saulessargi", nakts panelis u. tml, arī auto auru tikai uzlabo, bagāžnieks gigantisks, pa mazo- vietējo kraju patēriņš tiešām sāka biedēt, bet kopā ziemā vidējais ir kaut kur starp 10 un 11 litriem Šoseja + Rīga 50/50, baigi nesēņojot bet arī neskrienot.

Pagaidām ne ar kādiem lieliem remontiem neesmu saskāries, ritošās daļas diagnostikā noteica, ka jāmaina tikai 4 bukses šķērsstabilizatoriem, ritošā daļa esot praktiski tāda pati kā kaut kādām Omegām takā nekam dārgam tur īsti nevajadzētu būt, oficiālais dīleris gan pie katras izdevības noplēsīs 9 ādas takā iesaku remontdarbus veikt citur.
Nedaudz esmu sakrāsojis vajadzīgos sīkumus, eļļas, filtri u. tml, ja izdomāšu ar auto braukt ilgtermiņā, tad jāmaina arī būs zobsiksna, kuras komplekts maksā ap 150ls (Kā nekā 4cilindru motoriem ķēdes maiņa maksā ap 600-700ls), vārīga vieta šiem auto esot Direct Ignition bloki virs svecēm, sveces ieteicams mainīt savlaicīgi lai šos blokus "pasaudzētu", jo jauns šis bloks maksā ~210ls/gab un V6 motoram tādi ir divi, vispār izmaksas nav nemaz tik augstas, kā varētu domāt.

Neliels kopsavilkums:

Ļoti dinamisks auto, ikdienai vairāk kā pietiekams.

Degvielas patēriņš nav tik liels kā varētu šķist, tikko biju nelielā izbraucienā no Tukuma uz Koknesi ar 3 cilvēkiem mašīnā, bez nekādas īpašas piedomāšanas par degvielas ekonomiju, borta dators rādīja 8.0-8.1l/100km, tīri pa pilsētu gan ir jārēķinās ar litriem, vismaz, 13-14.

Ļoti ērts salons

Auto maksā mazāk nekā nezinātāji varētu domāt un piedāvā krietni vairāk prieka kā konkurenti par analogu cenu.

Sintētiskās Eļļas maiņas intervāls ir 20 000km

Teicama korozijnoturība, mans auto pirkšanas brīdī pa Latviju braucis jau vismaz gadus 8, korozijas nebija nemaz, pierādījums tam, ka ne vienmēr auto no ārzemēm ir labāks.

Pie mīnusiem varu minēt:

3.0 motors ir pieejams TIKAI ar 4pakāpju automātisko kārbu

Samērā liels ceļa nodoklis - 95ls, bet nu +/- tāds tas būs jebkuram ne- mazās klases auto.

Konstrukcija šim auto, reizēm, ir samērā dīvaina, zviedri ļoti mīl izmantot "Torx" skrūves, kuras ir praktiski nereāli normāli atskrūvēt, ja tās ir ieēdušās, nu vēl, lai nomainītu spidometram spuldzītes, jānoārda ir puspanelis u. tml, bet nu pagaidām to var pieciest : )

Labi, ceru, ka kādam šis raksts arī noderēs.
Paldies.
 
nafnafs @ 14.marts 2010 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti