Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Focus 1.4 2000 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
Focus Kombi 1.4, 2000. g. Braucu ar šo auto ilgāku laiku. Nobraukums ap 170 000.

Plusi:

+ ļoti laba piekare, t. i., auto perfekti turas uz ceļa pat pie lieliem ātrumiem (uz 170 km/h var braukt bez sasprindzinājuma!), pagriezienos nešķiebjas, vienlaicīgi arī labs komforts. Piekare ļoti izturīga, pirmais remonts pēc 100 000 km. Esmu braucis gan ar Golf 4, gan ar Astru 2 - Focus piekare viennozīmīgi ir labākā. Var nobraukt lielus attālumus bez īpaša noguruma.

+ ekonomisks 1.4 benzīna dzinējs. Pilsētā max 9l (ziemā), pa šoseju vairāk par 7 l nevar izspiest (pie 140-150 km/h)

+ plašs salons, ērti sēdekļi. Salons krietni lielāks nekā Golf4 un Astra2. Daudz vietas arī aizmugurē sēdošajiem.

+ laba apsilde un ventilācija (labāka nekā Golf 4!) Ja svīst stikli, vainīgs ir salona filtrs. Jāmaina ik pēc 15 000 km.

+ teicama montāžas kvalitāte. Auto praktiski bez neviena defekta līdz 4 gadu vecumam! Vēl tagad braucot pa bruģi auto nekas negrab!

+ labas bremzes - jāmaina tikai uzlikas, defekti nav bijuši


Bet tagad par to slikto...

- īss resurss !!!
Īsi sakot, neiesaku šo auto pirkt vecāku par 3 gadiem un ar nobraukumu virs 100 000 km. Viss liecina par to, ka auto resursu Ford ir projektējuši samērā īsu. Pēc 120 000 km Latvijas apstākļos defekti sāka birt bez apstājas - ģenerators, indukcijas spole, sajūga cilindrs, logu tīrītāju mehānisms, piekare, logu tīrītāja slēdzis, ventilatora slēdzis, stūres pastiprinātāja sūknis, ātrumkārbas vārpstas blīvslēgs, sēdekļa apsilde, centrālā atslēga, korozija!

Slikti ir tas, ka no ierindas iziet tādi pamatmezgli, kuri citiem auto kalpo vismaz 300 000 km. Visu minēto defektu remonts izmaksā pamatīgus ciparus un vēl vairāk nervus.

- auto virsbūve ir tikai daļēji cinkota un stipri rūsē durvju apakšējās malas un bagāžnieka vāks.

- salona apdares materiāli rada "lētu" iespaidu

- 1.4 dzinējs nav domāts autosportistiem

Jāatzīmē labs serviss Baltic Motors - cenas 30-50% zemākas nekā VW vai Opel oriģ. servisos. Forša attieksme, operativitāte, meistari labi prot savu darbu. Nemēģina klientu piečakarēt.

Secinājumi

Ja vēlaties pirkt lietotu auto vecumā ap 5 gadiem, Focus nebūs tas labākais variants.









DCC @ 13.decembris 2005 0:00
Skoda Fabia Combi 2005 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Novembra vidū iegādājos Škoda Fabia Combi. Jāatzīst gan, ka pilnīgi negaidīts un neieplānots sanāca šis pasākums. Lieta tāda. Kārtējo reizi sāka niķoties mans 190tais MB un izdomāju, ka vajadzētu paskātīties, ko piedāvā jauno auto dīleri.

Biju Ford centrā, Renault, Huyndai, arī Adam auto, bet beigās nonācu Karlo Motors. Gribēju ievērtēt jauno Octavia, bet beigās sanāca, ka jau pēc 4trām dienām aizbracu ar jauno Fabia: )

Octavia, protams, ļoti smuka, bet priekš manis vēl mazliet par dārgu. Nu ok, bet skatos stāv Fabia Combi un, kā jau salonā, ar praktiski visām ekstrām: el. logi, el. un apsildāmi spoguļi, ādas stūre, ļoti elegants ātrumpārslēgs, arī rocene no ādas. Dažādi hromēti papildinājumi salonā. Salona apdare arī no daudz kvalitatīvāka materiāla, nekā manu vecāku 2004tā gada Fabijai... Sapartu, ka tas būs kāds dārgāks modelis, tāpēc gāju prasīt, ko var piedāvāt man par cenu līdz 11 000 euro. Izrādās, ka tieši šo modeli! Tas esot kaut kāds Tour de France edition modelis un tāpēc arī tik daudz ekstru, kuru parasti standartā nemaz nav. Vēl nepieminēju: miglas lukturi, tonēti stikli, ABS, jumta celiņi, oriģinālie vasaras un ziemas paklājiņi un vēl virkne maznozīmīgu, bet ļoti patīkamu sīkumu. Tāpat nedrīkst nepieminēt, ka Fabias standartaprīkojums jau tā nav nabadzīgs. Cena? Tagad īsti vairs neatceros, bet dārgāk par 10700 eirām nebija. Motors: 1,2, bet par to vēlāk.

Svarīgs bija arī izskats un vismaz man, pēc Fabijas feislifta 2004tajā, auto tagad patīk daudz labāk. Sportiska izskata priekšējais bamperis, daudz mūsdienīgāki lukturi, salons arī kavlitatīvāks. Izdomāju, ka nav ko: jāņem!
Protams, svētību deva arī vecāki, kuri ar savu Fabiu ir apmierināti jau teju 2ivus gadus, jo vienīgais, ar ko auto bija problēmas - vienreiz izdega tuvo gaismu lampiņa.

Drīz jau būs mēnesis, kopš braucu ar Fabia Combi un jāsaka, ka esmu ļoti apmierināts. Pagaidām. Degvielas patēriņš arī iepriecina, jo, ja labi pacenšos, tad pa Rīgu vairāk par 7l uz 100 nav! Ārpus Rīgas var iebraukt 5,4ros, bet ar to neaizraujos, jo parasti barucu tā, kā gribu un tad jāreiķinās ar 6,5 - 7,5l uz 100. Ar vadāmību arī problēmu nav, ļoti laba ceļa pārredzamība. Prieks par Škodas uzrāvienu un dinamiskumu, kaut arī motors ir tikai 1,2. Tiešām, šis motoriņs mani pārsteidz, jo ir pat ļoti ņiprs. Par maksimālo ātrumu nezinu, jo tikai vienreiz uzskrēju līdz 140 km/h, bet tad palika tā mazliet neomulīgi, pie tam neesmu arī tas, kuram kaut kur būtu jāskrien. Kas vēl? Ietilpība ir ok. Komforts arī priekš šada klases auto ir labs. Ja ir vēl kādi jautājumi - jautājiet, noteikti atbildēšu!: )

Un tagad par negatīvo, jo savādāk padomāsiet, ka esmu Škodas dīleris. Pirmkārt tā ir skaņas izolācija. Tā neiepriecina. Braucot pilsētā ir ok, bet ārpusē, ja ātrums parsniedz 100, salons ir paskaļš. Izlīdzēt var vienīgi skaļi uzgriezts radio. Pa bruģi braukt vispār izvairos, jo troksnis auto tad ir nepanesams - liekas, ka uz Tevi šauj! Tāpat nesaprotu, kāpēc labās puses spogulītis ir tik sasodīti maziņš? Ātrumkārba arī ir interesanta, bet es nesaku, ka slikta, vienīgi varēja būt precīzāka. Žēl, bet arī katru mazāko bedrīti uz ceļa var ļoti labi sajust. Vēl daži sīkumi, kas tracina: bardačokā nav apgaismojuma (!) (liekas žigulī pat tāds bija), nav glāžu turētāja (vismaz manā modelī), maz un seklas kabatas, kur novietot visdažādākos sīkumus, maz vietas aizmugurē sēdošajiem, ja priekšāsēdošie ir līdz 190 cm. Liekas, ka tas ir arī viss par auto mīnusiem, vēl tikai pateikšu, ka vīlos arī pašā Karlo motors! Apkalpošāna ir laipna un patiešām ir patīkami sadarboties ar dīleri, tomēr.. tā kā mūsu ģimenei tā jau bija 3šā Škoda, jo arī mana tēva māsa iegādājās auto pie viņiem, man solīja, ka papildus ieliks arī signalizāciju, Mp3 radio, kasko apdrošināšanu gadam, piereģistrēs bez maksas. Ir ok, vai ne? Tomēr sestdien, atbraucot pēc auto, man pateica, ka es esot pārpratis, jo runa esot bijusi tikai par parasto apdrošināšanu. Ok. Samierinājos, kaut arī man uz rokas bija lapiņa, uz kuras dīleris bija uzrakstījis, ka kasko būšot. Peteicu paldies un arī man pateicās. Aizbraucu mājās un tikai tad secināju, ka arī no mp3 radio nav ne miņas. Vienkāršs cd maģis. Kad nākamajā dienā piezvanīju, man pateica, ka tas čalis, kas man pārdeva auto, nav uz vietas, bet, ka līdz ko parādīsies, tad zvanīs un visu nokārtos. Tā arī līdz šim nav piezvanījis, bet vēl jau nav pagājis arī mēnesis: ) Lūk tā. Secinājumus izdariet paši!

Izskatās, ka visu, ko gribēju, arī patiecu. Vēl tikai novērtējums: 7! Labs auto, par labu cenu. Uzticams un, manuprāt, viennozīmīgi labāks par citiem šīs klases auto: Getz, Fiesta, Corsa, Polo utt. modeļiem. VW kvalitāte par čehu cenām.

P. S. Droši jautājiet visu, kas interesē. Labprāt apmainītos ar pieredzi.


ATBILDES (jo pagaidām nevēlos piereģistrēties):

to Jankazzz (12.12.2005 19:14)
Vairāk par 3īs pasažieriem vēl neesmu vedis. Tā kā grūtu spriests, bet 3ījatā nejutu nekādu atšķirību. No vietas uzrāviens ir ļoti labs, aiziet tikai tā... bet, braucot pa šoseju, apdzīšana ir jāieplāno uz priekšu, jo ir vajadzīgs kāds laiks, līdz auto ieskriesies, bet īstenābā problēmu nav.
 
Jay @ 12.decembris 2005 0:00
Ford Transit 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Pie auto tiku 2002. gada sākumā, salīdzinoši lēti-2999LS. Tā brīža nobraukums bija ap 200000 km, tam ir 2,5 dīzeļa motors. Pa šo laiku esmu nobraucis ap 125000km un ko varu teikt..... Vāģis ir stipri ekonomisks- vasarā parasti ielienu zem 7, ja tiešāk tad no 6,2-6,8l/100km, ziemā iziet ap 7,5-8,8, bet tas ir netaisot gonkas un pa šosi ejot ne vairāk par kādiem 103km/h. Piepildīšu, man ir 100. transits(īsais, zemais, pasažiernieks). Patēriņš īpaši nemainās ne no pilsētas vai laukiem, kā arī no cilvēku skaita. Tas protams nav gonku vāģis- līdz simtam ieskrienas "drusku" ilgāk par 6 sekundēm, bet pie tā visa var pierast. Man gadījies labs motors, jo mainot eļļu ik pa 10000km ne reizi neesmu pielējis pat 100gramus. Leju tikai pilno sintētiku un ja pēc maiņas ir 4/5 uz sčupa, tad pirms nākošās ir 3/5. Ziemā ar pielaišanu problēmu nav vispār- viņam jau tā svece slēdzas tikai pie -7, bet starteri praktiski nedzird nekad- pusabarots un dziesmā. Man stāv divi paralēli Vartas 95ah aķīši. Par remontiem..... Ik pa 40000mainu priekšējās, ik pa 60000 aizmugurējās kolodkas. Filtrus mainu VISUS katrā eļlas maiņas reizē. Siksnas laicīgi. Citādi pārsvarā problēmas ar rūsu, sānu bīdāmajām durvīm, paneļa un plastmasu grabēšanu. Lielas problēmas un naudas izdošanas nav bijis. A un vēl ja par aprīkojumu..... No paša liktA un oriģinālā kopā manam busam ir centrālā atslēga ar signalizāciju, imobilaizers, elektriskie logi, apsildāmie spoguļi, divi pāri halogēnu, normāls Kenwood Cd ar astoņām tumbām, āķis, autonomā pečka un varbu't kaut ko aizmirsu...
Jankazzz @ 6.decembris 2005 0:00
Opel Astra 2,0 TDL 1999 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
Sveicināti!
Tagad arī es varu padalīties ar savu pieredzi auto iegādē un uzturēšanā.
Auto izvēles galvenie priekšnoteikumi:
- ekonomija, jo dienā jāveic ~100km, tātad dīzelis;
- ir jābūt četrām durvīm, lai nav pašam jālien ārā, lai tiktu iekšā- ārā pasažieri;
- vācu ražojums, cerībā uz lētākām rezerves daļām, salīdzinājumā ar japāņu auto;
- auto aprīkojums ar elektroniku, kaut minimāli, bet lai ir elektrologi un kondicionieris;
- auto vērtība līdz 6000, - eiras, bet ražota 2000-2002. gadā.
Izvēle krita uz polo, fabiu un astru.
Tālāk sekoja informācijas ievākšana no visiem iespējamiem interneta avotiem, literatūras un draugu viedokļiem un ieteikumiem. Un visam tam rezultāts bija tāds, ka es devos pie leišiem, jo tur esot lētu auto zeme, bet iespējams, ka auto ir sisti vai arī jau sataisīti Lietuvā pēc atvešanas no Vācijas. Pēc četru stundu vazāšanās pa auto plačiem varu teikt to, ka tā arī ir- autiņi ir sisti, sisti un laboti Lietuvā, nobraukti un lēti. Lēti ne tikai pēc cenas, bet arī no vizuālā- skata ne kāda! Noskumis atgriezos Latvijā, jo pie mums uz doto brīdi izvēles starp lietotām astrām nebija.
Bet ilgi nebija jāgaida- pēc divām nedēļām viens eksemplārs tika atvests no Francijas. Astra ar 2,0 turbodīzeli- iepatikās nu gana, bet tas ir 1999. gada ražojums un dīzelis bez interkūlera- 100zs vietā tikai 82 lopiņi. Kā arī neticams noskrējiens- sešu gadi un tikai 100 000km. Bet pirmā saviļņojuma mudināts, tomēr veicu sīkāku auto apskati un izpēti. Biju pārsteigts- pat no auto apakšas tas izskatījās labi, pat ļoti labi. Un salons arī kopts.
Ar labām domām un prieka sajūtu par skaisto astru, samaksāju 5900, - eiras.
Pēc pāris dienu vizināšanās veicu apkopi- eļļas, eļļas un degvielas filtra, gaisa filtra un kalotku nomaiņu. Izrādījās, ka visiem četriem riteņiem ir disku bremzes- kalotkas jau bija sākušas skrāpēt diskus. Un zobsiksnas vietā šai ir ķēde- paļaujoties uz uzrādīto noskrējienu, ķēdes maiņu neveicu.
Jau pirmajā dienā Astra tika nosaukta par Astrīdu un tika sākta tās ekspluatācija pa „ideālajiem” Latvijas ceļiem. Pēc pusotra mēneša vizināšanās ir nobraukti virs 6000km. Brauciens pa Rīgas- Jelgavas štrāsi problēmas nesagādā. Uz štrāses vidējais ātrums 110-120km/h, gaita līgana, uz ceļa turas labi. Braukšana sanāk pārsvarā pa tumsu- gan no rīta, gan vakarā, tāpēc braukšanu atvieglo labas tuvās gaismas- intensīvas satiksmes dēļ tālās gaismas praktiski nesanāk lietot. Salons ir vienkāršs, ar kastītēm katrās durvīs, aizmugurējais beņķis dalāms un ir garo priekšmetu atveri- patiešām noderīga lieta!
Degvielas patēriņš. Braucot 70:30 štrāsei par labu ar 4 pasažieriem un vidējo ātrumu 110-120 km/h un Rīgas korķiem, patēriņš ir normāls -5,6litri. Bet ja brauc divatā un pēc noteikumiem, tad ar vienu bāku var nobraukt 1000 km ar vidējo patēriņu 4,8l. Bet ilgi jau nevar izturēt- braukt pēc noteikumiem, ne tikai pašam ir vēlme ātrāk tikt mājās, bet arī uz to provocēt sponsori. Un braucot uz latgali pa Rīga- Daugavpils ceļu uzradās skūtais ar MB, kurš visu ceļu vālēja 140-160km/h. Tā mēs arī braucām- visu ceļu pedālis grīdā, nemitīgas apdzīšanas un bremzēšanas. Astrīdai šis bija pirmais un pēdējais manis mocīšanas gājiens, jo tas viņai nebija viegli. Lai gan biju viens, auto tukšs, patēriņš bija 7,5l uz simts kilometriem.
Dinamika. Nu ja vispār var par tādu runāt šim auto. 165km/h pavelk, izspiestu arī papīros uzrādītos 170 un vēl nedaudz vairāk, bet tādam ātrumam viņa nav domāta- pie 140km/h parādās palielināta vibrācija un paātrinājums kā tāds pazūd. Vienam braucot apdzīšanas veikt no ātruma 80 – 100km/h līdz 140km/h problēmas nesagādā vispār, bet ar visu pilnu masu- ir jābūt pacietīgam. Starp citu šim mazajam vāģim pilna masa ir 1800kg un ar 82 lopiņiem ir par īsu!
Ekspluatējot Astrīdu nepilnus divus mēnešus varu pateikt lūk ko:
- labs vidusslāņa auto, bet ir jārēķinās ar... ;
- ... to, ka svīst stikli, bet aizmugurējos stiklus atsvīdušus neesmu redzējis, kaut gan pečka strādā uz pilnu klapi(cirkulāciju vispār labāk neslēgt iekšā), bet silda labi;
- grab plastmasas;
- pie 70km/h sāk gaudot vējš- reizēm kaitinoši skaļi;
- lieli priekšējie statņi, kas apgrūtina redzamību;
- motors ēd eļļu, nu jau esmu papildus ielējis 0,7l , uz vienu tehniskās apkopes intervālu papildus sanāks 1l eļļas;
- labas tuvās gaismas;
- šai ir dažas ekstras- priekšējie elektrologi, stūres lifts un kondicionieris, kā arī samta salons;
- pietiekoši ietilpīgs bagāžnieks;
- grūti pierast pie sānu atpakaļskata spoguļiem- kaut kā izliekti, kas apgrūtina parkošanos, jo maldina par reālajiem attālumiem.
Un vēl- ātri atklājās, pēc manām domām, viens no auto pārdošanas iemesliem. Vairākas sekundes braucot konstantā ātrumā 97 km/h vai 117 km/h iedegas motora elektronikas lampiņa. Izrādījās, ka tas ir gaisa plūsmas mērītājs. Tas datčiks pie opel dīlera maksā ~180, -Ls, bet cik tāds maksātu francijā vēl ar visu nomaiņu? Cik man zināms, tad tas neko citu kā degvielas padošanas daudzumu nemēra. Un ja viņu izņem ārā, tad kompis dod iekšā palielinātu degvielas daudzumu- sava veida čiptunings! Varbūt kāds var dot savu padomu! Pagaidām to mērītāju nemainīšu.
Kad būs kādi jaunumi, tad par tiem arī Jūs uzzināsiet!
 
žuks @ 30.novembris 2005 0:00
Toyota corolla 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
1991 gads, 1.6 dzinejs 4EFE, automaats, tiek braukta amerikaa, pa cikaagu. iegadajos pirms 4 menesiem pa 900 dolariem ar 140 t judzu noskrejienu (pilsetas brauksana ir tehnikas lausana taka skrejiens ir liels), esmu nobraucis ap 10t km un nomainijis udenssukni 40dolari mainot pasam. pirms tam mainits generators un starteris. biezi un peksni pazud ella (pec garakiem parbraucieniem pa sosejam), klab pusass, AT tada svirkstosa skana paradijusies - juks nost laikam, laikam sakara ar minetajiem defektiem pie 60-70 km/h nelabi vibre AT un lidzarto visa korola.

vecas tojotas 85-93 gadu corolas/camry ir amerikas vienas no izturigakajam mazas klases (ir dzirdets ka motori kalpo lidz 300 haiveja judzem) , nabagu rajonos visvairak sito auto

uzravienos protams nevar meroties ar vietejiem SUV un citiem lielmotorniekiem, bet kad te degviela bija uzkapusi lidz 3,2 dolari par galonu (3,78 litri) saku just ka izvele ir pareiza par labu corolai (tagad gan benzins 87 unleaded maksa 2,4 dol/gal atkal)
ritosa laba, jo amerikas celji jau nu dikti labi nostradati parsvara (nerunaju par niknajiem melno neiborhudiem kur ielas ir loti sliktas)
pirms corolas piedereja CAMRY ko nopirku pa 500 dol no vieteja lietuvja ar 2.0motoru un 150t apmeram judzem , kuram bija manuala karba, slidos sajugs, saverpti bremzu rotori prieksa kas noveda pie "kautkaa" izdilsanas priekseja balstiekarta tada limeni ka bremzejot radas tadi ka sitieni (remontet cikaga kautko pa leto nav iespejams), tapec tika braukts lidz apstajas un pedejo apstasanos kamrijs uztaisija NY stata kalnos, ar skrapejosu skanu no dzineja un pa kautkurieni tekosu ara tosolu. (japiezime ka pirms tam bija avarija kur sasitu prieksu un radiatora ieleju udeni, taka laikam udens suknis kamrijiem udeni nepanes- neeljo) kamrijam pozitivais bija elektribas salonaa utt.
vel - cikaga/amerika auto stradnieku rajonos tiek nodziti specigi. latvija nevareju iedomaties ka tik daudzi vergu/melno rajonos brauc ar pussasistiem auto (principa lai brauktu laikam jabut tikai gaismam degosam un nummuram - ritigi vraki apkart brauka un daudzi tizli gajieni tur uz celjiem notiek biezi, tapec tas buktes katrai 3 masinai (debili pagriezieni bez virzienraditajiem utt, kurus parasti veic melnie)

sanaka ka labo tojotas var uzskatit motoru salidzinosi lielo resursu (plist viss kas cits bet motors nenobraucams) pietam amerikanu auto lidziga tilpuma motori iet uz pusi mazak (ne pavelti bankrote ta ford/gm industrija, vienigais kas veljoprojam pelna ir SUV un pikapi - tatad pussmagie)
gints @ 26.novembris 2005 0:00
BMW 330i 2001 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Hello!
Jaunus tehniskos parametrus neizdomāšu, bet tomēr... Esmu ticis pie jauna auto, kā jau katram jaunam saimniekam ir lieli prieki! Laikam ejot tika sākts meklēts labs auto, tiešā vārda nozīmē.. ļoti koptu auto!Iepriekšējais auto Renault Laguna 2.0 rxe bija kalpojis godam, gribējās kādu lielo brendu auto: ) Auto meklēšana bija izvērtusies par lielu pasākumu, pirms trīs mēnešiem tika sākti škiroti BMW, MB, Audi! Tika printēti n- tās izdrukas no jaukās mobile's, apzvanīti daudzi vācieši, lai noskaidrotu kas kuram auto ir par +/- ! Laikam ejot tika izskaitļota doma par BMW markas auto, kuram noteikti bija jābūt touringam, kas norāda uz manu aktīvo dzīves veida piekrišanu! Tika sameklēti e39 sērijas pikapi (tikai ar benzīna 2.5 - 3.0 un ar jauno facelift'u).. ietekmējams jau mēs esam katrs, nedaudz tiku iepazīstināts ar drauga e46 320i coupe.. veikls maziņš auto : ) tas lika aizdomāties par e46 priekšrocībām. Tika veiksmīgi jau noorganizēts brauciens uz Germany.. un tad divas dienas iepriekš nejaušu atrodu šo "mincīti", viens divi ar taksi stundas laikā uz auto salonu, ieraudzīju.. izbraucu.. manējais.. Beidzot meklēšanas periods garām, sekoja pāris dienas auto sagatavošanā! Rullēju apkārt.. sapnītis piepildīts!!!
"Mincītis" ir e46 330i (jaunais spridzeklītis 231zs) pāatrinājums pēc grāmatiņas līdz 100 kmh - 6.7 sek... liekas ka iet pat ātrāk, ja kas tad 3. ātrumā līdz 160 kmh bez emocijām: ) no extrām laikam tikai navaigation nav, bet to var piedot..

+ plusi:
*teicama kontrole pār auto
*pārliecinoša dinamika
*ekonomisks dzinējs priekš lielās jaudas
*teicama komplektācija.. krāsa & aprīkojums utt.
*DSC.. labs elektronikas sasniegums, lai brauktu ar mazāku stresa devu uz slidenas brauktuves

- mīnusi:
*miglas oriģinālie lukturi, domāti skaistumam tikai : (
*ziemas riepas R17 (mazāki neiet virsū, jo priekšā lielie bremžu suporti)
*... (gan jau uzpeldēs vēlāk, cerams ka būs maz!)

Jautājums?
Kur varētu iegūt vērtīgu info par mūzikas upgreidu (ir profesional CD ar HiFi skaļruņiem), kāds rekomendējams meistars vai firma?? Gribas saprast kā var pieslēgt subīti ar pastūzi, vai ir lineārās izejas cd atskaņotājam.. utt. ! Paldies!
 
Agrello @ 25.novembris 2005 0:00
Ford Fiesta 1984 Novērtējums: 3 Komentāri [1]
Nu šis leģendārais auto, ja tā to var saukt tika iegaadāts kautkad 2005. gada maijā par 140 lvl. Pārvietojos ar viņu līdz septembra beigām(tā paša gada). Šis brīnums bija zilā krāsā ar nelieliem vizuāliem defektiem un pirms manis ar viņu brauca viens pemsionārs kurš uzskatīja kā tā ir labākā automašīna pasaulē: ).
Ja runājam par + un -, tad plusu laikam ka nebuus daudz, domāju ka pluss vareetu buut tas ka manas braukšanas laikā auto tika dzīts pa grants ceļiem un mežu nežēlojot un nebremzējot pirms katras bedrītes un kā par brīnumu ejot TA pēc 4 mēnešu gāšanas (09.2005)ritošā izrādījās vēljoprojām labā kārtībā, remonti nebija jāveic.
Pār mīnusiem

rūsē (pat ļoti), ja pērkat kautko taadu uzmanība jāpievērš tām vietām kur aizmugurē sēdošie liek kāja(tur gan taa pagrūti pasēdēt: )), parasti tur ir caurumi, pakaļējās arkas, durvju apakša un sliekšņi

šim eksemplāram nežēlīga apetīte vidēji 8 l/100 km (priekš 1.0 motora tā kā padaudz)vēlāk konstatēju ka pie vainas karburātors, izdilis

izskats - pusstunda kauna un darbā: ) vai mājās

skaļš salons, pa granti sarunāties pagrūti


tas arī būtu īsumā vis 09.2005 ar 3 reizi dabūju TA un momentāli so drapaku niopārdevu par 200lvl, jo tad bija tas degvielas bums un visi dikti meklēja mazlitrāžas auto, protams mazlitrāžas viņš bija bet apetiite laikam komentārus neprasa.......... bet atradās pircējs kurs apētīti apjauta laikam jau tikai mājās braucot.....

rezumē

4 mēneši tika gāzts cik iet (max 135 km/h), netaupīts lauzts utt un iekšā netika likts nekas, tikai degviela, pirms skates nedaudz bija jāsametina un jānoregulē atgāzes, beigās dabuuju savu naudunu atpakal un laikam vēl kādus 10 lvl nopelnīju: )
Bet par ritosās izturību brīnos vēl šobrīd
jasis @ 20.novembris 2005 0:00
Mercedes E 220 CE 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Auto nolūkots un nopirkts pirms pusgada Vācijā, pēc ilgiem un laiku prasošiem meklējumiem. Tā kā uzturos Vācijā, pie reizes diezgan bieži braukājot no vienas pilsētas uz otru, vienmēr atvēlēju naudu un laiku auto pārdošanas sludinājumiem un intereses gadījumā arī kandidātu apmeklējumiem. Kā jau dzīvē bieži notiek, reiz garām braucot, nejauši nolēmu iegriezties pēc sludinājuma, kam iekš www. mobile. de nebija ievietotas pat nevienas bildes. Redzētais subjekts, vienīgais gados tiešām vecais īpašnieks, viņa jaunā CL kupeja, kas bija iemesls šā auto pārdošanai, paša auto detalizētāks apskats, kopīgi izdzertā tēja un Scheckheft grāmatiņas izstudēšana man lika pēc tam 2 nedēļas mocīties un domāt, bet pēc vēl pāris manas cenu kategorijas modeļu aplūkošanas vairs neizturēju, zvanīju, rezervēju, izgājām Untersuchungu vietējā MB pārstāvī un sākām rakstīt pārdošanas - pirkšanas līgumu! Kopskaitā apskatīju 17 šos auto 6 mēnešu laikā.

Šim konkrētajam modelim ir 2,2 L dzinējs ar 16 vārstiem un elektronisko špricīti, rezultāts ir 150 zirgspēki, kas pagaidām it kā pietiek un patēriņš ar nav tik milzonīgs, kā mani reiz baidīja cilvēki, vidējais sanāk ap 9 l/100km, ir paciešami.

No ekstrām šim auto ir minami: kondicionieris, 4 x elektriskie logi, elektriskie spoguļi, 5 pakāpju automātiskā kārba, sēdekļu apsilde, heckrollo, tahometrs, Sportline sēdekļi, drošības jostu padevēji, kuri strādā ( parasti tā ir šo kupeju slimība) un vēl šādas tādas pašsaprotamas lietas Mersedesam kā ABS un SRS Airbagi, nesen ieinstalēju navigāciju.

Kas pa šo laiku darīts: Optika- iegādājos pilno Avantgarde versijas radiatora pārsega resti un 17 collu AMG Style II lietos diskus, 225/45 riepas Continental Sport Contact 2.
Secinājums: dēļ šim modelim raksturīgās mīkstās piekares tiek aizmirstas visādas runas par šādu lieto disku negatīvu atsaukšanos uz braukšanas komfortu, arī bijušajā Austrumvācijā ir pietiekami daudz bedraini ceļi.

Braucās ar šo auto ļoti viegli un mierīgi, nu labi, šim īpatnim ir raksturīga tāda strauja gāze un tie paši nedaudzie zirdziņi uzreiz grib lekt, ja neuzmanās ( varbūt jāpieregulē) neskatoties uz to, ka šis automāts startē normāli no 2. ātruma. Bedres un ceļu nelīdzenumi tiek „aprīti“ šā auto piekarē un ātrumu sāku just pietuvojoties tikai180 km/h ātruma atzīmei. Varbūt pie vainas bānis, lielāks un platāks kā Latvijas ceļi.

.

Modeļa plusi: stils, joprojām pievērš cilvēku uzmanību, lai arī nav tas jaunākais modelis, normāls patēriņš priekš Mercedes kupejas, jaudas un degvielas patēriņa attiecība, ērts, mīksts, patīkami braukt, pagaidām neprasa nekādus remontus vai citus neparedzētus izdevumus. Salīdzinoši vēl vienkāršs un uzticams.

Modeļa mīnusi: pagaidām pie mīnusiem pieskaitīšu dzinēju, nevis jaudas dēļ, bet tā dēļ, ka tas nav tik mierīgs un stabils ar saviem 4 stobriņiem kā teiksim 6nieks. Bet tas jau laikam ir loģiski un normāli. Cits nekas pagaidām tāds nav bijis, bet kas ir 6 mēneši, lai kaut ko galīgu spriestu par šo modeli, jāpagaida, jābrauc tālāk un tad redzēs

Mīnusi un plusi reizē - kupeja. Šis vārds izsaka visu, resp., aizmugurējās vietas pasažieriem, tur diezgan šauri kājām, ja es braucot pats gribu tā kārtīgi savās garās kājas izstiept, bet citādi es neteiktu , ka aizmugurē ir neērti. Un ir vairāk noņemšanās, laižot ārā pasažierus no aizmugures. Bet kamēr nav ģimenes, bērnu utt., šādi apstākļi īpaši neuztrauc.
 
SuperZigis @ 20.novembris 2005 0:00
Mercedes 207D 1984 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Tālajā 1994 gadā mana fātera firmiņai radās vajadzība pēc ietilpīga auto, vēlams busiņa. Tika apskatīti daži Rumbulā pieejami eksemplāri, bet sirds alka pēc kaut kā 'tikko no'. Tāpēc ar pazīstama darboņa palīdzību Dānijā tika iepirkts minētā modeļa ātrās palīdzības busiņš. Nogādāja viņu uz Klaipēdas ostu. Braucām pakaļ. Pirmais iespaids bija - baigais dzelzis! Jūzeri pirms tam viņu katru gadu bija dzinuši uz obligātās marinēšanas tūri, un līdz ar to viņam rūsas nebija principā, bet pustonna piķa klāja visu apakšu. Nobraukums bija 270 kkm.
Sākās rūgtā ikdiena. A/m kalpoja visdazādākajiem mērķiem. Tika vesta maize, un arī dažreiz atkritumi.
!995 gadā ar to, kā kempingvāģi, braucām uz Netes ra;lliju Somijā, tas bij vēl toreiz, kad uz Somiju vīzu vajadzēja. somijā arī tad šis izstrādāja pirmo joku - izbeidzās lādēšana. Ar viltību izdevās šamējo piespiest lādēt.
Tālāk mūsu ceļi šķīrās līdz pat 2003. gadam, kad pēkšņi izbeidzās auto, ar kuru bija paredzēts braukt uz Ladogas bezceļu sacensībām, kā tehnisko a/m, domāju. Nācās zvanīt fāteram, un prasīt, vai autoparkā kaut kas derīgs nav aizķēries. Viņš piedāvāja šo pašu busiņu, kas līdz tam laikam jau bija paguvis saskriet 800000 km, tiesa gan, ar nopietnu ķirurģisku iejaukšanos, jo kāds no šoferīšiem bija iebraucis ar šo grāvī tieši tajā vietā, kur atradās betona caurteka...
Tā arī aizlīgoju līdz un aiz Pēterburgai un atpakaļ, ka nemetas!
Vēl pašlaik šis autiņš tiek lietots saimniecībā, un pašlaik tam jāsvin milijonais kilometrs!
Vobšem īstais darba zirgs, un saku ar pilnu pārliecību, ka tādas automašīnas vairs uz pasaules neražo!
smaidiigais @ 16.novembris 2005 0:00
Mazda 323F 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Auto tika iegādāts jauns pirms 2- iem gadiem M- motors salonā. Pa šo laiku ir noripināti 46 000 km, tā ka ar šo to varu padalīties pieredzē.
Konkrētajam auto ir 1.6 16v dzinējs (ja nemaldos 98zs), diezgan bagātīgi aprīkots ar ekstrām. Pie tām var pieskaitīt kondicionieri, el. regulējamus un apsildāmus spoguļus, sēdekļu apsildi, el. logus, ādas stūri u. c. sīkumus, bet tas, laikam, japāņu autiņiem ir raksturīgi.
Šis modelis ir izdevies samērā ietilpīgs. Cik zinu, tad būvēts uz mazda 626 bāzes, vienīgi šaurāks. Arī aizmugurē sēdošajiem sanāk vietas kājām, ja priekšā nesēž ļoti liela auguma cilvēks. Bagāžnieka ietilpība arī pietiekoša, turklāt aizmugurējo sēdekļu rinda bīdās uz priekšu līdzīgi kā priekšējie sēdekļi, tādejādi, nenolokot sēdekļus, ir iespējams būtiski palielināt bagāžnieka tilpumu.
Par gaitas īpašībām:
Auto ir samērā līgana gaita, kas, laikam, ir raksturīgi visām mazdām, taču kombinācijā ar nevisai sportisko 1.6 dzinēju, ir ok. Dzinēja jauda ļauj ar auto bez problēmām iekļauties normālā pilsētas satiksmē, arī ārpus pilsētas, ja nebrauc ar pilnu auto un nav slinkums pārslēgt ātrumus uz zemākiem, var panākt pietiekamu dinamiku. Vienīgi tā 1.6 motora skaņa virs 3 tk apgriezieniem atgādina skaļu putekļu sūcēju. :) Patīk kā šis auto uzvedas ziemā uz ceļa, tas varētu būt pateicoties tam, ka auto ir būvēts uz 626 mazdas bāzes un starpasu attālums tam ir 2,61m, kas ir netipiski daudz šādas klases autinjam.
Par uzturēšanas izdevumiem:
Precīzus skaitļus par izmaksām nenosaukšu, jo auto ir darba un no savas kabatas nemaksāju, bet auto ir veiktas 3 tekošās apkopes, nomainīti priekšejie bremžu kluči un viens aizmugurējais gultnis! Par bremžu klučiem un gultni mani nomierināja servisā ar tekstu- tā ir pilsētas mašīna.
Ar degvielas patēriņu ir tā, ka vasarā izdodas iekļauties 8 litros uz 100 km. Braukts tiek pārsvarā pa pilsētu (šeit neiet runa par Rīgas centru sastrēgumu stundās). Piebildīšu, ka mans braukšanas stils ir nedaudz agresīvāks par vidējo braucēju stilu, taču auto cenšos nedarīt pāri. :) Ziemā benzīna patēriņš, protams, ir nedaudz lielāks.
Auto plusi:
samērā ietilpīgs salons;
salīdzinoši daudz ekstru;
diezgan komfortabla gaita;
labas gaismas;
diezgan pievilcīgs dizains komplektācijā ar lietajiem diskiem;
Auto mīnusi:
nepārāk sportisks dzinējs (bet tas ir mans subjektīvais viedoklis);
diezgan slikta skaņas izolācija;
kaut kas grab ritošajai, kad brauc pa bedrēm, bet tas jau no dzimšanas šim auto;
neērti priekšējie sēdekļi, kas turklāt apvilkti ar neizturīgu audumu;
Tātad par auto kopumā:
Manuprāt labs, nepārāk lielas, jaunas ģimenes auto..
 
evon @ 13.novembris 2005 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti