Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Astra Caravana1.8i 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Savu Opelīti iegādājos 2005 gada janvārī. par 1600 Eur.
Autiņš bīja nācis no Vācījas. Pirmajā brīdī biju patīkami pārsteigt par kluso salonu, jo visām iepriekšējām mašīnām tas bija daudz skalīaks, pat salīdzinot Ar 96 gada Vektru sedant. Neraugoties uz to ka braucu pa dažāda seguma ceļiem pagaidām tas nav vel sācis vairāk grabēt. Bija iesākumā arī viens nepatīkams pārsteigums, diezgan liels degvielas patēriņs 11-12 litri uz 100km pat braucot pa taisnu gabalu, kā arī sajūta ka autiņs ir taka tāds gurdens. Aizdzivu uz Opel centru uz diagnostiku nomainīju degvielas filtru, sveces, gaisa filtru. Kompis uzrādīja ka viss esot Ok. bet dzīvē nekādu rezūltātu. Domāju ka esmu pamatīgi iegrābies, jo bīju rēķinājies ar kādien 7-8 litriem uz 100km. Bet nek obraucu ar tādu pāšu. Līdz kādu dienu braucot jūtu, ka kautkas taka atnāsis valā, mans autiņs palicis taka dinamiskāks un degvielas patēriņs arī taka normalizējies. Secināju ka drosi vien autiņs kādu brīdi bīj stāvējis un kāds gaisa kanāls aizsērējis un tagad atnācis valā. Tikai nekādi nevaru saprast kāpēc to Opel centrā neviens nevarēja atrast. Nākamie piedzīvojumi sākās kad izdomāju nomainīt zobsiksnu, jo nezināju kādā stāvoklī vecā ir, jo no motora pa pa brīžam nāca tāda jocīga svilpoņa. Servisā siksnu nomainīja , svilpoņa pazuda, pēc pāris dienām svilpoņa parādījās no jauna , bet nu jau skalāka. Pēc nedēļas nācās servisā atgriesties, jo kā izrādījās ūdens sūkņa gūltnis beigts. Vel pa šo laiku dabuju mainīt abās pusēs stabilizātora stieņa bukses. tās droši vien ka vel bija no rūpnīvas jo servisā tica ka plastmasa pārlūzusi no vecuma. Par opelīša rūsēšanu zināju jau iepriekš tāpēc tā man nekādu lielu šoku neizraisīja, kaut gan uz doto brīdi rūsa uzmetusies tikai uz viena sliekšņa priekšējā labajā pusē, kur kā iszkatās ka vācījā kāds nejēga ielaidis iekšā dankratu un pēc tam ar kaut kādiem sveķiem vai silikonu to aizlāpījis. Tagad mirtums ticis garām un dara tur ko var. Tagas kad sākusies nākamā ziema ir kautkādas problēmas ar salona apsildi. to vienkārši nevar uzsildīt. motors ir silts bet salonā pūš ieksā vai vēsu gaisu. Man ir tādas aizdomas ga sistēmai ir nepieciešama kaut kāda atgaisošana, kas nau izdarīta pēc ūdesns sūkņa nomaiņas jo iepriekšejā ziemā salonā siltais gais nāca gandrīs vai tulīt pēc motora iedarbināšanas, kā arī ja motortelpā rūcošam motoram izspaida dzesēšanas šķidruma vadus gais uz kādu brīdi salonā nāk silts. Varbūt ja kāds zin kā šo sistēmu atgaisot var padalīties savā pieredzē.

Kopumā vērtējums par autiņu
+ Stabils uz dažadiem ceļa segumiem
+ Viegal un vienkārša vadāmība.
+ Erts un kluss salons priekš savas klases.
+ Liela salona ietilpība dažādu kravu pārvadāšanai.
+ Lēts ekspluotācijā.
- Opel pamat slimība rūsa
- neliels kūrsuns uz šosejas ar 4 un 5 ātrumu pie apdzīšanas
GWL @ 29.decembris 2005 0:00
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [22]
mazs general update...
vels, ar alfām var saslimt - uz Breru skatīties nedrīkst! : )

šim - atzīme 8, kontekstā ar gadu, cenu, perfomanci, baudu. Liekot pret jaunu bmw 330 Cd Sport, sanāktu 5 : )

pac pac pirmais iespaids (placī) - sasodīts, šitādu nebiju redzējis. 156' ar garo pakaļu, jeb vagonu. par alfām vispār nebiju domājis, pirms neieraudziju šo. faktiski brīdī, kad iesēdos un pielaidu motora dziesmiņu, sapratu - ok, ņemu. diezgan spontāni, bet sapratu, ka te ir kā ar sievietēm - varbūt tā cita labi taisa ēst, bet pabūt šajā ir kaifs. 5.5 gadi, gandriiz 200k noskrējiens, vismaz reāls un dīzelim tas ir saprotami. nedēļā noskrienu liidz pat 800 km, parasti gan mazāk. pēc iegādes uzreiz mainiju eļļas, zobsiksnu, gabrarīt uguņus - visu kas svarīgs, pērkot lietotu vāģi. uzmetu ziemai lietotus lietos pa 30ls gabalā (vasarai superskaisti 17" nāca līdz). laikam gaisa filtrs jātīra, sliktākajā gadijumā jāmaina. Arfilā džeki stāsta, ka esot 156 slimība - filtram vajadzētu attīrīties pašam, bet ar laiku tas aiziet ciet. tas viss ir siikumiņi, galvenais, ka nekādas ģenerālās lietas nav jāaizstiek.

īpašības:
2,4 tDīzelis, 136 zirgi, noskrējiens nu jau 200 K, 2000 gada jūlijs, šveice, ādas salons, klimata kontrole, 5- pak manuālā kārba.

sāksim ar mīnusiem. jeb pragmatiskā puse.
01 ciets. ar visu to, ka autiņš ir pacelts normālstāvoklī, neceļi (piem Baronielas ne- bruģis no matiisa liidz briiviibenei) tiek respektēti ar pazemīgiem 40km/h.
02 skaļš. man tā likās, bet tas pac jaunais civic ir apmēram tāds pac : ) un mitsubishi eclipse ir skaļāka no doubt.
03 visādi sīkumiņi - bagāžā plastmasiņa nokrita (tiesa, uz bruģa), pieliku atpakaļ - nekrīt. nevaru pelnutrauku izdabūt laukā, bet vēl neesmu padevies. padevos - papīrīšus nebāžu, ja bāžu - izvelku ar putekļusūcēju : )
04 remonts nav kā golfam vai fordam. cenas ir tuvu bmw / audi.
05 dīvainības. relatīvi liels apgriešanās radiuss. superasas bremzes. tie drīzāk ne mīnusi, jāpierod.
06 tuvās gaismas varētu būt spilgtākas. BET - ieliku tipa kaut kādas "+ 50%" - spīd kā dienā. Perfekti!
07 šis tas mēdz aizsalt. itālijā ziema ja nu tikai kalnos, bet tas augsu un slinkums testēt, kas arī saprotams. bet - durvju gumijas vienkārši risināmas ar silikona zīmuli pa Ls 1.50. 3 min darbs un alles. Iespringu, kad aizsala bagāžnieks, bet jā - īevaskoju gumijas, nekāda vaina.

Plusi. jeb emocionālā puse.
01 citi autiņi škiet kļuvuši garlaicīgi. no vienas puses, līdz galam laikam neuzticos, no otras - priecājos ka varam būt kopā. kā ar skaistu sievieti, uz kuru atskatās pārējie tēviņi.
02 salons. nu jā, tas pac par to garlaicību. sarkana āda, sportiska beņķu forma. par eksterjeru - pirmais punkts.
03 motors. 136 zirgi nav daudz, bet 302 ņutonmetru griezes moments ir respektējams. ceļ no 1,800 apgriezieniem līdz 3.500 ekselenti. tas nozīmē, ka dīzelis neuzvedas kā tradicionāls dīzelis. arī ka benzīns nē. neskan arī ne kā benzīns ne kā dīzelis. piemēram ar 4. no 50 līdz 120 vai ar 5. no 90 līdz 150 (vairāk nau mēgināts, ziema) tiekam ātri un eleganti. tagad silts, visi 160 ar astīti un jelgavas apvedceļa... bez emocijām. vispār bez emocijām, sasodīts : )
04 patēriņš. smuks mometns, ar benzīnu - kā gāz tā ēd, dīzelis patēriņa/atdeves ziņā ir praktiskākts. to arī jūt, par pedāli nedomājot nu pat dabuju 592 km ar 40 L jauktā režīmā. tas ir ~ 6.5 / 100. pilsētā tikai - lai dabūtu 10 L uz 100 ir jākožas ar visiem, arī tiem, kas to negrib : )
05 asa stūre, kas ir forši mazliet bīstamās situācijās. vai tieši pretēji - dauzoties.
06 labi sēž uz ceļa. elektronisku stabilizatoru un pretslīdēšanas nav, bet ar visu to piekare ir lieliska.
07 gaidu rītu lai tiktu pie stūres


generāli, 'nopietnāki' auto, kā audi vai bmw ir dārgāki, nopienti remonti ir ne lētāki un ne īpaši retāki. savādāk, alfa noteikti ir praktiski nepamatojama izvēle. gluži kā sieviete.

Update : paspaidiju pedaali apzināti naskāk, tiku pie 634 km uz 44L. tas ir tieshi 7 L uz 100 jauktaa rezhiimaa. kas kaiš tam motoram, neēd : ) (meerijumi preciizi - tankos vienmeer gaazham liidz luupai un skatamies, cik izeedis). naakamo updeitu, ja tikshu liidz 10+ L jebkaadiem panjeemieniem sapraata robezhaas : )
Update2 : tie desmit pluss - neizdevās :/
: )
 
Hulians @ 29.decembris 2005 0:00
Ford MONDEO 1997 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
Pirms gada dabūju autovadītāja tiesības, tāpēc uzreiz sāku testēt vecāku auto!97. gada Ford Mondeo tika nopirkts, jo tā ir pietiekami liela 3 cilvēku ģimenei un sunim, jo tas bija hečbeka modelis!Vajadzeja automātu un vismaz 2 L motoru!Auto tika atrasts un pie tam ar Chia komplektāciju(koka panelis, ātrumkārbas pārslēgs, samta salons, pilna elektropakete). Mašīna, neskatoties uz to, ka Latvijā par Ford modeļiem nav labās domās, ir pietiekami laba un par 3,5- 4 tūkstošiem EUR tāda gada un klases mašīnu nopirkt nevar(izņēmums ir OPEL Vectra- Ford Mondeo lielākais konkurents Baltijas tirgū). Aktuālais jautājums par degvielas patēriņu-13l / 100 km pilsētā, ap 10l/100 km ārpus. Tomēr automāts arī grib ēst! : ) Ātrumu uzņem apmierinoši, vienkāršos vāgīšu krustojumos apdzīt var, bet protams 325 Bumerus ar jauniešiem pie stūres apdzīt nevar!Varbūt varētu mēģināt, ja mehānika būtu, tomēr tieši 2l motori šiem modeļiem pārsvarā iet ar automātiskajām atrumkārbām. Pa Jelgavas šoseju, kad mašīnā bija 4 pasažieri, tad līdz 150km/h ātrums augšā cēlās raiti, pēc tam lēni. Ieskrējos līdz 165 un tad pieredzes un stāža trūkuma dēļ, gāzes pedāli atlaidu, taču braucot divatā 190-195 viņa izspiedīs, garantēju!Mašīna cieta, tāpēc pa bedrainiem pagalmiem braukšana komfortu nesagādā, taču uz šosejas mašīna turās pietiekami labi. Salona apdare kvalitatīva, koks rada greznības sajūtu, vienīgais trūkst degvielas patēriņa rādītājs, bet tā maximāli nokmplektēts modelis!Motors ļoti kluss, cilvēki ārā nedzird, nākas signalizēt. Rūsa nedaudz manāma nedaudz apakšā, bet Fordam tas ir normāli, galvenais ir neielaist!Mašīnā oriģinālā audio sistēma, kur 2 priekšējie 8 gadus vecie dinamiki skan daudz skaļāk nekā mainītās sistēmas, tas priecē!Aizmugurē divatā ir ļoti ērti sēdēt, bet arī trijatā braucienu var baudīt vidēja izmēra cilvēki. Runājot par remontu, siksnas eļļa- standarts!Tomēr pagājušā nedēļā nomira automāts-300 ls +100 ls darbs. Nepatīkami, bet neko darīt, ja lūzt automāts, tad tēriņi ir lieli. Līdzīga gada Mersim šī summa būtu 2-3 reizes lielāka. Runa gāja par lietotu ātrumkārbu. Nākotnē vajadzētu uzlikt lietos diskus R15, un mašīnai būs tīri sportisks izskats!
Neieteiktu šo auto jauniešiem, tie šo mašīnu ātri nobeigs, taču mierīgiem un pieaugušiem braucējiem, kas auto lieto 2-3 reizes nedēļā, tas varētu būt diezgan ideāls variants- interesants izskats, elektronika, ABS, pretbuksēšanas sistēma, liela ietilpība arī jaudas ir pietiekami, lai tālākos braucienos varētu izbaudīt ātrumu!
 
pu6istix @ 28.decembris 2005 0:00
BMW 750 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
Gadījās tā, ka nopirku 90to gadu beigās bmw 7. - likās kautkas neiedomājams, jo pirms tam tika braukts mercedes 190D. Pēc tādas mazas kastes šitais likās īsts titāniks. Uz ceļa jutos kā kungs un beidzot nevajadzēja skatīties kā citi skrien garām. Protams, baigais komforts, klimats, ādas salons, koks pilna elektropakete....... benzīnu gan rija neiedomājami. ārpus pilsētas pacmitos, bet pilsētā visi 20l un pat pāri aiziet. tad gan vēl benzīns bija diezgan lēts un uz to varēja acis piemiegt. braucu gadus 2 un manam skaistulim noplīsa ātrumkārba(automāts). Servisos ar tādu tajā laikā neviens negribēja ņemties(vēl no ārzemju jaunajām mašīnām maz jēdza), vai arī teica, ka nav labojams. Tā nu iegrābos es šitajā braucamajā un dabūju pārdot pa kapeikām. Vispār masīna jau skaista dikti, bet laikam rūpnīcas brāķis gadījās. tagad gan ar taadu vairs sieties negribētos, nav vairs tie laiki.
 
lekatajs27 @ 27.decembris 2005 0:00
Honda civic shuttle 4wd 1994 Novērtējums: 10 Komentāri [1]
Laikam rets auto priekšs Latvijas , vismaz esmu redzejis tikai 4 gab. Ideāls auto cilvekiem kas dzīvo dziļi laukos bet strāda pilsētā. Sešu gadu laikā esmu nomainijis tikai ūdens sūkni , ja neskaita standarta apkopi . Pie motora 1.6 pateriņs 6.5 -8 l. labak pateikšu par mīnusiem jo to ir mazak , svīst lietus laikā logi - ventilators jadarbina uz pilnu jaudu , sēdekļi vareja but nedaudz ērtaki, un ari viss . Plusi - ar manu audumu 198 un apaļumu ļoti plaši , erts . Ļoti izturiga ritoša , variet ticēt - kaimiņs nomainijis jau piekto auto tagad paņema CVX tikai deļ musu ceļiem . Lieliska paredzamība plašo stiklu dēļ . Perfekta caurbraucamiba gn ziemā , gan dubļos . Pilsetā ļoti manevrīgs . Godigi sakot ar remontiem uz Jūs , skates vienmēr izgāju ar pirmo . Paprovejat man patīk .
dogs @ 25.decembris 2005 0:00
Mitsubishi Lancer 1991 Novērtējums: 5 Komentāri [2]
Taka esmu students un mekleju letu ekanomisku mashiniiti ar kurku vareetu braukt un braukt izveelejos sho modeli ar 1.3 12v motoriņu. Isteniba gribeejas jau lielaaku bet nebija. Mtors mani parsteidza ar sho motoriņu ta akstoties paskrejos ar WV golf2 1.6 mono un atklaju ka ar savu 1.3 vinju salieku kaa beernu. Idiaals studentu vāģis pateere 5-6 litri uz simta. Arkartigi erts salons. Kreslus ne tuvu nevar salidzinat ar Audi vai Wv peec Mitsuka vinjos ieseežoties juuties kaa uz koka beņķa. Daļas šadam vecam modelim ari nav parak dargas zobsiksna 15ls eļļas filtrs 4.50ls gaisa filtrs 9.50ls vieniigais ritošas daļas remonts ir krietni dargaaks par tada pasha gada piemeram wv vai ford ritoshas remontu. Ritosho taisijis veel nesmu taka mashiniite bija tiko no vacijas bet priekshlaiciigi interesejies gan. Visaa visuma leta arkartigi erta un ekanomiska mašiina ists studentu sapnis. Mashina nekad veel nav pieviilusi un uz ceļa arii nesmu palicis. Vieniigais extru nekadu.
Stjepan @ 22.decembris 2005 0:00
Mazda xedos6 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Tā ir baigi laba mašīna. Es braucu ar to jau 3 mēnešus un nav nekādu problēmu. Konfortabla, labi manevrē utt. Detaļas ir nedaudz dārgākas bet to jau es zināju kad pirku šo autiņu. Esmu ļoti apmierināts. Starpcitu man ir viens no retajiem modeļiem ar 1.6 motoru un mehānisko kārbu. Ir bijis kad zvanu uz servisu un prasu cik kas maksā, man atbild ka xedos6 nav tāda motora. Degvielu ēd vidēji 7 litri.
Raivis @ 18.decembris 2005 0:00
BMW 320d 2000 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Gribu papildināt iztrūkstošo modeli, lai dzirdētu ko tālāk gaidīt no sava zirdziņa.
Četrus gadus braukāju ar 318i 1984gada, ļoti praktisks auto- nekādas elektronikas, stūres pastiprinātāja, nu vispār nekā, bet sāka neizbēgami rūsēt. Iemanījos vēl pārdot(700$), jo motoram ne vainas, vēl tagad brauc pa Rīgas ielām. Nomainīju pret 525i touring 1992 gada no pieRumbulas plačiem par (4500 $), motoru parbaudīt pie normāliem servisniekiem neļāva, bet ritošā izskatījās tā nekas un galvenais- nekādas rūsas.
Kādu mēnesi mācījos normāli braukt, jo biju pieradis ka pedāli jaspaida diezgan dziļi, bet šitais ceļas uz pakaļējiem ratiem( īpaši 2 gaņģī), kā pēctam secināju tam palīdzēja riepas 45/235 R17.
Bet prieki nebija ilgi - sāku interesēties par BMWu servisa centriem, jo agrāk nebija nepieciešamības pēc tādiem. Nomainīju: galvas un vārstu blīvslēgus, sveces(centās ieskaidrot ka lamda zondi), priekšējos amortizatorus, radiatoru, gandrīz kondicioniera ventilatoru(Parmalat kretīni jau noņēma nost, bet izrādijās ka vajadzēja tikai pagriezt ar roku(viņi jau piedāvāja likt citu, bet uzstāju lai pārbauda vēlreiz), jo bija iestāvējies pēc ziemas - paņēma ap 35Ls par neko), un tad vēl tā elektronika. Sāka kaut ko vāciski zīmēt uz displeja, dabūju iegādāties servisa grāmatu - ''izdeguši numura apgaismotāji'', kad pirku bija diena - nepievērsu uzmanību. Iebraucu ''Auto Favorīta'', jo nezināju ka viņi ir tādi iedomīgi...... (virkne lamuvārdu). Prasu, vai taisa BMWu, bet atbildē dzirdu kodīīgu - mēs visu taisam, nu ja tā tad tā. Protams lampiņas jau iepriekš nomainīju, bet tas nepalīdzēja un sapratu ka vajag ko nopietnāku darīt. Pagāja trīs stundas (paskatīties ko viņi tur marinē arī neļauj), man jau bija tā kā jāsteidzas, samaksāju Ls15 un spēros projām. Laiks bija slikts un vajadzēja notīrīt stiklu......... slotiņa strādā tikai uz lielāko ātrumu, logu pacēlāji miruši, centrālā atslēga nestrādā............ nu jā, bet toties numura apgaisme stradā! Pec tam Latbemā ņēmās 5 stundas un paņēma Ls 7, tipa pašu kļūda, vajadzēja tikai bloku resetu uztaisīt........... nu tā ir cita lieta - ņem samaksu tikai par padarīto, nevis lapsi karina. Un vispār esmu divu gadu laikā ielicis kādus 2000$, žēl pārdot, jo ielikts daudz un mašīnis kustas.
Un tagad pie galvenā. Kādu gadu atpakaļ nopirku 320d touring 2000g. Tika salīdzināts ar Golf V, jo domāju ka varu beidzot nopirkt ko jaunu. Iepriekš testa braucienos sieva galīgi viņus izbrāķēja(kamēr pats pa pasauli vandījos): 1,6 benzīns nevelk, parnesumkārba viegli neslēdzas(centās ieskaidrot ka tas tikai jaunam tā ir - pats pēc tam pārbaudīju Golf IV - kārba kā traktotam), 2,0 dizelītis tā nekas, bet krustojumos ļoti skalš. (vēl arī pārsteidza biežā eļļas maiņa 7000km pret maniem 22000!km - datus izlasīju krievu ''Za Ruļom'')Bet pats galvenais ir cena (22000 Eiras!), jo ja jau jaunu, tad ar glanci..... kaut nemaz tik daudz papildaprīkojuma neizvēlējos. Dažus citus modeļus arī meģināju, bet parsvarā aplauzos uz iekšējo apdari(no āras tīri nekas, bet iekšā tikai ienaidniekus vadāt).
Savējo nopirku par 15000 Eirām. No sākuma pat nebiju priecigs, jo vajadzēja atcerēties visus ātrumus(525i bija pierasts 2 un 4 gaņģi izlaist), nesalīdzināmi cietāks(kā pēc tam izrādījās ka tas dēļ riepām - Continental, kad nomainīju pret Good Year - cita lieta), un pats nesaprotamākais - kasetnieks 21gs! Bet laiks iet un esmu sapratis ka šis ir ideāls auto manām vajadzībām. Servisu sāku atakal aizmirst(es neņemu vērā ritošās daļas, jo neiedomājaties ka pa mūsu ceļiem tās nelūzīs tikai tāpēc ka uz haubes uzzīmēts propellers, toties cik esmu dzirdējis fraņčiem ritošās ir dārgākas), 6,5 litru patēriņš pilsētā, ja ir luste var pabraukt uz 200 km/h (tas gan tikai vienu reizi - vismaz sajutu kā ir kad kāja sāk trīcēt). Esmu dzirdejis ka šis motors BMWu saimē ir pats neizdevušākais(šiem dzinējiem ir DDE), bet man liekas tīri nekas. Žēl ka BMW markai ir kaut kāds apskaušanas sindroms.
Šito visu sarakstīju, lai kādam būtu iespēja labāk izvēlēties. Es pats lauzos 2 gadus par labu dīzelim, bet tagad neko nenožēloju - tas ir tā vērts. Lai veicas
Pievienots 11.03.06. 166000km nojuka augstspiediena sūkņa elektronika. 489Ls par sūkņa remontu(pie 10 tramvaja galapunkta) + 80Ls par darbu un diagnostiku- Latbema. Braucot noslāpa dzinējs un viss....... Nekādu priekšvēstījumu nebija, ārā ~-5C. Par ko arī pazeminu atzīmi - pievīla.....
Pievienots 04.2006. pārdevu trade- in par 9700 Eirām, jau ar noņemtu PVN. Pa 2 gadiem bez sūkņa ieliku apm.300 Ls un dīleris arī pasūdzējās ka tagad(pēc ziemas) ir jāieliek ap 450Ls. Nobraukts Latvijā 40t. km. Nākamais autiņš BMW 318d 2006 gada.
 
Ekspluatators @ 17.decembris 2005 0:00
Ford Focus2 2005 Novērtējums: 7 Komentāri [13]
Jaunais Focus hetčbeks, benzīna motors 1,6l 115ZS

esmu nobraucis 8 tkm, īss raksturojums:

+ liels pēc gabarītiem (lielākais savā klasē), liels salons - rodas iespaids, ka brauc vidējās klases mašīnā
+ ērta vadītāja vieta un arī pārējās
+ laba piekare, stabils uz ceļa
+ viegli un precīzi vadāms (līdzīgi BMW)
+ elastīgs dzinējs - pa pilsētu uz 60 var braukt ar piekto ātrumu, labs uzrāviens pie lieliem apgriezieniem
+ laba salona apdare
+ nav zagto mašīnu riska grupā


- salona trokšņa izolācija varēja būt labāka - labi dzird gan riepas, gan dzinēju
- liels degvielas patēriņs pilsētā: 10-10,5l (min 10l pat mierīgi braucot), pa šoseju vidēji 7l
- šis tas jau grab salonā, pa bedrēm čīkst bagāžnieka vāks
- lielais platums (1,84m) mazliet traucē manevrēt pilsētā
- nepārskatāms braucot atpakaļgaitā
- pārāk īss aizmugures stikla tīrītājs
- viegli skrāpējas cietās durvju plastmasas salonā
Deniss @ 17.decembris 2005 0:00
ZAZ 968M 1982 Novērtējums: 6 Komentāri [6]
ZAZ- tā ir trauma uz mūžu, tāpat, kā kad satiekas vīri un visa runas beidzas ar dienestu Padomju Armijā. Tā arī ar ZaZistiem. Es to nosaucu par konstruktoru pieaugušajiem- visu tajā varēja taisīt un uzlabot. Nopirku to 1994g. Mans pirmais auto. Eiforijā pērkot, nepaskatījos vai turās kopā- vēlāk, lai neizkristu cauri sēdeklis, vadītāja pusē liku drošības jostu nevis ap sevi, bet zem sēdekļa. Vēlāk, lai varētu izmantot jostu pats, zem sēdekļa liku armatūras stieni, kas bija izlocīts tā, lai balstītu sedekli- viens gals pret sliksni, otrs- uz ātruma pārslēdzēju arku. Pirku to no atraines kuras vīrs esot bijis profesionāls šoferis. Šī informācija noderēja vēlāk, jo lejot paredzēto 76 benzīnu motors raustījās. Ar 95 gāja, kā plēsts- 130. Pat skrējos ar vienu vecu Audī-80. Vasara- plus 30 grādi aiz borta. Astē iesēžas audiks, bet garām nebrauc, es spioežu grīdā- 75km/h- 85-95- 105- 130km/h tā kilometrus 10, līdz pamanīju, ka manai uguns mašīnai sāk kāpt dzinēja temperatūra. Laidu šos garām- laikam gribēja izprovocēt uz mana ZAZa bērēm.
Plus tam vāģim bija tāds, ka vasarā tas nekad neaizsala, bet ziemā nepārkarsa: ) Vēlāk pārbūvēju salonu- Forda Eskorta 3spieķu stūre, Kadeta sēdkļi. Moskviča pulksteņi- riktīgs Zazporš. problēmu ar krāsniņu risināju tādā veidā, ka no ēļļas radiātora stiprinājuma vietas vilku cauri uz salonu augstspiediena šļūtenes- turp un atpakaļ. galā piestiprināju Moskviča krāsns radiātoru (tā bija kļūda), Braucu, ārā -5grādi, bet salonā paliek arvien siltāk... Par laimi pēc 10km kaut ko ievajadzējās paņemt no bāgāžnieka. Atveru to... un abstulbstu... Moskviča radiātoriņš uz mani lūkojās ar futbolbumbas acīm... Griezu vāģi atpakaļ, lai turpinātu iepriekšējā naktī sākto epopeju. Uzpūsto radiātoru mainīju ar diviem ZaZ eļļas radiātoriem, bet tas vairs nebija tas( mazāka virsma)- Nesvīda ciet priekšējais logs. Šis auto trennēja manu pacietību. Motoru iemanījos mainīt viens pats. Bija reizes kad dienā to darīju 2reizes- izņēmu un ieliku 6st. darbs. bet par šo auto var runāt un runāt, tāpat arī remontēt un remontēt
Jankovskis @ 16.decembris 2005 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti