Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota Corolla 1.8 D XL 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Manas ģimenes riiciiba shis auto nonaaca 1998. gada aprīlī! Shis modelis tika razots no 88-92 gadam, ar kodu EE 90.
4 gadus to lietoja mana māte, bet no vasaras tā ir pilnīgi zem manas kontroles! Pa shiem 4 gadiem tika nomainiiti pakaļējie amortizatori un atsperes, bet, kad es saaku lietot, tika veikta nopietna apkope ritoshajai un bremžu sisteemai! Kaut arii pashlaik spidometra ir 335 000 (un nezinu cik veel ir iisteniibaa) , uzskatu, ka motors kalpo ļoti labi! Automašina pielec vienmēr un visur, jebkaados laika apstākļos! Pat ja 30 grādu salaa tā nostāv nakti pie mājas, lec no rīta uz pus atsleegas grieziena!
Automašina ir universāls, taču atšķirībaa no citiem universāliem, vizuāli tā nav īpaši liela, tācu salons ir ļoti ietilpiigs! Šovasar, kad devaamies copēt uz Somiju, pāris dienas pirms braukšanas avarēja ceļojumam paredzētais auto, tāpēc ceļā devāmies ar manu Corolla! Varu teikt, ka 4 cilveekiem pilniigi pietika vietas un arii mantām, kas nebija maz! Ērti ir arī, ja kautkur aizbrauc pie dabas un jāpaliek pa nakti! Sēdeķljus var nolaist un ērti gulēt pat 2 cilvēki!
Plusi:
*Ekonomisks dīzelis 5-6l/100 km
*Ietilpīgs
*Pietiekami ērts
*Patīkams dizains(man personīgi)
*Ļoti izturīgs
*Laba caurejamība ziemā
*Ideāla roķene
Mīnusi:
*Korozija
*Samērā dārgas detaljas(amortizators 50 Ls, bet gāzes)


Extras: Sporta stūre(bet nav pastiprinātāja), CD Sony!

Ieteikumi: Ja doma ir pirkt diizeli, tad noetikti ieteiktu Toyota, jo motori, atskiriibaa no vaacu diizeliem, saglabaa augstu kompresiju ļoti ilgus gadus!

talibans @ 27.novembris 2002 0:00
Renault kangoo 1.4 benzīns 1999 Novērtējums: 7 Komentāri [14]
Mašīna ar 1.4 benzīna motoru , 4 durvīm (t. i. 1 sānu bīdāmās labā pusē), elektriskiem logiem, ar atsevišķu audiosistēmu, viengabala pakaļējām durvīm- tika nopirkta jauna kā darba automašīna 2000. gada martā, kad arī sākās tās ekspluatācija. No 2002. gada marta, kad beidzās operatīvais līzings tā ir mana personīgā ģimenes mašīna- kaut gan arī pirms tam tika lietota gan darbam, gan ģimenei. Braucējs esmu no paša sākuma tikai es viens. Smagas kravas daudz vestas netika, tā kā piekarei lieli pārbaudījumi nebija. Uz šo brīdi 2,5 gadu laikā nobraukums ir 118 000 km.
Sākumā par pozitīvo, jeb kas patika:
1)Plašuma sajūta salonā – ļoti svarīgs moments, ja ir jādzīvo vairāk pa mašīnu. Plastmasas negrab. Kolosāli pārredzams ir ceļš - Tu esi augstāk par citiem!
2)Lielais plaukts priekšā pie griestiem –brīnišķīga lieta- braucot nekas nekrīt uz galvas, jo ir mala. Vispār ir pietiekami daudz kabatiņu sīkām mantām(nebija arī pasažiera air bag, kur ir bardačoks)
3)Salīdzinoši ērta ir sēdēšana pakaļējā sēdeklī 2 cilvēkiem- vairāk vietas nekā Citroen Berlingo un P. Partner .
4)Liels plus saspiestās autostāvvietās ir bīdāmās sānu durvis. Esmu dzirdējis, ka tās bieži čakarējās – taču bieži tās eļļoju un tīrīju sliedes un slēdzeni – varbūt tāpēc nebija problēmas.
5)Izņemams pakaļējais sēdeklis, kas ļauj pārvadāt 1.80 m garu priekšmetus pie aizvērtām durvīm.
6)Liels bagāžnieks 600l, ietilpība vienreizēja. Ļoti laba mašīna ceļošanai ar ģimeni.
7)Visvairāk man bija prieks par to, ka mašīna perfekti turās uz visa veida ceļiem- stabilitāte ir vienreizēja(iepriekš braucu ar Audi 80). Arī ziemā ir grūti “samest” līkumos pakaļu, bet kad tas notiek - ir grūti izlīdzināt.
8)Ar piekari problēmas nebija, kaut braucu daudz arī pa sliktiem grants ceļiem – bet varu teikt, ka mašīnai tas nepatīk(skat. tālāk)
Kas nepatika un problēmas:
1)Mašīnai ar augstu virsbūvi un lielu pretestību motors 1.4. ir dikti par vāju – pilsētā to vēl nejūt, bet uz trases pēc 80 km/h ar apdzīšanu tīrās mocības – stipri jāpierod, vēlāk jau nekas!Jaunākiem modeļiem ir motors 1.6 (16v) un 2.0 varbūt ar tiem būtu labāk.
2)Labi motors velk uz zemiem apgriezieniem – var sākt no 2 pārnesuma, bet pie apdzenot prasās vienmēr pārslēgties uz zemāko - dorši vien tāpēc , spiežot dikti pie apdzīšanas ar 4 pārnesumu ap 120 km – manai mašīnai caursita kaut kādu blīvi uz ātrumkārbu un uz sajūga diska tecēja eļļa – sajūta ka “slīd” sajūgs. Remonts – jauna sajūga komplekta maiņa ap 150 Ls. Tāpēc labāk, ka ir tahometrs – man nav. Jaunākiem modeļiem ir visiem
3)Vēl interesanti – nevajag braukt ātri caur dziļām peļķēm , citādi ūdens iekļūst ātrumkārbā caur ventilācijas šahtu (mazs plastmasas “kubiciņš” ar caurumiņu sānos motortelpā uz ātrumkārbas). Par to liecina, tas ka strauji(praktiski tūlīt pēc fakta)kļūst grūti ieslēgt 1. pārnesumu, tad 2. u. t. t. kamēr vispār nav ko darīt ar ātrumkloķi. Pats pārbaudīju 2 reizes, ka tas tiešām ir tā. Tad jāmaina steidzīgi transmisijas eļļa citādi jājauc ātrumkārba un , šķiet, ka jāmaina sinhronizatori - īsti nemāku pareizi nosaukt. (Reno servisā eļļas maiņa un eļļa kopā 35 Ls). Man stāstīja, ka tas attiecās tikai uz motoru 1.4.. Protams, arī kad mazgā motoru, ventilācijas šahta jātaisa ciet (lasi; jāaizbāž ar lupatiņu)– tāpēc, ja to nezin, tad labāk mazgāt Reno servisā. Protams kompis arī jānosedz(“telefona klausule” zem motora pārsega)
4)Uzliktais akumulators ap 35 Ah ir par vāju – ja strādā visas elektrosistēmas - galvenais – ir pakaļējā stikla apsilde, tad ir risks, ka nākošā rītā nevarēs pielaist mašīnu (man tas notika no paša sākuma- akumulatoru u. c. pārbaudīju - viss bija okey). Tāpēc vakaros pēc ilgas braukšanas , pirms izslēgšanas jāpadarbina mašīna tukšgaitā ar izslēgtām elektroierīcēm.
5)Par piekari – mašīna ir cieta, pa grants ceļiem baigi krata, varbūt tāpēc pēc gada, pēkšņi, kādā rītā nevarēju iedarbināt – servisā uzzināju, ka ir pārlūzis kabelis no kompjūtera. Vēl ap 70 000 mainīju labās pusass gultņus. Amortizatori (un bukses) turās labi – nav vēl mainīti, kaut gan laikam drīz pakaļējie amīši būs jāmaina. Arī patreiz automašīna iet klusi- nav nekādi piekares defekta trokšņi. Cenšos šajā ziņā būt ļoti uzmanīgs.
6)Liels troksnis salonā – tērēties uz dārgu audiosistēmu nav nozīmes, jo tik un tā to nedzirdēsi jau pēc 70 km/h,. Kaut gan man patīk orģinālā audiosistēma ar pogām zem stūres – baigi ērti žēl, ka man nav. Patreiz pēc 100 000 aukstumā sāk čīkstēt pakaļējās durvis.
7)Mašīnai ir spēcīga krāsns, bet ziemā problēma apsildīt aizmugurējos sēdētājus – tāpēc nevajag piekrāmēt priekšējo sēdekļu apakšas, lai pa tām cirkulē gaiss. Zem temperatūras 10-15 grādi zem nulles – mašīna silst tikai braucot, bet stāvot atkal salonā kļūst auksts. Prasās webasto autonomā krāsns. Par priekšējo sēdekļu apakšu pielādēšanu - tas "nepatīk" arī jostu drošības sensoriem, kuru vadi iet zem sēdekļa - laiku pa laikam iedegās simbols uz paneļa, ka nestrādā air bag.
8)Ziemā jau zem 0 grādiem – manai automašīnai salst ciet sānu bīdāmās durvis par spīti visām iespējamām eļļošanām. Iespaids tāds, ka aukstumā pilnībā neizbīdās centrālās atslēgas poga. kad iesilst atsāk strādāt, bet ja izslēdz motoru kaut uz 3 min atkal aizsalst.
Un kurš ir izdomājis palikt rezerves riteni ārpusē, apakšā tas droši vien dzīvojis Francijā - mainot rokas paliek baigi netīras, pa ziemu ritenis ir netīrs , un tad vēl tā neērtā riteņu atslēga.
9)Tas foršais pakaļējais sēdeklis, ko var izņemt ir baigi laba lieta – bet nežēlīgi smags , ja ir pilnībā jāizņem. vajadzīgs liels spēks, lai viens cilvēks izņemtu.
10)Vadītāja sēdeklim prasās vairāk regulēšanu iespēju man augums ir 186 cm, bija grūti pierast pie sēdekļa, ja par tuvu durās ceļgali pie priekšējā paneļa, ja tālāk parāk jāizstiepj rokas - ņēmu ārā pelnu trauku, kas atrodās pretī ceļgalam.
Uz beigām jāpiebilst, ka ekspluatācija bija pie vienmērīga braukšanas stila – pilsētā braucu mierīgi, uz trases netrakoju parasti braucu ap 95 – 110 km/h. Kaut gan ziemā patīk lietot pagriezienos rokas bremzi un vadāmo sanesi. Starp citu, mašīna ar to labi vadās. Benzīna patēriņš atbilst uzrādītajam tehn. datos apm 7-8 l/100 km.
Vēl daži ieteikumi; man liekās, ka ērtāk lietot ir dalītās pakaļējās durvis- ar lielajām vienmēr jāskatās vai kāds aizmugurē neapstāsies par tuvu. Noteikti pirms pirkšanas painteresējaties, kuri logi ir atverami un kuri nav – vasarā ir problēmas ar vēdināšanu, jo logi bīdāmās durvīs neverās. Visforšāk būtu kondicionieris - man nav!
Pats gribu un iesaku kartera aizsargu –mašīna augsta, bet reizēm tāpēc pārvērtēju tās iespējas. (bet sorry - maksā 90 Ls!) No papildaprīkojuma obligāti ir vajadzīgi dubļusargi riteņiem – parastie mazie, kas orģinālie maksā 10 Ls katrs, bet labi aizsargā mašīnas sliekšņus un rūpējās par to, lai tik briesmīgi neapmet pakaļējo stiklu – citādi lietus laikā pakaļējam logu tīrītājam nav jēgas. Ļoti uzmanīgi iesaku braukt pa grants ceļiem – jo tā vien liekās, ka lielais automašīnas priekšējais stikls to vien dara, kā pievelk akmeņus - pēc pirmajiem 3 caurumiem sāku uzmanīties - tas ir piebremzēju, ja pretī nāk mašīna un nelienu pakaļā aiz muguras braucot. Prātīgi ar braukšanu atpakaļ gaitā – kaut kāda nesaprotama aklā zona kreisā pusē aiz šofera - pilnīgi prasās sensori. Jāņem vērā, ka lielie sānu spoguļi saplaisā no triecieniem, braucot pa bedrēm. Vēl – vajag no papildaprīkojuma bagāžnieka gumijas segumu – citādi katrs nieks ir jāpiesien. viss slīd pa grīdu.

Secinājums. Ļoti labs kompromiss cilvēkam kam vajag mašīnu darbam un arī ģimenei. Mašīna ir ļoti vienkārša, izturīga, piedod daudz kļūdas vadīšanā, bet gribētos teikt, ka vairāk predzēta vīrietim nekā sievietei.






kaamic @ 26.novembris 2002 0:00
BMW 318i 1991 Novērtējums: 6 Komentāri [23]
Saucas man bija BMW. Ilgi sūri strādājot nolēmu beidzot nopirkt sev mašīnu tas bija BMW samaksaju par to pagajušā gadā 3950 $ , tas bija smuks sarkans tūnēts auto tikko no Vācijas auto man ļoti patika, uzreiz veicu apkopi nomainiju siksnas, hidrokompensatorus jo maita bavarietis bija to dzinis ar mineralo eļļu aptuveni lai butu normala braukšanas kartiba ar visu signalizāciju samaksāju ap 350 Ls nobraukaju ar to mēnesi un to nozaga, tad pec divam nedēļam pēc ilgas meklēšanas , kaulēšanās es to atpirku par 1200$, mašina man bija apdrošināta kasko bet secinot to ka uz naudu no apdrošinātājiem jagaida ilgi un pie tam pašrisks ir 15% tapēc ari bija lēmums atpirkt, piedavaju tu apdrošināšnas kompānijai bet tie atteicas maksāt izpirkumu, kad mašīnu dabūju aizvedu apdrošinātājiem aiz dusmām rādīju uz katra sīkākā defekta ko it ka būtu izdarijuši zagļi ta es vismaz atdabūju no viņiem 400Ls, nomainiju signalizāciju padariju visu lai šo mašinu nozagt vairs nevarētu, braucu cepuri kuldams kadus divus menešus tad Bembis sāka birt nomainiju priekšējo ritošo daļu amišus pec tam zondi, vel kautkas bija vel noplīsis vardu sakot auto saka birt un pamatīgi man tas ta nokaitinaja ka nolemu to pardot protams pardevu to par 3950$ un biju laimigs bet totals krievu bizness sanaca jo autiņā biju ieguldijis ap 2500$, vairs vecu BMW nepirkšu.
Degvielas patēriņš pilsētā vasarā 10 L , ziemā 12 L uz šosejas 8L, lai ko šai mašīnai nedarītu priekša stabili neturās uz sūdīga ceļa jūt ka mašina līgojas, pa labu vai vidēji labu šoseju turās ideāli maksimālais ko no tā esmu izspiedis 200 km/h no policijas mucis reizes 6 noķerts neesmu, minuss ka rūsē bagžnieka vāks un rijīgs priekš 1.8 motoriņa, ziemā bez problēmām ja labas riepas stāv var labi nesties jo viegli savākt nākamais ja man bus kadreiz BMW tad tas bus M3, es neesmu fans kaut kadām konkrētām mašīnām bet esmu sapratis ka ja pērk auto to var pirkt tikai jaunu nakamais mans auto ir Subaru Impreza(Turbo) bet par to citā lapā.
asais @ 26.novembris 2002 0:00
Opel Ascona 1.6i 1987 Novērtējums: 8 Komentāri [15]
Nu absoluuti nav nekaadas vainas. Nu jaa ruuseeshana ir taada Opel kaite, bet, ja katru pavasari peec lielaas ziemas saals dushas shameejo uzfrishina ar jauniem blekjiem, vai vismaz pielaapot vecos, tad nav nekaadas vainas. Motors man liekas preks taadas 1000 kg kastiites ir par shvunciigu. Pilniigi pietiktos ja buutu 1.3i. Nee nu ja neesi sportiskas dabas brauceejs. Detaljas nav nemaz diezko daargaakas par VAZ, bet komforts neatpaliek no Audi. Taa kaa kaada jeega izgaazt naudu. Viena lieta kas man gadiijaas. Elektriiba sagaaja galiigaa kjiiselii, bet nu jau esmu pielaapiijis. Taa kaa elektriskaas lietas man galvassaapes nesagaadaa, par to neuztraucos. Ja vien cilveeki zinaatu cik lielas probleemas var radiit nemaakuliigi ieriikota signalizaacija. Saakot ar to ka salonaa nevar izleegt gaismu, un beidzot ar to ka nevar aizsleegt durvis. Ja redzat ka Juusu signalizaacija ir ievilkta peec taa saucamaa vadinju pietiishanas principa un nav lietotas nekaadas skavinjas, vai vadu iespiedeeji- savienotaaji, tad saaciet domaat par to vai bija veerts izgaazt naudu par signalizaaciju un uztraukties par to vai kaadas bedres rezultaaraa nesaaks degt Juusu mashiinas elektrosisteemu (man taa gadiijaas) Peec tam ir taads chakars, jo jaapaarvelk ir ne tikai signalizaacijas vadi un tie vadi pie kuriem taa bija pievienota, bet arii visi tie vadi kas bija blakus "karstajam punktam". Tagad man pa laimi izdevaas to signalizaaciju nolikvideet, bet veel jaasaved kaartiibaa origjinaalaa eketroiekaarta. (Varbuut kaadam ir Opel Ascona 1.6i 1987 gada elektrosheema). Signalizaacija jau laba, bet tikai vinju vajag ielikt pienaaciigi.
Par pashu autinju.
Pie motora visam super viegli tikt klaat. Gjeneratoram ogliites nomainiit nav pat jaasasmeereejas un uz bedres jaabrauc, sveces izskruuveet no priekshpuses nekas netraucee.
Ir arii truukumi.
Sajuugs liekas taads ar baigi mazu paarejas gaajienu, vai nu valjaa vai ciet. Bremzes gan labas, kaut arii nav ABS. Rokasbremzes spriegoshana gan var izveersties murgaa, it sevishkji, ja reguleejamaa skruuve ir saruuseejusi. Naacaas arii paarmetinaat aizmuguree un priekshaa zem bamperiem esoshos blekjus. un pakaljaa bagaazjnieku.
Nevaru atrast nekur taadu prieksheejo rezjgji, kuraa buutu iebuuveeti miglas lukturi. Aaa. Ir viens liels pluss. Siltums salonaa ir pamatiigs. Arii ventilaacijai nav ne vainas. Ja veel buutu bijusi luuka, bet to jau var ielikt, ja nav. Bremzju uzlikas neesmu mainiijis. Sveces arii smukas gaishi bruunas. Vieniigi kad motors darbojas tukshgaitaa ir dzirdama ik pa briidim kaada cilindra nenostraade. Labs motora paatrinaajums un jauda arii nopietni aug. No 20 km/h ar 3 aatrumu liidz 70 km/h paceljas par kaadaam 3 sekundeem. Man ar to piniigi pietiek.
Ja ir veel kaadi iipashnieki ar savaam probleemaam, ieteikumiem, priekshlikumiem - labpraat uzklausiishu. 6766282 vai ritvars@macro. lv, ritvar@one. lv
Ritvars @ 25.novembris 2002 0:00
Volvo 240 1986 Novērtējums: 7 Komentāri [14]
Volvo 240 Universāls, lietošanā kopš 95 gada!
Motors 2,0L karburators ( diemžēl mazākais un vājākais no pieejamiem šim modelim), līdz ar to arī uzrāviens nav no tiem dižākajiem, un ja grib tā žiperīgāk braukt, tad degvielas patēriņš diezgan spēcīgi pieaug līdz kādiem 18l/100km, ja braukā mierīgi, neskrienot un nesportojot patēriņš ~ 11l/100km pilsētas režīmā. Bet tas tādēļ, ka liela masa 1950 (pašmasa 1550). Ekstras konkrētajam modelim nav : ( Dizains klasisks Volvo (Kas mani fascinē).
Ietilpība: Milzīga.
Salons: vienkāršs
Šitās mašīnas caurejamību var salīdzināt ar džipu, nu vismaz ar quatro!
Ar šo automašīnu tika ielekts grāvī (pareizāk pāri grāvim laukā) ar ātrumu ~ 100 km/h un nopļautas pāris ābelītes... rezultāts - izsists priekšējais lukturis, nedaudz iebuktēts spārns un norauta motora aizsargpanna... Iedarbināju, uzbraucu uz celja un aizbraucu mājās... Remonta izmaksas ~ 60 Ls
Viens no lielākajiem plusiem, NEKAD ekspluatēšanas laikā nav palikusi uz celja!!!
Mīnusi, bieži jāmaina stūres pirksti (ja liek neorģinālus katru gadu, ja oriģinālus reizi 2-3gados). Ar oriģinālajiem lukturiem diezgan švaka redzamība (jāliek papildus).
Pa Latvijas ceļjiem un ziemas sāljiem nobraukts jau 7 gadus (~180 tk. ) par ko dod zināt rūsa...
Šiem modeļiem pirmkārt rūsē aizmugures vāks (5. durvis), pēc tam pārējām durvīm apakšējā daļa, tad sliekšņi (pērkot pievērsiet uzmanību)
Vērtējums 7 dēļ mazā dzinēja un no tā izrietošām sekām, ir gadiijies pabraukt ar šādu pašu 2,3L injector tādam dotu 9
Taatad manuprāt droša mašīna no diviem svarīgākajiem viedokļiem:
1) no braucēja drošības viedokļa
2) no veidokļa, ka droši var doties ceļā un nebaidīties vai tiksi līdz galam.
Trusis @ 25.novembris 2002 0:00
Volkswagen corrado 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
VW Corrado G60 1991 gada.

Pozetīvie elementi:

Dinamiska mašīna,
patīkams vizuālais izskats, vismaz man,
ērts salons, vismaz diviem sēdētājiem,
pilna elektro pakete,
kondicionieris,
elektriskie ādas apsildāmi Recaro sēdekļi,
ABS,
automātiskā kārba,
elektriska lūka,
stūres pastiprinātājs,
u. t. t viss, kas jau pienākas kārtīgā Corrado

Negatīvās īpašības:

pagaidām būtisku defektus neesmu konstatējis, ja neskaita
aizmugurējā bremžu suporta nomaiņu,
pāris piļņiku nomaiņu,
vienas ričaga bukses nomaiņa,
jumta lūkas nedarbošanos,
nedaudz paciets,
bieža maksāšana par ātrumu pārsniegšanu,
bagāžniekā vieta tikai subwoferam,
4 atā grūti braukt,
ja kārtīgi valkā paliels degvielas patēriņš tā ap 12 l/100 km,

Bet visā visumā esmu apmierināts ar šo autiņu, tas jau man devītais autiņš esmu redzējis gan sliktākus gan labākus, protams skatoties ko vērtē.
VW Corrado @ 25.novembris 2002 0:00
Opel Astra 1.7 D 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Iegādāts šis auto tika pirms 1.5 gada, dizeļu cenas Astram ir par kadiem 500$ dargakas nekā benzīniekiem. Auto paguvuši nobirt: stūres pastiprinātāja sūknis, ūdensūkņa gultnis, termostats, u. c. sīkumi. Liels pluss, ka detaļas salidzinoši lētas. Protams šis auto ir ar lielu tieksmi uz rūsu, it sevišķi pie mūsu sālītajiem ceļiem. Dotajam modelim ir vācu motors (otra iespēja Isuzu). Runājot par ekonomiskumu, jāsaka ka vasarā, kad nav jābrauc ar aukstu dzinēju patēriņš ir ap 5 l/100km. Ziemā jāvaktē kvēlsveces, savādāk aķis baigi ātri nobeidzas, bet tas laikam visiem auto. Tomēr laiku pa laikam domāju par auto maiņu. Esmu braucis ar VW Golf 3. Šis auto ir lieliska alternatīva, lētāks, salona ietilpība tāda pati, nav pārāk jābaidas ka nozags.
P. S. Noteikti laikus mainiet gan zob, gan ķīļsiksnas, plīsuma gadījumā liela iespēja izlikt apaļu ciparu!!!

+ mazs degvielas patēriņs
+ pieejamas, lētas detaļas
+ mazs zādzības risks
+ normāls salons

- rūsa
- dažas modeļa slimības
JJ @ 25.novembris 2002 0:00
Mercedes 250D 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Gadu atpakaļ nomainīju BMW 524 TD pret Mersi. Nepatīk- stipri zems, pavājas gaismas, ļoti vienkāršs aprīkojums. Remontos esmu izdevis 500 Ls. no tiem 320 izpūtējs, 50 Ls logu tīrītāju remonts, 45 ls kardāna gumijas u. c. - filtri, eļlas ( nobraucu 50 t. km). Nepatīk, ka nevar nolocīt aizmugurējos sēdekļus. Nesen sabojājās lūka, nerāda āra t.
Patīk- ekonomisks- 7,5\100, kluss, ceļā nekad nav pievīlis, biju Vācijā, Norvēģijā, Francijā. Ja nežēlo riepām- iet ļoti stabili.
Vajadzēja pirkt ar automātisko kārbu, jo uzrāviens tāpat ir diezgan kūtrs. Pa štrāsi esmu braucis 175. Skrējējs es neesmu tādēļ jauda mani pilnīgi apmierina. Un tomēr vecais Bembis man bija mīļāks...
Gribētu ko citu, bet ko - vēl nezinu. Ļoti baidos iepirkties!
nafs @ 24.novembris 2002 0:00
Saab 9000 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
SAAB 9000 5 durvju versija. Motors 2.3l ar augstspiediena Turbo.
Nopirku 1999. gadaa kaa savu 1. auto, jo bija pieejams pa ljoti sapraatiigu cenu no draugiem Zviedrijaa. Auto noskreejiens reaalais bija 170000 un braukts bija ljoti uzmaniigi (kaa jau zviedri). Visas ekstras, aada, klimats, kreeslu apsilde, ABS u. t. t.
Pa visu kalposhanas laiku '99- '02 bija jaaveic tikai dazhi pashsaprotami remonti (visaadi siikumi kas nolietojas), regulaari aparaatam tika lieta laba eljlja un vests uz apkopeem. Tehniskaas vienmeer gaaja pa 0. Un tad '02 gada pavasarii saaka chakareeties aatrumkaarba (manuaalaa) un peec nedeeljas nobira aizdedzes bloks (kuupeedams) un auto tika paardots kaadam kas gribeeja remonteet.
+ Jaudiigs un sagaadaa lielu braukshanas prieku
+ Eerts pat 5 cilveekiem un atliek pietiekoshi vietas kravai
+ Kluss un nekrata pat ar 17" lietajiem
+ Visas man vajadziigaas ekstras un manai gaumei ideaals salona noformeejums
+ Biezhi neluuzt

- Apkopes nebuut nav leetaakaas
- Kad saluuzt tad pa pamatiigu summu
- Jauda tomeer nekad nav par daudz : |

Tagad braukaajos ar firmas SAAB 9-5 par ko arii iespeejams uzrakstiishu.

atom1c @ 23.novembris 2002 0:00
Chrysler Grand Voyager 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [24]
Pirms meklēt kaut kādu busveidīgu auto izmēģināju dažādus šāda tipa auto gan no Eiropas, gan japāņu ražojumus, taču izvēle tika šim amerikāņu ģimenes auto- ideāls izmērs un vērā ņemamas braukšanas ērtības. Salikts Austrijā un apgādāts ar itāļu dīzeli ļoti piemērots ikdienas braukšanai. Motors 2.5TD ar 116Zs darbojas ļoti patīkami pie jebkuriem apstākļiem, patērējot no7.2 līdz 9l uz 100km- ņemot vērā ietilpību- labs rādītājs. Virsbūve pilnīgi cinkota, salons ātri bez skrūvēšanas transformējams pēc vajadzības.
Daži mīnusi:
Ritošā daļa varēja būt izturīgāka- konkrēti šaras un amortizatori. Pie nomaiņas labāk izvēlēties kvalitatīvas rez. daļas.
Salona apsilde nepietiekama oriģinālā termostata dēļ- pēc nelielas pārbūves par siltuma trūkumu nevar sūdzēties.
Motors mīl regulāru profilaksi, eļļu un filtru maiņu ik pēc 8-10t km. Ja pārkarsē tad ļoti dārgs remonts(motoram 4 galvas katra ap 350ls gab. ), bet rez. daļas dabūjamas, jo šie motori ir gan Alfa Romeo 164, gan Ford scorpio no 95g.
Ātrumkārba mehāniskā bez izteiktām problēmām tikai paskaļa.
Virsbūvi ziemā nevar uzreiz mazgāt ar karstu ūdeni- pie straujas temperatūras maiņas mēdz lobīties krāsa atsedzot pelēka cinkota metāla slāni, kas gan bez piekrāsošanas nemaz netaisās sākt rūsēt(vispār +).
Citu defektu nav pārējie ir tikai plusi- ritošajā daļā ir maz visādu sailentbloku un citu sīkumu kas varētu izdilt un tāpēc tā kalpo ilgi.
Visā visumā auto ļoti labs- kaut kā uz cita tipa nemaz nevelk
V8 @ 23.novembris 2002 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti