Volkswagen PASSAT Syncro G60
1990
Novērtējums: 7
Īss apraksts :
Motors: "G60" (1.8l ar turbokompresoru, 8 vārsti, 160 Zs)
Degvielas patēriņš pilsētā ~14l/100km,
uz šosejas ~9l/100km.
Kārba manuāla 5- ātrumu
Piedziņa: syncro (pastāvīga 4x4)
Extras: ABS, info- kompis, stūres pastiprinātājs, el. lūka, el. spoguļi.
Nobraucu ar auto ~ 1 gadu (~ 35 000 km)
kopumā:
Auto salīdzinoši labs. Man braukt ar to patika. īpaši ziemā un laukos varēja "turēt līdzi džipiem" : )). Taču, kad sāku skaitīt servisā atstāto laiku un naudu, kā arī prognozes, sapratu, ka no šī auto jāšķiras.
auto plusi:
Auto "uz mīlētāju". Ļoti stabils uz ceļa, manevrētspējīgs, jaudīgs, ideāls ziemas braukšanai gan pa pilsētu, gan pa lauku ceļiem, "rakās ļoti labi". Pa grants ceļiem braukt - tīrais baudījums. Virsbūve man bija sedans, taču pārsvarā syncro nāk pikapu versijās. Rūsa uz auto nebija atrodama nevienā vietā.
auto mīnusi :
Nežēlīgi dārgs ekspuatācijā (auto, kuru man nācās remontēt visvairāk. Iespējams, ka man patrāpījās tāds eksemplārs, bet bira viss, kas var nobirt - starteris, sajūgs, izpūtējs, granātas, stūres pastiprinātājs u. c. ) Servisos veči lamājās par to, ka visa motortelpa piebāzta ar visādiem pričendāliem, un nekur nevar tikt klāt (attiecīgi darba vairāk - cena lielāka). Motors ļoti kaprīzs (čupa ar visādiem devējiem, kas mēdza noklāties, kā rezultātā motora "dziesma" nebija tik dzidram jā vajag.. un jauda krita)- uzskatu, ka labāka passat syncro versija ir ar 2l/16vārstu dzinēju (jaudas starpība 10Zs, taču motors vienkāršāks remontos un apkopē). piekares daļas, visādas gumijas, u. c. sīkumi un būtiskās lietas atšķiras no standarta pasāta, kā rezultātā viss (lielākā daļa) ir jāpērk jauns (protams jāgaida pāris nedēļas un jāmaksā diezgan lielas naudas), jo šrotos nav nekas atrodams. Salons kā jau VW ne pārāk ērts, šis tas grab. Ļoti grūti bija šo auto pārdot (nebija interesentu, visus atbaidīja G60 motors un syncro).
standarta problēmas (jāuzmanās pērkot):
Kārbas defekti (šrotos kārbu atrast grūti), motora defekti kā jau G60 (trubīna, elektronika), ritošās daļas defekti (īpaši, kas saistīti ar aizmugurējo tiltu un "Nojātas" gumijas, kas maksā diezgan dārgi. ) Izpūtējs maksā ~300Ls, piekam reti kura firma to piedāvā.
Wampirius
@ 20.novembris 2002 0:00
Mitsubishi Pajero
1986
Novērtējums: 7
MITSUBUSHI PAJERO, 1986. g., 2600ccm./benzīns ar 4 cil. un vienu karburātoru. Degvielas patēriņs ~ 16-20l./100km. Noskrējiens ~200000km. +- 50000km. (???)
Šīm džīpam ir noņemamais jumts jeb kabriolets. Baigi labā lieta- vasarā. Un riepas 16` uz 275 platums. Skats perfekts, meitenēm patīk. Bet.........
Mīnusi: 1). Pilnīgi nekāda komforta. Vējš gaudo, kratās gluži kā šosejas monstrs, viss grab. 2). Pie extrēmas braukšanas regulāri jāskrūvē. 3). Baigi sarūsējis, bet ne vizuāli. Vienkārši bieži dzīts pa jūru. u. c.
Plusi. : 1). Labi uzvedas bezceļos, 2). Baigais FANI CARs, kabriolets.
Iesaku regulāri sekot līdzi tehniskajiem mezgliem. Pēc pieredzes nojuka razdatka, jo nobeidzās ganģenes gala blīvslēgs.
Rezumē- auto uz goda, fanīgs bezceļnieks.
Max
@ 20.novembris 2002 0:00
Subaru Legacy Station turbo
1994
Novērtējums: 8
Visuniversālākā mašīna no kādām apmēram 8, kas ir bijušas un pirmā, kuru nev ne mazākās vēlēšanās pēc gada nomainīt.
Dinamika pēc dažādiem avotiem 6,6 - 6,8 s līdz 100 km/h, jauda gan tikai 200 ZS (analoģiskai Imprezai 218). Ļoti labs cēliens arī diapazonā 150 - 200 km/h (ne Latvijā).
Salons liels, ērts. Visas nepieciešamās ekstras (kondicionieris, apsildāmie sēdekļi, el. logi, sildāmie spoguļi, el. lūka utt., trūkst vienīgi kruīzkontroles). Bagāžnieka ietilpība pilnīgi pietiekama, ar nolaistām atzveltnēm ir pārvadāti 6 gab. 19" monitori ar visām kastēm.
Piekare komfortabla, bet pārāk mīksta, lai nēsātos pa Mellužu kartinga trasi - ekstrēmos ātrumos līkumos stipri sasveras. Normāli braucot nekādu problēmu.
Iesēdināt, pareizāk, uzsēdināt izdevies tikai 1 reizi, un arī, kad visi 4 rati palika gaisā karājoties, citādi pat ar puslīdz draņķīgām riepām iesēsties ir bezcerīgi.
Iegādes brīdī noskrējiens bija 190t, tagad pēc gada 225. Remonti - nomainītas pakaļējā stabilizatora atsaites, kopā 40 Ls un 1 putekļu gumija, laikam 5 Ls. Piekares daļas jebkurā servisā, kas ar rallija Imprezām nodarbojas, es izmantoju Ezermalas ielas servisu. Cenas pietiekami lētas, ja ņem vērā, ka kaut ko nokaut piekarē ir ĻOTI grūti. Par dīleru servisu labāk aizmirst uzreiz, cenas ir vismaz x3, ja ne vairāk.
Šeit bija komentārs par bremžu kluču ārprātīgu cenu - nezinu, Kemi komplekts maksāja kaut kādus padsmit Ls.
Degvielas patēriņš Latvijā 10 - 11,5 l, ārpus Latvijas ~8,5 l.
Visu sarēķinot, ekspluatācijas izmaksas sanāk praktiski tik, cik degviela, vietas pietiek, izbraukt var visur, dvēseles mieram šad tad var pie krustojuma piesmiet kādu spoileriem apkarinātu RWD, dizains arī tā neko. Brīnos vienīgi, ka šamējo te tik maz, bet izskatās, ka pedējā laikā sāk savairoties.
JA
@ 19.novembris 2002 0:00
Ford Focus
1999
Novērtējums: 1
1,5 gada laikā pēc garantijas remonta beigām kopējās investīcijas remontā 2.500 LVL. (Eksplotācija pilsētas režīmā).
Garantijas un pēcgarantijas laikā nomainīju:
1. Kondicionieri.
2. Visus gultņus (3 reizes).
3. Stabilizējošo stieni (2 reizes).
4. Priekšējo lampu ("rūpnīcas defekts")
5. Durvju stiklu blīves (2 reizes)- laida garām ūdeni.
6. Vietām neturās krāsa uz virsbūves (arī pēc garantijas pārkrāsošanas).
7. Vietām neturās krāsojums panelī.
8. Nolūza signalizācijas taurīte - sarūsēja tāpat kā daudzas citas detaļas zem auto un motora telpā.
utt.
P. S. Pozitīvs moments Baltic Motors servisa darbinieki. Nekad neatteica un palīdzēja jebkurā diennakts laikā.
Pirms pērciet domājiet!!!!!!!
Jānis
@ 19.novembris 2002 0:00
Saab 9-5
1998
Novērtējums: 8
Sis auto ir viennozimigi ir gaumes lieta, gan pec dizaina, gan tehniskajiem risinajumiem. Mani galvenokart piesaistija dizains.
Braucu jau pusgadu, par so laiku nekadi kapitalieguldijumi nav bijusi nepieciesami. Pie turbomotora (170zs) ir japierod, ka ari pie ta, ka tas brinums pec intensivas atvilksanas ir japadzese ~0,5min, lai turbina neatnirdzas. Uz cela izturas loti labi. Ir visas iespejamas extras ieskaitot 'kozhu'. Loti laba originala audio uzparikte ar 7skalruniem, vienigi nav iznemama, tomer vinai esot kaut kads saderibas kods ar doto masinu un cita to iebazt nemaz nevarot, bet visiem atsaldetajiem narkomaniem to neiestastisi... Biskuc mulsina nenormalais logu mazgajama skidruma paterins ar bacoku sada laika pietiek divam dienam, jo uz veja stikla spricets tiek az caur 6am sprauslam plus vel ja ir ieslegts tad vienlaicigi ar augstspiediena sukni tiek mazgatas faras. Salons tiek uzsildits burtiski fantastiski atri.
Vispar sobrid ar auto esmu apmierinats, redzes cik ilgi... : ))).
Gatiks
@ 19.novembris 2002 0:00
Opel Astra 2.0 16 V
1993
Novērtējums: 9
Priekštats par Opeli mainījās nopērkot šo spridzekli! Gribējās sportisku auto, bet priekš Selicas naudiņas bija par īsu : ) Izvēļe krita uz Astru, sapratu ka autiņš jāņem izbraucot ar to. Uzliku 17 collu diskus (no Calibras) uzlaboju nedazudz motoru, un izskatu. Braucu trīs gadus, bijuši nelieli remontiņi, kopumā ap ~500 Ls. Bieži esmu vedis lielas kravas, ietilpīgāks nekā Golfs III. Esmu apmierināts gan ar komfortu gan ar gaitas īpašībām. Vienvārdsakot gribu aizmugurē uzrakstu " TU jau gribētu lai TAVS auto arī būtu OPELS?!"
TIGER
@ 19.novembris 2002 0:00
Audi b4
1992
Novērtējums: 8
sakariigs vaagis visumaa. 2.0 i. Probleemas: lambda zonde, termodeveejs, pakalas bukses laiku pa laikam meedz atnirgties. bet sakariiga tacka, jaudas pietiek cik negrib. nesen uzliku ralla riepas un tad var nesties nepajokam. manam exstru nekaadu iipaso nav abs, stuures pastuuzis. ripo labi suudzeeties nevar
audi
@ 19.novembris 2002 0:00
BMW 325i
1985
Novērtējums: 7
Šī bija mana pirmā mašīna, tiesi tāda kaadu gribēju ātra un maza!!
Motors - 2.5 6 cil ~170 zs, motors salīdznoši ar to gadu labs, bet virs 3000 apg skaļš un nemierīgs kā sporta mašīnai, tāpēc arī nebija nekāds prieks to ikdienā griest virs 3000, vēl auto diezgan izteikti skanēja vārsti, kas arī nedaudz bojāja prieku, un patēriņš izteikti pieauga ja mašīnu mocīja līdz 20 l!! kopumā var teikt ka motors labs, ja vien nav vecs un nojāts, bet ikdienas braukšanai neekanomiks!!
Piekare - galīgi nepiemērota latvijas ceļiem praktiski der tikai asfaltam, proncipā ir katru gadu viņai kautkas jātaisa!! No sportiskā viedokļa laba un komfortabla!! Manam modelim bija sēdināta priekša kas to vēl mazāk padarīja ikdienā lietojamu toties pilsētā un asfalta viss bija SUPER, bet uz bruģa vilkos uz 20!!
Kuzavs - virsbūve nav cinkota līdz ar ko rūsa to pamatīgi skādē ik pa laikam mašīna ir jāpiešpaktelē!! Arī Latvijai nepiemērota!!
Salons - priekš tiem laikiem moderns un sportisks!!
Principā 325i ir viena laba lieta un tas ir motors!!
Joman
@ 19.novembris 2002 0:00
Saab 9000CS
1992
Novērtējums: 8
Autiņu nopirku pagājušā gada beigās. Tam ir liels nobraukums (300 000), tāpēc gadās visādi "brīnumi", kas SAABam, manuprāt, izmaksā relatīvi vairāk kā lielākai daļai citu marku mašīnu. Remontējos Kalngalē un Alfa Motors, kur cenšas noplēst pēc pilnas programmas: ) bet arī oficiālajā servisā nevar pateikt, kāpēc zūd eļļa un ilgi čakarējās, kāmēr atkoda, kāpēc mašīna braucot drebēja (pusasis). Ir novērojamas problēmas ar daudzām elektrificētajām lietām (apsildāmie spoguļi, sēdekļi). Pie plusiem pieskaitu gaitas īpašības: manuprāt, SAABs ļoti labi turas uz ceļa un ir viegli vadāms. Man ir 2,3Turbo 200Zs - apdzīt var: )) Pozitivi (ne vienmer: ) ), ka braucot nejūt reālo ātrumu, jo mašīna ir stabila un var rasties mānīga ilūzija, ka viss tiek kontrolēts. Pats esmu braucis uz 225km/h - no fear, bet atkārtot necenšos, jo "mīt, cik var" uz šosejas nav nekāda māksla un arī adrenalīna tur maz: -) Benzina patēriņš ir ap 13l (īpaši neforsējot). Pie plusiem arī jāpieskaita, ka SAABam ir ērts salons, ar to maz problēmu ziemā (priekšējā piedziņa, viegli pielaist).
richijs
@ 19.novembris 2002 0:00
Pontiac Firebird S/E
1986
Novērtējums: 8
Shii mana pirmaa "miilestiiba" kad iebraucu Ameerikaa '91. gadaa. Baigi piesaistiija ideaa;ais sporta vaagja dizains. Var teikt ka tas ir 2 vietaa sporta vaagju izskata zinjaa Ameerikaa aiz Corvette. Modelis Firebird S/E ar V8, 5 litru motoru un 4 barelu karburatoru. Impulsiivs un straujsh. iisti atmostas ap 130 km/st . Pilseetaa var kaucinaat riepas un spiideet visur buut pirmais , ja kaadam tas tiik : ) Limited slip diferenciaalis, paliidz ierobezhojot saansliidi , kura shim vaagjim ir viegla lieta ja pagriezienaa atceras gaazes pedaali. : ) Ziemaa iesaku nolikt garahaa , ja nav pashnaavnieciskas tendences. Ja ir veeleeshanaas peec veel lielaaka kaifa , var iebuuveet 350ci/5,7 litri motoru. : ) Vaajaas vietas - apetiite uz benziinu. Izbraucis no benziina tanka jau luukojas peec naakamaa : ) Taadeelj nav ieteicams ikdienai pilseetaa un Ameerikas apceljoshanai. Kaa "fun" un pasapliecinaashanas lieta - lielisks. Dabiski- cieta amortizaacija kaa jau sporta vaagjim. Lieliska un momentaali atsauciiga stuures sisteema . Dazhos no peedeejiem modeljiem tika iebuuveeti V6 un pat 4 cilindru motori!! kas ir kauna lieta!
ReVox
@ 18.novembris 2002 0:00