Nu šitā chip- tūnētā raķete tika iegādāta 1996 gadā par 7500$. Šis tumši zaļais 200nieks bij tikko no Vācijas atdzīts, bet ar diezgan spēcīgi dauzītu priekšējo kreiso stūri. Tepat bij uzķīlēts, un sanāca tā ka izdevās iemainīt Audi 80 1.8S(89. gada) pret šo auto ar piemaksu 4000$, laikam... tq un 20v runāja paši par sevi... Pārsēžoties tādā no pilnīgi plika Audi 80 1.8S, sajūta bija fantastiska.
Auto bija aprīkots ar ļoti daudz dažādām ekstrām. Visi elektro logi, spoguļi, lūka, priekšējie sēdekļi(turklāt apsildāmi). Ļoti plašs, skaists un ērts melnas ādas/samta salons ar koka apdari. Apsildāma stūre(!). Kruīzkontrole. Infokompis, borta kompis, Klimatkontrolem, ABS, diff- bloķis utt..... un protams galvenā ekstra -
turbo un quattro, kā arī 20v+chip tuning! : )
Auto dinamikas ziņā bij baigs zvērs. Pēc chip- tuning, jauda šim 2.2 20v turbomotorītim bij 280Zs, un rāviens ar bij zvērīgs. Bij mēģināts uz hronometra mērīt, sanāca laikam 6.1, vai 6.2 sek līdz 100km/h. Stabilitāte ar bija izcila. Izskatījās tas auto arī ideāli, neskatoties uz to ka bij dauzīts diezgan stipri.
Patēriņš priekš tādas dinamikas nebij no trakākajiem. Pilsētā bij no 13 līdz pat 25(gonkojot), bet pārsteigums bija pa šoseju, dažreiz kompis pie v=90km/h pat uzdrošinājās parādīt patēriņu 6.8(!) litri! Jāieliek tik kruīzā uz to ātrumu un bij baigie brīnumi pašiem un apkārtējiem, ka tāds zvērs tik maz grib ēst... Bet nu uz 90 jau reti turējās tas auto, parasti lēnāk par 140 negribēja braukt. Rekords bij ~230km/
[email protected]~5000rpm uz Jelgavenes, tātad rezerve vēl bij, bet ātrāk pa Latvijas ceļiem jo sevišķi tai laikā negribējās skrieties, jo varēja slikti beigties.
Problēmas radās divus gadus vēlāk, kad šim auto sāka brukt viss pēc kārtas(iepriekšējais saimnieks nebij žēlojis, jo Latvijā 2 gadu laikaa tas auto tika pabraukts tikai ~10-15tkm. ) elektronikā, ritošajā utt. Nojuka kruīzkontrole. Borta kompis niķojās un visi datčiki viņam juka nost. Bez tam arī stūres pastūzis sāka sulot. Līdz ar to baigās summas remontā aizgāja. Jo daļas šim auto ir ļoti dārgas(vismaz tad bija). Piemēram tur kaukāda 10 cm gara šļauciņa maksā ~50Ls... Datčiks kas borta kompim dod ziņu par bremžu kluču nolietojumu akal 50Ls. Kruīzkontroles savešana kārtībā - 150Ls. Kaukas vēl iekš ABS nojuka un akal remonti, remonti... biedēja arī tas ka tas Audi vilka uz kreiso pusi, dēļ sliktās pieredzes ar Audi 80 1.8S, kuru jau aprakstīju.
Beigu beigās auto tika pārdots par ~4000$ pēc 2 gadu lietošanas.
Bet nu vispārināsim +/- :
+quattro
+dinamika
+gaita
+komforts(tai skaitā fakts, ka neviena detaļiņa salonā negrabēja, un skaņas izolācija bija ļoti laba)
+salona izpildījums un panelis.
+Avants(nu tas gan tikai prieksh manis pluss, jo vienkārši patīk Avanti)
+daudzās ekstras
+par spīti sportiskumam, ļoti laba caurejamība.
+praktiskums(jo ir ļooooti daudz vietas salonā).
- remontu izmaksas(vismaz 2-3X dārgāk kā manam tagadējam Audi 100 Avant 2.3E)
- bieži nāk stipri nojāti, kā man gadījās... : (
- auto ļoti maz padodas vizuālajam tūningam(bet motorītī gan var izvērsties : ) )
- jāpērk kopā ar antiradaru, jo auto mierīgai braukšanai neder : )
Kā plusu būtu minējis arī degvielas patēriņu, bet tad jau par mani te pasmietos. Taču jāsaka, ka viņš neēda diezko vairāk par manu tagadējo Audi 100 Avant 2.3E ar priekšu velkošo(pa pilsētu gan ēda krietni vairāk, tač 200tais nav pilsētai). Īstenībā nožēloju ļoti, ka iegādājos priekšu velkošo un vēl 100to ar maz ekstriņām, par kuru apraksts arī drīz tiks nopublicēts... Bet nu, ar tiem 200 tq 20v ir tā - vienreiz izbrauci un saprati ka nekam citam nav vērtības uz pasaules(izņemot Ford Capri), un nu jau zinu, ka mēģināšu no 100tā kratīties vaļā nākamgad un iegādāt vietā tādu pašu 200to avantu kā bij, tik šoreiz centīšos būt uzmanīgāks pērkot un nenopirkt nojātu.
Slēdziens : IZBRAUC AR TĀDU UN SAPRATĪSI PAR KO IET RUNA! : ) Bet ja nopietni, tad auto ir ideāls, ja vien netiek lietots katru dienu vizināties pa Rīgas centru, jo sastrēgumos tik liesi zupu iekšā un gribēesies visus stāvošos kaut pa trotuāru apbraukt un izrādīt zirdziņu daudzumu uz katra krusta. Katrā ziņā nav pilsētas auto. Ideāli doties nelielos izbraukumos un ceļojumos ar tādu, jo ideāli turas i uz šosejas, i uz gruntenes, i visur citur arī. Ideāls arī lai palielinātu peļņu CP, jo atkārtoju, ka lēni pabraukt ir praktiski neiespējami. Priekš manis tas bija ideāls auto, tikai nepaveicās ar šī auto tehnisko stāvokli, bet tā nav auto vaina, bet gan iepriekšējā saimnieka nolaidības vaina...