Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 626 2.0 hečbeks 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Nopirku pirms 2 mēnešiem pa 1400eur apriikotu ar gaazes iekaartu. Pāarejnieks. Līdz šim neko iipashi neesmu mainiijis - tika piegriezta benziinbaakas nolieshanas skruuve, piereguleeta rocene ka arii nomainiits gazes iepildes uzgalis. Veel jānomiana tekošais radiators (~50 Ls) Šī ir mana pirmaa automashinna. visumaa sis autins mani apmietina.
Plusi:

+gazes iekaarta
+eerts salons
+negrab salons
+nav ruuseejis
+sportiska stuure
+ekstras: elektriskie logi, stuureslifts, centraalaa atsleega

miinusi;
- nav iipashi dinamiska


marchs @ 10.novembris 2005 0:00
Audi A6 avant 2.5 Tdi 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [8]
Nu chau visiem audi faniem!

Tik tikko esmu iegadajies Audi A6 avant 2.5Tdi! Nu mashina ir zvera, jo kad taisijos pirkt mashinu, tad ilgi domaju vai pirkt jau apalo pasatu vai A6! nu par laimi iegaajos audi! pagadijas tiri laba mashina! atvedu a taisno no vacijas par 6100Eur!

Lieta, ko visiem ieteiktu ir automatiska atrumkarba! zinu, ka tulit man bus daudz oponentu, kuri teiks, ka ta nav mashina ar automatu! kadreiz pats par viniem smejos, bet kad mans sencitis nopirka mashinu ar automatu, tad jau domas saka mainities!
Manai mashinai ir 140 zirgspejas: ) un automatiska karba, ideals salikums, jo mashinai dinamika ir loti laba, paterinjsh pienemas, es pat teiktu labs-6..7litri uz 100km, bet komforts ko dod automats, vienkarshi neizbaudams. Pie krusta, kad iemet grida, tad reti kurs tiek lidz.... :) ja negribat varat protams ari nepiekrist! bet kurs to pats nav pameginajis, tas isti nezin par ko runa!!!!!

Tikko gaju tehnisko apskati, viss ir ideali, bet izmeta mani ara tapec, ka nedega aizmugres miglas lampinja, stulbums kaut kads.. :)

Man ir jautajums, kadam shis mashinas lietpratejam! kad iesledz klimatkontroli un uzgriez lielu gaisa plusmu, tad tas ventilators ruc nepajokam, bet salona knapi kaut ko push. vai kads nezin kapec? vai tas nav tas salona filtrs? bet kur to meklet un cik tas maksa? par siltumu nesudzos, jo ari no rita atri uzsilst salons!

Nu katra gadijuma, mashina ir ideal un esmu laimigs, ka nenopirku passatu, jo audi ir audi!

Ta ka uzrakstiet, kadus komentarus, ja ir kadas idejas par to klimatkontroli.
Bet savadak, tik jamin!!!!
rudo @ 9.novembris 2005 0:00
Skoda Octavia Combi II 2005 Novērtējums: 10 Komentāri [21]
Principā uzskatu, ka svarīgākais auto izvēlē ir tā funkcionalitāte - tāpēc pirms šķiršanās no Voyagera skaidri zināju - man vajag pikapu un jaunu, jo godīgi sakot ir apnicis krāmēties ar vecu autiņu niķiem. Pēc tam jau arī atbilstoši iespējām skatījos attiecīgo marku. Izvēle krita uz Škodu Octavia Combi II ar 1.6 (102 ZS) benzīna dzinēju, jo pēdējos gados tā ir spējusi krietni attīstīties un sevi pieteikt kā nopietnu konkurentu pasaules tirgū - arī dizains ir pietiekoši pievilcīgs. Neko daudz vēl neesmu nobraucis ar šo auto, taču kādu komentu par plusiem un mīnusiem varu bilst:

Plusi:
1) iztērētajai naudai atbilstoša prece - faktiski šajā svaru kategorijā varēja vēl iegūt Astru, Lanceru, Liānu, Altea, Focusu utt. ;
2) saprātīgs degvielas patēriņš - vidēji 7 l/100km;
3) patīkams dizains - feins ir arī Altea, taču manuprāt tas vairs nav tik labi pielāgots praktiskumam;
4) līgana gaita - pašmasa ir mazliet virs 1400 kg, taču braukšanas sajūta ir līdzīga kā Voyageram (nerunāju par augstumu, ērtumu utt. );
5) ērts un plašs salons - īpaši aizmugurē, jo arī tur garākiem indivīdiem ir vieta kāju novietošanai, pie nosacījuma, ja priekšējie nebūs tā pamatīgi izgāzušies;
6) integrētais CD radio - ļoti labi ierakstās kopējā dizainā un ir parocīgs lietošanā. Pa vidu liels info LCD, uz kura paralēli mašīnas info sistēmai tiek dublēts tekošais laiks un āra temperatūra;
7) automātiskā pagrieziena 3x ieslēgšanās, slēdzi piespiežot vienreiz;
8) priekšējiem sēdekļiem ir iespējams regulēt augstumu, kas īpaši gariem cilvēkiem lieti noder vēlamā kāju/pedāļu attāluma sasniegšanai, tiesa, tad gan aizmugurē sēdošajiem būs tā pagrūtāk ierūmēt savas kājas;
9) salonu šķiet ir dizainējis kāds sīku priekšmetu un visādu fufeļu mīļotājs, jo visās malās var atrast kādu kastīti, plauktiņu, atvilktnīti utt. - īsāk sakot, savu vienīgo Dirol paciņu var pazaudēt kādā no 10 (vai pat vairāk) "novietnēm";
10) nezinu, ar kādām spuldzēm (nav xenon) ir aprīkotas priekšējās lampas, taču gaismu rāda lieliski - pat gājējus var saskatīt (ok, par Voyagera gaismām nekomentēsim);
11) priekšējie logu tīrītāji pāriet uz intervālu režīmu, mašīnai apstājoties;
12) pie ieslēgtiem priekšējo logu tīrītājiem, pakaļējais logu tīrītājs ieslēdzas, kad ieliek atpakaļgaitā;
13) patīkama info sistēma ar saviem sīkumiņiem, kas rāda pašreizējo patēriņu, vidējo braucienā, braucienā patērēto laiku, brauciena vidējo ātrumu un km, āra temperatūru un pie esošā patēriņa ar atlikušo bāku nobraucamos km;
14) liels bagāžas nodalījums ar lūku pakaļējos sēdekļos priekš slēpēm u. c. garām figņām;
15) bagāžas nodalījuma slēgtās blakus "novietnes";
16) salona apgaismojums arī aizmugurē sēdošajiem.

Mīnusi:
1) nosaukums un pagātnes bagāža;
2) bagāžas nodalījuma pārsega fiksācijas mehānisms;
3) spidometra un tahometra ciparnīca ir pārsātināta ar, manuprāt, liekām atzīmēm - gar acīm vien ņirb, ja grib saskatīt pareizo braukšanas ātrumu vai motora apgriezienu skaitu;
4) pakaļējā loga mazgātājs varēja būt aprīkots ar sprauslu, kā tas ir priekšējam logam, lai mazgājamo līdzekli izsmidzinātu, nevis mēģinātu ar tievu un spēcīgu strūklu izdurties cauri pakaļējam stiklam;
5) elektrisko spoguļu regulātors/slēdzis ir kretīnisks.
 
911 @ 8.novembris 2005 0:00
Hyundai Santa Fe 2001 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Nu ko ir tas gods atklāt sadaļu par Santa Fe. Nu nopirku vienu tādu. 2001. 2,4 l benzīns 4*4 WD ar pilnu automātiku nekādas manuālās iespējas tiltiem (izņemot kardāna noskrūvēšanu), manuālā kārba, kā jau džips ar mazu motoru ir tāds miegains (nu ja rulē virs 2500 ap/min var dabūt nesliktus rādītājus). Apgriešanās rādius salīdzinot ar HY Galoperu un Mitsubishi L200 (metros nepateikšu), bet jūtami labākas. Ja esi agresīvāks tad pilsētā lēkāšana pa joslām ta nav problēma mašina iet laideni. Mašīna man nav izspēlējusi nevienu joku uz ceļa ar izslīdēšanu, pat nav radusies sajūta ka viņai būtu tendence to darīt (izņemot dažus starpadījumus kad ziemā pats uzsprasījos).

Ar slidināšanās jokiem ir tā īpatnēji ja mašina izbuksē ieslēdzas abi tilti, bet āķis ir kāds ja pirms līkuma metīsi gāzi virsu autiņš ies taisni, bet brīdī kada utomašīnas deguns ir ieguvis vajadzīgo virzienu taisnai braukšanai pat tad ja ir izslīdējis met gāzi virsū. Bija grūti pierast pēz aizmugures piediņas. Tiltu bloķētājam ir jūtama tāda kā aizture ja uz tīra ledus pamēģināsi uzsākt braukt, bet kā ir kustība ta vis ir ok. Ar šito autiņu ziemā mana draudzene kura pie stūres ir sēdējusi labi ja 10 stundas vispār spēja izbraukt pa aizsnigušu meža ceļu, kur i prātā nebūtu nācis līst iekšā ar Audi priekšpiedziņu. Ātrums ar kādu ir nācies pārvietoties pa šoseju 160 Km/h neko daudz neatšķiras no braukšanas ar 110 km/h kā vienīgi apgriezienu skaits motoram salonā vis ir klusu un līgan gaita mašīnai. Savukārt uz grants ceļa ir gadījies braukt ar 130 km/h diskonforta sajūtas īpašas nebija. savukārt 90-110 km/h ir ideāls. Salonā graboņa ir tikai no cimdu nodalījuma un no magnetafona stiprinājumie kas nedaudz čīkstēja.

Negribētos un Nedrīkst teikt ka mašīnā āras trokšņi nebūtu dzirdami. Šo jautājumu labāk lai komentē kāds kuram ir lielāka salīdzinošā pieredze. Par ērtumu mašīna: šoverim viss ir papilnam kādi 4 krēsla regulēšanas kloķi, blakus sēdētājam par diviem mazāk, bet abiem krēslu apsilde, aizmugurē trūcīgāk tikai atzveltnes slīpuma regulēšana un tā pati ierobežota, bet ir. Salīdzinot ar Hondu Cr- v un Suzuki GrandVitaru aizmugurē sēdošiem vieta ir atliektiem galiem pat garkājainie nejutīsies apdalīti. Visas pogas iespēju robežās ir pa rokai tikai miglas lukturus var sajaukt ar avārijas gaismām vai logu apsildi. Kā smēķetājs kurš patērē kafiju ir nedaudz nertība ar pelnu trauku jo tas atvērtā veidā pārklāj kafijas turētāju un līdz ar to nevar izvilkt no tā Statoilā pirkto kafijas krūzi, vienīgi smēķēt ar pusatvērtu pelnutrauku. Aizmugurē ir zolīdi izveidoti kafijas turētāji kurus ja neizmanto var vienkārši aizvērt vispār noslēpjot. Bagāžnieka ietilpība neslikta : uzceļot aicmugurējo krēslu atzveltni stāvus tur ieliku 4 džipa ziemas riepas un 4 r14 riepas par ko pats ļoti izbrīnijos.

Kad vajadzēja vest leduskapi 1,80 m to dabūju iekšā pilnā garumā un vēl bagažnieka durvis aizvēru, tikai blakusēdētājs nejutās laimīgs, jo sēdekli nācās pabīdīt uz priekšu un izcelt atzveltni stāvus. Rezerves ritens ir novietots tiktiesām tā ka tas netrauzē bet ja uzvalkā vai sievietei tas ir jādabū no mašīnas apakša ārā un pēctam atpakaļ praktiski neiespējami nenosmērējoties. piekam cerat ka bagažnieks ir tukš jo domkrats atrodas ar riteņa atslēgu bagažniekā pie aizmugurējā sēdekļa. Par degvielas patēriņu turnu ir kā nākas jāmaksā.

Par cik es neesmu svētdienas braucējs un smiltis ar vel pa acīmārā nebirst tad teikšu tā (tie kam patīk savas mašinas lielīt un kas nekad nespēj objektīvi vērtēt, kā arī tiem kas tādus ir saklausījušies neiesaku tālāk lasīt). Jā pārvietojus ārpus pilsētas ar ātrumu 110 km/h (kā mēs visi zinām paceļam ir apdzīvotas vietas kur ir jābrauc lēnāk, kā arī šoveri kas tomēr brauc lēnāk vai vispār to nedara stāvot uz ceļa, kas prasa bremzēšanu un strauju ātruma uzņemšanu vai apdzīšanu) droši rēķinaties ar 9-12 l un 100 Km, ja pārvietojaties pa pilsētu (runa iet par PILSĒTU kurā ir vairāk par vienu galveno ielu un kurā ir novēroti luksofori) normālos apstākļus būs līdz 15 l uz 100 bet ja par sev piemērotāko vidi uzskati Rīgu pēc 17:00 vakarā un piemēram krasta masīvu vai Deglavu ir jārēķinās ar 20 l uz 100. Un lūdzu bez mūļķībām par to ka mašina pilsētā patērē 7l uz 100. šitai mašīnai pašmasa ir 1700 ar kapeikām. Tā kā ir jārēķinās OCTA apdrošināšanas summām, KASKO (Ergo ar mazākajiem pašriskiem) man izmaksāja 500 Ls un piedevās ir riepas ar savām cenām jaunas tupeles maksā 100 Ls līdz 160 Ls protams var lētāk un protams var arī dargāk, bet iesaku rēķināties starp 130 Ls - 150 Ls par vienu riepu. Pērkot lietotās visas 4 riepas izmaksās no 100 un uz augšu. Un tagad par sadaļu par kuru nepatīk pat domāt. Visas mašīnas ir labas kamēr ripo. Par cik pašmam skrūvēšana nav sveša lieta tad gribas teikt lamu vārdus dīlerie par to kā tiek veikts darbs. Ja mašīna iet garantijas remontu tad pielejot ēļļu apskaties, kas tur ir iekšā (stūres pastiprinātājā).

Ja remontē benzina līmeņa devēju tad apskaties vai viņš pēctam arī darbojas. (ja ņem vērā pajero īpašnieku pieredzi var stāstīt anekdotes ar rezultātiem x*1000 Ls apmēros). īpašnieks kas ir bijis šitam autiņam pirmstam nav bijis tas kurš skatās zem kapota. Autiņam bija daži mazi bet nepatīkami defekti. Liekts priekšējais plaukts 130 Ls + darbs 30 Ls , tiko pārspieda Hidrolikas šļūteni stūres pastiprinātājam 117, 16 Ls + 22,50 Ls darb (intresējotie par alternatīvi 30 Ls), degvielas rādītāja devēja remonts dars 15 Ls rezūltāts bija tikai rādija savādāk, bet ne pareizi. Pašdarbniekiem var droši teikt šitais autiņš ir forš. Visam var ātri piekļūt un saremontēt.

Noplīsa stūres pastiprinātāja sūkņa gultnis elementāri 602 puslēgtais gūltnis un autiņš atkal ripo. Ēļļas var gāst iekšā kādas pats vēlies ka tikai atbilst skaitļi un tipi. Nav kā Mersim vai Audi jaunajiem modeļiem kuriem pēc kataloga ir uzrādīts " tikai orģinālo". Laikam uzskaitīju daudz defektus, kas ir atgadījušies, bet teikšu tā vienīgais defekts, kas ir atgadījies un ir bijis rūpnīcas defekts ir suķņa gūltnis, hidrolikas šļūtene pārspieda netāpec ka tā bija slikta bet tāpēc ka bija sajuktas ēļļas. Priekšējais plaukts ir salikts tāpēc ka braukt vajag ar prātu.
Krankensteins @ 3.novembris 2005 0:00
Volkswagen Golf 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [15]
VW Golfs III CL, 1992. gads, 1.8 mono, 55kw. Tumši zils metāliks, 5 durvis, 14" metāla diski, orģinālais stereo autoradio (pat bez kasešu atskaņošanas). Ir āķis un lūka.
Tika iegādāts "uz fikso un pa lēto", jo negaidīti radās nepieciešamība tikt pāris stundās pie sākotnēji un uzturēšanā lēta auto.
Cena - 400 līdz 500 EUR zem vidējās tirgus vērtības itkā labi koptiem, tā paša gada, markas, motora un durvju skaita auto (informācijas avots ss. lv un autonet. lv).

Trūkumi pirkšanas brīdī:
- bijusī darba mašīna,
- n- tie saimnieki,
- Latvijā n- tos gadus, km rādītājs atgriezts tieši par 80.000 km (tik auto ir nogājis pa Latvijas neceļiem),
- nojāta ātrumkārbas kulise,
- sajāti pakaļējie amortizatori
- ne gluži orģinālais bāgāžnieka plaukts,
- rūsa, kā jau tumši zilas krāsas pārstāvim (tā ir slimība šīs krāsas auto - jau sākotnēji s***ga laka).

Trūkumi, kas atklājās pēctam:
- termostats aizgājis savās darīšanās, temperatūra necēlās virs 70 grādiem. (Ha, un es pērkot braukāju pa centru, pārbaudot, vai neuzkarsīs;- ))
- sajāts viens aizmugurējais gultnis,
- riepām nekomplekts, ir viens pāris un divas, lai arī līdzīgas, tomēr dažādas.
Trūkumus novērsu, izņemot rūsu, kurai laiks vēl nav pienācis un riepas, kurām tā arī bija pēdējā sezona.

Pozitīvās īpašības:
- degvielas patēriņš. Bākā iet 44L degvielas, ar tiem nobraucu 700km "ar astīti". Nav slikti priekš 1,8L trula vācieša.
- izskats. Kautkas visā tajā ir. Ar 5 durvīm golfs ir baudāms, ko neteiktu par 3durvju versiju. Bet tas subjektīvi.
- rezerves daļu un darbu pieejamība un cenas. Nomainot amīšus (Bilstein 2 gb), kulisi, pakaļējo gultni, kā arī termostatu, bankrotējis neesmu un joprojām plusos.
- sākuma cena. Līdzīga izskata, (ne)komforta, taču varbūt pāris gadus jaunāki VW ir jau divreiz dārgāki. Jautājums par ko, jo cik esmu salasījies, nekādi būtiskie uzlabojumi nav bijuši to gadu laikā.

Negatīvās īpašības:
- nekomfortabli sēdekļi. Sēdekļi maniem 190cm galīgi garām, meklēju par saprātīgu cenu vismaz priekšējo komplektu no VR6 vai GTi.
- bezuzrāviena auto. Kavalieru starti ar spolējošiem riteņiem laikam šoreiz izpaliks, auto drīzāk aizrīsies, nevis nospolēs.
- uz lauku ceļa uzbraucis, sapratu, ko nozīmē grabēšana. Grab viss un visur. Taču - nekas nenolūzt, kā to varētu gaidīt.

Rezumējums:
Labs auto, ja rāmā garā jāpārvietojas pa pilsētu un Jūrmalas šoseju atļauto ātrumu + 10km/h robežās.
Pērkot jāskatās, lai noteikti būtu radio (nedod dievs uzbraugt uz lauku ceļa, nebūs ko pagriezt skaļāk!).
Pilnīgi bezjēdzīgi meklēt ideālā stāvoklī, tādu nav, ir slēptie trūkumi. Pie esošajām rezerves daļu cenām, labāk sameklēt lētu, bet ar trūkumiem, kurus par ietaupīto naudu var novērst īsā laika posmā. Neņemt jaunāku gadu, ja par to prasa divtik, cik par 92. gada auto.
Golperis @ 31.oktobris 2005 0:00
Volkswagen GOLF5 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Cau , bija man taada sagadiishanaas vadiit mana prikshnieka auto. jaasaka peec izskata tas golfs diezgan labs. un man patika . vieniigais mans shefs man nepaaraak lielu algu maksaa. tad nu es arii kad tiku pie vina auto izmantoshanas . visu arii paraadiiju. sak , lai nu tiek . ja citaadi nevaru iegriezt shefam , tad vismaz vina mantiibai. :)
nu taa nu es seedos pie taa autina stuures . izmeeginaaju visu ko tas autins speej.
otrajaa robaa izspiedu 140km stundaa. nu nav slikti priks 1.6 litri dzineeja. Atrumu arii uznem diezgan labi.
ja buutu nauda tad noteikti iegaadaatos taadu vaagi. par benziina pateerinu varu teikt vieniigi to , ka nu ir taa : kaa brauc taads arii pateerins . es domaaju , ka ar jebkuru autinu taa riktiigi braukaajot pa pilseetu pateerins buus virs 10litriem.
coms @ 30.oktobris 2005 0:00
Audi 80 2.0 16V 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Šo auto iegādājos pirms gadiem ~5 un nobraucu ar viņu 2 gadus. Auto bija ievests no Vācijas. Tehniskais un vizuālais stāvoklis bija labs. Tajā laikā 2 litru DOCH motors bija reti sastopams. Tā man bija otrā mašīna, un pēc 1,6 323F Mazdas - Audi man likās, ka iet kā nezvērs. Ar saviem 136 Zs cēla vinš labi un ziņģe pie lielākiem apgrieziniem lika dvēselei gavilēt. Auto iegādājos par 2600$. Nekādas baigās extras jau nebija, tomēr tā gada autiņam el. logi, apsildāmi sēdekļi ABS likās gana. Patikās tumšais salons un galvas balsti(tipa skaitījās jaunais salons) un citi loriņi. Iepriekējais īpašnieks bija centies padarīt auto izskatu sportiskāku, bija uzlicis simpātiskus R16 Borbet diskus, priekšejais bamperis un spoguļi bija kaut kāda tuning ateljē likti(vai nu paša), izpūtēja bunduli bija licis ierpaidīgāku nekā nāk standartā, mainījis pagriezienus uz baltajiem, tonējis pakaļējos. Droši vien tas viss kaut kādā mērā atstāja iespaidu uz mani un visu citu auto vidū šis likās vissimpātiskākais.
Braukšana ar šito bija samērā cieta, tomēr ja ņem vērā motora svaru, kas ir krietni lielāks nekā 1.8s, ir ok. Salonu par plašu nenosauksi, bet 1-2 cilvēkiem pilnīgi pietiekoši, bagažnieks varēja būt lielāks. Salona apdare bija patīkama un nekādas grabēšanas. Viens no nepatīkamiem pārsteigumiem bija kādu nedēļu pēc iegādes- kad straujāk bremzējot mani pārsteidza auksta duša no lūkas, kas laida garām ūdeni. Katrā ziņā auto lielus ieguldijumus neprasīja- sākumā protams eļļas, filtri, siksnas... detaļas kas nav saistītas ar motoru viegli dabūt - pilni šroti un arī servisā cenas +/-
Kādu dienu auto sāka raustīties un aizbraucu uz servisu: paskatījās viens un otrs utt. droši vien tas vai tas vai tas. Beigās aizbraucu uz diagnostiku un veči noskaidroja kas par vainu. Diagnoze: beigts benzīna dozātors. "Jauns maksājot 500Ls" - šos vārdus izdzirdot man kļuva aukstas kājas un asaras acīs saskrēja. Taču pagāja apmēram mēnesis ilgas meklēšanas pa šrotiem un pa 30Ls tika sazīmēts lietots dozātors, kas atgrieza mani realitātē. Vēl pie ieguldijumiem auto var minēt radiātora maiņu, kas izmaksāja uz latiem 160, pārējais gāja kā smērēts.
Pāris reižu tiku arī mērījis auto max ātrumu un lielākais rekords, ko varēju ar šo zvēru izspiest ticiet vai nē bija 240km/h
Visā visumā esmu ar šo auto ļoti apmierināts un noteikti pie audi markas vēl atgriezīšos
midge @ 30.oktobris 2005 0:00
Nissan primera dizel 1991 Novērtējums: 5 Komentāri [4]
Braukāju ar savu nissan dīzeli bez problēmām, bet pienāca laiks veikt ikgadējo tehnisko apskati. Priekšejais stikls bija ar plaisu. To nomainīju par Ls 71. Nomainīju pakaļējos bremžu klučus un abus bremžu cilindrus, jo atgaisošanas skrūves tā bija ierūsējuša, ka atskrūvēt nevarēja- nolūza. Klučus nopirku par Ls 13, cilindrus 2gb. par Ls20. Iebraucu autoservisā un par Ls2 pārbaudīju bremzes uz stenda, viss kārtībā. Tajā laikā darbojos netālu no Madonas un slinkums uz Rīgu bija braukt, turpat nolēmu arī veikt apskati. Samaksāju visas naudiņas, gandrīz Ls60 un un braucu baudīties. Pirmā gāzu pārbaude, vajag 2,5, sanāk 2,98, stūrei putekļu gumija pušu, priekšējam plauktam aizmugurējās bukses kustās, stabilizatoru gumijas izdilušas, no motora pil eļļa. Saņemu tehniskās apskates protokolu un braucu pirkt detaļas. Plaukta bukses 2gb. Ls9, 4 stabilizatora gumijas Ls 2, stūres gumija Ls3, jauns gaisa filtrs Ls6. Braucu turpat uz servisu Auto- A visu sataisīt. Visu nomainīja ātri un izmērīja motora atgāzes. Sanāca 0,7-0,9. Braucu priecīgs uz apskati, samaksāju Ls5,84, domāju nu jau gan uzlīme rotās manu jauno stiklu, bet kas tev deva. Atgāzes jau 3,58. Braucu dusmīgs uz servisu lamāties. Tur vēlreiz pamēra, 0,9 , bet es neticu, tad servisa priekšnieks sazvana VOLVO servisu Signāls. Aizbraucu tur, pamēra uz boš stenda 0,09 un iedod izdruku. Braucu uz servisu. Servisa šefs dusmīgs brauc uz apskates vietu, bet atbrauc vēl niknāks, jo uz izdruku apskates šefs Linards pat neesot apskatījies, tikai atkārtojis ka viņam aparāts esot sertificēts un pārējie savus aparātus varot izmest mizkastē. Ar aci var redzēt , ka melni dūmi gāzējot nenāk, dūmu nav vispār, mēram 0,5. Atkal maksāju apskates naudu un rezultātā 3,91. Sapratu, ka Madonā man apskati iziet neizdosies. Pēc pāris dienām gadījās būt Jelgavā. Drošibas dēļ iebraucu Autofanā, Ls4 un rādījums1,34, 2,34. Atkal maksāju Ls5,84 un beidzot 2,49. Apskate izieta un uzlīme rotā loga stiklu. Urrā, zurrā, tikai nevar saprast, kas ar tiem gāzu aparātiem notiek.
Riks 46 @ 29.oktobris 2005 0:00
Audi 100 2.3 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Iegādajos 2004 gada vasarā, jau ar gazes iekartu no Beļģijas. Pirmās sajūtas pārsēžoties no 80 bija kolusālas, liels kuģis. Protams ar 17 colu diskiem neko nepašikosi bet pabraukt jau varēja. 2.3 motors jau labs tikai ar laiku sāka gribēties jaudu palielināt. Starp citu kas ar gāzi kas ar benzīnu vienalga, jo cik prasīju stāvēja amerikāņu gāzes iekārta. Protmas pie autogāzes kvalitātes ātri aigāja ciet reduktors un izrādās ka pie mums vēl tad neviens īpaši ar amerikāņu iekārtām neņēmās, nācās pārlikt Itāļu iekārtu ar kompi. Jaudu un dinamiku autiņš nezaudēja. Piekare labi turas uz mūsu ceļiem neskatoties uz zemā profila riepām un lieliem dizkiem, bet amīši gan neiztureja. Skanstes ielas remonta laikā atradu bedri un uzreiz abus priekšējos amīšus apglabāju. ieliku gāziniekus. Pie reizes arī temostatu, lamdos zondi, kura nez kapēc mirst pēc katriem 6 mēnesiem (laikam tādeļ ka nelieku oriģinālo pa 80Ls) Patēriņs pa pilsētu ar gāzi 12L pa šoseju ap 9L, bendžu pārsvara lietoju tikai lai uzturētu benzīna sistēmu kārtībā, jo arī augsts iet uz gazes idiāli. Šim autiņam ar 2.3 nav iespējams ielikt tiešo iešprici tas gan žēl. Ziema turās stabili un labi uz ceļa. Stūres pastiprinātājs ļoti labs.
Kā viens no mīnusiem varu teikt sekojošo par cik mašīna pirmo reizi reģistrēta 1994 gada 20.07 bet no ražošanas noņēma šī paša mēneša beigās tad bieži vien detaļās kas jāpēr pēc kataloga neatbilst patiesībai jo autiņš sastāv puse no A6 un puse no 100. Priekšējais bamperi atrast ir samērā grūti. Kad iegadājos nepamanīju ka aizmugurējā stikla apsilde nedarbojas, tā arī līdz šodienai nevaram atrast vaijnu kādeļ!!!!!
Plusi
lētas detaļas
bieži nelūst
uzticams motors
labi izskatās
ērti sēdēkļi ja brauc tālāk
Mīnusi
aizmugurējie bremžu skavas rūsē
spidometru lampiņas izdeg bieži.
benzīna spiediena regulatori iziet no ierindas
priekš 2.3 vareja būt kadi 150 hp nevis 134hp
zzk @ 27.oktobris 2005 0:00
Ford ESCORT GHIA 1991 Novērtējums: 5 Komentāri [2]
Ford Escort Ghia 1,6i, skals, grabosh, bet visu cienu 1,6i motorinam, dinamika mani apmierina pie sii auto tilpuma, iegadajos so auto par 400 LVL. komplektaa naca 4 jaunas ziemas riepas sipotas, no extram: el. logi, el. spogulji, siganalizaacija ar centralo atslegu, ABS, stures lifts, luka, lukturu korektors. Ekonomiska masiina ar ko parvietoties pilsetaa, pie + varu pieskaitiit eertos sedeklus. Domaaju ka par 400 LVL ir normals pirkums, masinai jaiegruz ~60 LVL, jo lai izietu apskati janomaina prieksejais logs un tad jau jaunaa TA ir loga. Prieks pirmas masinas sis auto ir labs!
Hasans @ 24.oktobris 2005 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti