Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota Yaris D4D 2002 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Nopirku šovasar ar 90k km noskrejienu (šobrīd noskrieti plusā 30k). Amservs izkratīja, izraustija, pateica labus vārdus un tā arī nopirku. Vispār biju iecerējis pirkt 206 Peugeot arī ar 1.4D dzinēju, bet nebija nopērkams (vienkārši iepriekšējais bija 206 ar 1.9D, biju pieradis). Jebkurā gadījumā izvēles kritērijs bija degvielas patēriņš ap 4L/100km un ne VW/Opel grupas pārstāvis. Tad nu izvēle sašaurinājās uz Fiestu, 206 un Yaris. Vinnēja Yaris.
Aprīkojums Terra, t. i., nav kondiconiera un audiovadības pogas uz stūres, kā arī stūre nav apvilkta ar ādu, viss cits ir tāds pats kā Sol versijai. Bet svarīgākais, kā jau minēju, bija patēriņš.

Salons- nekas īpašs, bet sēdekļi ērti, viss pārskatāms un nelūztošs. Salona materiāli tīrās ļoti labi un jūtami labāki par 206 tizli prasto plastmasu (tajā mašīnā tā arī nepieradu pie paneļa sliktā materiāla). Vadi aiz paneļa satīti kā nākas, nekas nekur negrab. Pats īpatnējākais ir akvārijs- spidometrs paneļa vidū, bet pieradu un ir labi. Galvenais, ka atkal varu regulēt tā apgaismojuma intensitāti, citādi, dienā ieslēdzot tuvos, spidometra cipari satumst (tas besīja 206, tur to nevarēja atslēgt). Vēsākā laikā svīst aizmugurējie logi, salona filtrs tur nav pie vainas, pārbaudīju. Arī siltums ipaši neiet uz aizmuguri, bet 206 bija vēl sliktāk.
Kas ļoti svarīgi, aizmugurējo sēdekli var bīdīt uz priekšu/atpakaļ, kas atrisina it kā mazā bagāžnieka problēmu. Jebkurā gadījumā salonā var pat lielo Snaiges ledusskapi iebāzt un neatstāt vaļā bagāžnieka vāku.
Tizlāks salona apgaismojums kā 206- plafons ir virs aizmugurējiem sēdekļiem un nav apgaismojuma bagāžniekā. Savukārt visādas kabatiņas utt ir ļoti parocīgas, sevišķi tās "nāsis" abpus viduskonsolei.
Salons klusāks kā parasti japāņiem, patīk dubultās gumijas durvīm, nepiedzen atslēgas ar netīrumiem kā 206 un opeļiem. Un durvis aizcērtas "mīksti un viegli", francūžiem tā nav, tiem ir prasts un spēcīgs "blaukt".

Ritošā- vienkārša un izturīga, vienīgi daļas remontos varētu būt dārgas (tā arī nav sanācis neko remontēt, 206 uz 100k km būtu jau priekšējā piekare nomainīta pilnībā). Bedres "rij" labi, bet ļoti pietrūkst 206 "asā" stūre, vadība tāda līgana, mīksta, grūtāk džigitēt, vairāk stūre jāgroza. Bet savukārt noparkoties nekādu bēdu, var ielīst jebkurā caurumā. Arī klīrens ir pietiekams, nav jābaidās uz apmalēm uzrauties. Bremzes ļoti labas, pagadījusies komplektācija ar visiem četriem bremžu diskiem, jo standartā aizmugurē ir trumuļi. Sajūsmu man izraisīja stabilizatoru atsaišu konstrukcija- stienītis ar paplāksnēm un gumijas rimbuļiem. Djoševo i serdito.

Motors- kluss un ceļ "lopā", vairs pidāri apdzenot nevar čakarēt (savādāk viņus nenosauksi). Filtri padārgi kā jau japāņiem (ir bijis arī mitsubishi), bet apkopes intervāls ir 15k, tāpēc neraudu. Prasa labu eļļu, lētās ātri izdeg, sanāk mainīt jau pēc 5k. Ieteicamāk Mobil vai Castrol no dārgā gala. Bet nav raksturīgās Toyotas eļļas ēšanas, pieliet uz 15k km nav nepieciešams, kas nevar nepriecēt.
Degvielas patēriņš ir 4-4.5L/100km, kas arī bija jāpierāda : ) Visādā ziņā līzingu atpelnu, ja salīdzina ar 206 1.9D 6.5L/100km.

Visādi citādi- auto kā auto. Gaismas vienīgi pašvakas, nācās uzlikt niknos HELLAS migliniekus, lampiņu maiņa šo problēmu nerisina, to jau pārbaudīju ar 206 (tam gaismas ir vispār katastrofa, pat ieliekot pilnīgi jaunas lampas, jo izdevās sasist priekšu).
Neveiksmīgas konstrukcijas spogulis, pārāk samazina attēlu un nav noliektā mala, kad var redzēt bez maz blakus braucošo, kā arī lietus laikā spogulis šļāc ūdeni uz sānu stikla vietā, kur jāskatās uz spoguli, līdz ar to neko neredz vispār. Tādā ziņā 206 spogulis bija izcils. Visu laiku nākas kontrolēt situāciju salona spogulī, pirmajā lietošanas nedēļā tikai veiksme glāba no muļķīgām sadursmēm. Tagad jau esmu piešāvies. Nav arī lietus rieva gar priekšēja stikla malām, tas neļauj lietus laikā pavērt sānu stiklus.

+izturība
+patēriņš
+salona iekārtojums un kvalitāte
+spridzīgais motors

- "miglainā" vadāmība
- salona ventilācija
- sliktas konstrukcijas sānu spoguļi
- detaļu dārdzība

Jebkurā gadījumā rekomendēju.
aviators @ 22.oktobris 2005 0:00
Ford Transit 1989 Novērtējums: 6 Komentāri [6]
Nopirku šito lopiņu 1995. gadā ļoti labā stāvoklī un ar nobrauktiem 130 t. km. , jāpiebilst, ka pirku Vācijā no saimnieka. Pa Latvijas baltajiem lielceļiem līdz 2002. gada rudenim nobraucu pāri par 500 t. km. , no tiem apmēram 60% pa grants ceļiem. Lielākie remonti:
- degvielas augstspiediena sūkņa nomaiņa (Viadas "dīzeli" bosch izstrādājums turēja līdz 350 t. km. ) __300 $ (lietuvā )
- sajūga nomaiņa Vācijā izmaksāja 1500 DEM
- priekšejo stiklu mainīju reizes 6 ( Latvijas akmeņainie lielceļi+ pretīm braucošie lidotāji)
- kardāna restaurācija pie 620 t. km
Buss patērēja 8,5 l/100km , braucot Eiropā vēl mazāk (labāks dīzelis+ ceļu kvalitāte). Eļļu lēju tikai pussintētiku un no zināmas firmas, rezultāts - pie lielā nobraukuma mašīna pielec no pusapgrieziena un nedūmo. Lielākā problēma ir rūsa . Pa diviem pie sētas pavadītiem gadiem tā ir krietni uzdarbojusies. Gaitas iekārtai reizi pāris gados jānomaina šaras un pie 350 t. km. amortizatori. Regulāri nelietojot roķeni, tā ierūsē un ir jāmaina.
Pēc divu gadu atpūtas uzliku Fordam akumulatoru , piepumpēju riepas un bez problēmām to iedarbināju un aizbraucu uz skati . Skati neizgāju priekšējā luktura dēļ, kurš jānostiprina un švakās roķenes dēļ. Atgāzes uzrādīja 1,07, kas patīkami pārsteidza.
No visiem man zināmajiem Fordiem (kuri pašam ir bijuši) TRANSIT Henrijam ir vislabāk izdevies.
opelis @ 18.oktobris 2005 0:00
Ford Mondeo 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Universālis, 1.6i 16V Zetec motors(90ZS), no ekstrām var minēt kondicionieri, ABS, 2 Airbag, elektriski regulējams vadītāja sēdekļa augstums), lukturu augstuma korektoru un originālo ford stereosistēmu. Būtu vēl elektriskie logi un spoguļi, tad vispār būtu ideāli.
No 0 - 100km/h 12,4 sekundes - pats mēriju. Pagaidām esmu apm 200 izspiedis, bet bija sajūta, ka vēl ceļ augšā.

Tātad auto tika iegādāts apmēram pa 4000eiro, noskrējiens 137000 - it kā normāli, svaigi izieta TA. Pirms šā auto vairākus gadus braucu ar Ford Sierra, arī universālis, tikai višpār bez ekstrām, ja neskaita priekšējā loga apsildi un ABS, kuru neviens meistars tā arī nespēja dabūt pie dzīvības. Vienvārdsakot pie universāla biju pieradis. Atgriežoties pie Mondeo. Uzreiz tika nomainīta zobsiksna(ar rullīšiem), eļļa, filtri(degvielas un eļļas) - kopā ap 90 lati. Pēc pāris mēnešu braukšanas tikai nomainīti priekšējie bremžu diski un uzlikas, jo bremzējot no lielāka ātruma stūre drebēja pamtīgi - kopā kādi 70 lati. Pēc kāda laika piefiksēju, pie apmēram 80km/h veicot pagriezienu(aplī vai braucot uz viadukta) tāda īpatnēja skaņa, tā kā riepām būtu baigais protektors tāda skaņa - skaidrs - jāmaina gultnis. Pie viena nomainīju arī plauktu bukses un stūres pirkstu - kopā 80 lati.
Ik pēc 10000 - 12000km mainu eļļu. Rūsa praktiski nav skārusi, vienīgais pakaļējais izpūtēja bundulis izrūsējis, tas jānomaina.
Priekšā blakussēdētāja durvīm nestrādāja centrālā - ar fāteri izjaucām un pāris stundu laikā savedām kārtībā - servisā tas maksātu gan jau kādu 20 latus.
Izdega viena no nummura apgaismojuma spuldzītēm, domāju, kas tur ko nenomainīt, bet lai to nomainītu, jāatskrūvē 2 skrūves, kas kā izrādījās tik izrūsējušas, ka vienīgais veids kā tikt klāt bija izlauzt to plastmasu, ford šrotā pa 5 Ls jaunu nopirku.
Panelī iedegās airbag brīdinājuma lampiņa - Baltic Motors pa 9 Ls saveda kārtībā(kaut kādi kontakti esot bijuši jānotīra). Nesen ABS nobruka. Aizbraucu uz Baltic motors, kur diagnosticēja, ka ABS modulis beigts, jauns originālais maksā 1400 latus. Ford šrotā Jūrmalas gatvē man piedāvā pa 40, jābrauc būs skatīties.
Eļļu nekur nelaiž garām, vienīgais nedaudz kaut kur stūres pastiprinātāja šķidrums tiek garām, nav sanācis laika izpētīt un novērst šo defektu.
Kopumā ar šo auto esmu apmierināts. Vidējais benzīna patērīņš 8 litri(sakrīt ar ražotāja uzrādīto). Tas man šķiet labs rādītājs priekš 2tonnīgas mašīnas un 1.6 motora.

+labas tuvās un tālās gaismas
+kondicionieris strādā perfekti
+diezgan ekonomisks
+plašs, ērts salons un liels bagāžas nodalījums
+labi turas uz ceļa
+pie mierīgas braukšanas kluss salons

- varēja būt jaudīgāks dzinējs, bet ja pierod pie 1.6 ir ok
- varēja būt labāka izolācija(ja nav bardachoks un visa durvju kabatas piekrāmētas tad ir ok, tikai kaut kas gram aizmugurējā daļā)

Tātad kopumā ar šo auto esmu apmierināts un vismaz gadus 5 vēl braukšu ar šo auto.

Diemžēl nav foto.
funk @ 17.oktobris 2005 0:00
Toyota Previa 2002 Novērtējums: 10 Komentāri [4]
2,0 TDI (116 zs)āda, navigācija, visa elektronika... priekšā, aizmugurē parkingsensori. nopirku auto 2005. gada vasarā, nobraucis jau esmu 30 000 km, regulāras apkopes Wess servisā, pērkot bija jāizvēlās starp Chrysler Voyager vai Sharan. Savu izvēli neesmu nožēlojis ne mirkli. Vidējais degvielas patēriņš 7,5 l, tehniskās kļumes pa šo laiku nekādas. Braukšana, pārredzamība uz ceļa SUPER. Salonā otrajā rindā sēdēšana ērtāka nekā Chrysler.
 
Raivis72 @ 16.oktobris 2005 0:00
Audi 80 1.6D 1988 Novērtējums: 6 Komentāri [5]
Gribu pastāstīt par savu Audi. Nopirku šā gada aprīļa sākumā pēc sludinājuma internetā (tepat iekš I Auto). Tātad 88 gads, tumši zilā krāsā, 1.6 dīzelītis, stūres pastiprinātājs, lūka, centrālā atslēga (likta ar signalizāciju), daudz maz normālas M+S riepas un lietie diski. Man gan viņi nepatika un es tos iemainīju pret Audi orģinālajiem. Cena varēja būt arī nedaudz zemāka - 1600 Eiro. Parastais neturbo motorītis, labā vizuālā un tehniskā kārtībā. Spidometrā 232 250 km. Esmu reālists un saprotu, ka tas nav ne tuvu reālais noskrējiens 17 gadus vecai dīzeļmašīnai. Nummuri EF - tātad +/- 5 gadi Latvijā. Auto tika iegādāts, lai brauktu uz darbu Rīgā. Turp atpakaļ - 110 km. Tā kā šis bija pirmais dīzelis dzīvē, meklēju tieši D nevis TD, lai būtu pēc iespējas vienkāršāks. Uz Audi izvēle krita tāpēc, ka tam ir viens liels pluss - cinkota virsbūve. Uzreiz pēc pirkšanas nomainīju eļļu, visus filtrus, termostatu, tosolu, vārstu vāka blīvi un logu tīrītāju slotiņas. Precīzi neatceros, bet tas prieks izmaksāja apmēram 20 Ls (ar atlaidēm). Pēc tam vajadzēja nomainīt arī divas gumijas un plastmasas pie stūres stieņa salonā. Audi centrs - 10 Ls. Autiņš kalpoja godam, līdz apm. pēc divām nedēļām braucot no darba pēkšņi sajutu stipru degvielas smaku salonā. Apstājoties krustojumā, ieraudzīju, ka no motora priekšas ceļas mazi balti dūmiņi. Uzreiz apstājos un atverot haubi, ieraudzīju, ka uz motora galvas ir degviela, kura lēnām tvaiko un rada dūmus. Arī degvielas sūknis bija slapjšs. Domāju vot ir d.. sā. Aizbraucu uz servisu, meistars apskatījās un teica, ka nekas traks un ka vecām mašīnām šitā esot parasta lieta. Tas esot labākais kas var saplīst sūknim. Precīzi nepateikšu, kas bija par vainu, bet lieta tāda, ka tur viens stienis, kas savienots ar gāzes pedāli bija nedaudz izdilis un laida garām degvielu. Jo vairāk spaida pedāli, jo vairāk nodilst. Tā kā tiešām veciem auto - nekādi brīnumi. 29.50 Ls un pusstunda darba. Kopš tās reizes līdz apskatei nobraucu bez problēmām (3 mēnešus). Uz apskati nomainīju eļļu, filtrus (bija nobraukti jau 8 000) un nomazgāju motoru, jo bija nedaudz eļļains. Biju jau sabijies, ka atgāzes nebūs riktīgas, jo auto diezgan daudz dūmo, bet apskatei tiku cauri diezgan viegli - aizmugurējo darba bremžu nevienmērība un pusass putekļu gumija. Atgāzes bija uz pusi mazākas nekā pieļaujams - 1.25 Nomainīju aizmugurējās kolotkas un servisā samainīju pusass gumiju. Gribēju atgaisot arī bremzes, bet nolauzu cilindriņa gaisošanas skrūvi - cilindriņš 5 Ls. Kopējā summa - 27 Ls un jaunā skate logā. Kopš pirkšanas ir pagājis jau vairāk nekā pusgads, nobraukti jau 18 500. Vairāk arī nekas mašīnai nav darīts, ja neskaita vēl vienu eļļas maiņu. Esmu pabraukājis gan pa Latviju, gan arī bijis Tallinā. Drīzumā jāsataisa čoks, jo tas nepilda savas funkcijas un jānomaina zobsiksna (jāmaina ik pēc 60 000 km). Un tad jāgaida bargā ziema, lai redzētu uz ko ir spējīgs mans Audi. Parēķinot auto remontu izdevumus (ja nebūs jāmaina aķis) pusgada laikā un nobraucot 18 500 km, būšu investējis aptuveni 150 Ls (čoka remonts var pavilkt uz kādiem 30 - 40 Ls, jo jāņem nost sūknis).

Tagad par tehnisko pusi. Kā jau vairums pabrauktu dīzeļdzinēju, arī manam nedaudz garšo eļļa - apm. 250 g uz 3000 km. Un pa šo laiku esmu pielējis 1 l tosolu. Motors ir tieši tāds pats kā visiem neturbo II golfiem un pasātiem. Citu motoru var nopirkt pa 100 - 150 Ls. Nezinu cik tieši zirgi, bet varu teikt ka ļoti maz. Uzrāviens nekāds, apdzenot ir ļoti ''jādomā līdzi. '' Lai arī salons ir labi nopakots, tomēr motors ir paskaļš. It īpaši tas ir attiecināms uz aukstu motoru - īsts traktors. Bet to visu atspēko patēriņš. Tā kā 70% sanāk braukt ārpus pilsētas un vienam, godīgi uz 95 - 100 braucot patēriņš ir zem 5 l/100 km. Pilsētā apm. 5.5 l/100 km. Ja mašīna ir pilna, tad pa pilsētu var apēst arī visus 6. Piekare ir diezgan vienkārša un ļoti lēta (tādam benzīna Audi ir mainīta visa piekare, izņemot amortizatorus un 3 pirkstus. Tas viss ar darbu izmaksāja 85 Ls: -)). Salons negrab, nečīkst, ir diezgan tīrs.

Mīnusi:
ļoti vārgs motorītis
ļoti skaļš motorītis
mazs bagāžas nodalījums
nelokās aizmugurējie beņķi
diezgan vecs
gaišs salons (dotajam eksemplāram)

Plusi
lēts eksplutācijā
ļoti ekonomisks
loti vienkāršs
liela bāka
cinkota virsbūve
tas tomēr ir Audi: -)

Varbūt mans stāsts kādam izliksies pēc kapeiku p... ja stāsta, bet šobrīd man šis auto ir kā pārvietošanās līdzeklis no punkta A uz punktu B maksimāli lēti. Man ir citas prioritātes, kur patreiz ieguldīt naudu. Netaisos to atstāt kāda benzīntanka īpašnieka kabatā, un pagaidām man tas izdodas. Un zinu noteikti, ka nākamais autiņš noteikti arī būs Gredzenu Pavēlnieks.
 
Milicists @ 16.oktobris 2005 0:00
Subaru Legacy 3.0 2005 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Tā ir mašīna braukšanai ikdienā, kurā ir jūtama rallija smarža. 245 Zs, patstāvīga 4 riteņu piedziņa, cietā piekare, tai pat laikā arī praktiskas dabas labumi kā automātiskā ātrumkārba, navigācija, ādas sēdekļi, utt.
Žēl, ka nav sānācis pabraukt ziemas apstākļos. Varētu izbaudīt visas AWD iespējas pilnībā. Uz grants ceļa jāieskrienas līdz vismaz 120 km/h lai asākā līkumā "saliktu krustā"
Mans vidējais patēriņš ir 9L/100 km pa šoseju, pilsētā ap 14-16 L... : ( Tā nu tas ir... : (
 
VanGils @ 13.oktobris 2005 0:00
Peugeot 206 2001 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Tā kā ir mazliet brīvs brīdis uzskricelēšu aprakstu pa savu auto.
Tātad šo mazo Peginātoru iegādājos pirms pusgada. Kurš teica, ka nav tādas mīlestības no pirmā acu skatiena? Ir un kā vēl ir! Šīs mašīnas skaistumam bija grūti pretoties un lēmums tika pieņemts nekavējoties - es viņu ņemu! Būtībā man nekāda iepriekšējā pieredze nebija saistīta ar francūzi un atsauksmes par 206 modeļiem vairāk ir negatīvas nekā pozitīvas, bet tajā brīdī man bija pie kājas. Jo tehniskais stāvoklis bija ļoti labs, TA izgāju bez problēmām, kā arī samērā dinamisks motors ar ciešamu patēriņu vidēji 7l/100km.
Pirmais iespaids – maza pilsētas blusa, bet iekāpjot iekšā domas mainījās, vietas ir pietiekami daudz, vismaz priekšā sēdošiem, aizmugurē gan tā pašauri, braucot no Rīgas līdz Cēsīm, Siguldā jau no aizmugurē esošajiem cilvēkiem parādījās pirmie iebildumi - tirpst kāja, sāk mugura sāpēt, un vēl nezin kādas kaites.. karoch vai nu invalīdi vai tiešām tur ir maz vietas - labāk aizmugurē nesēdēt.
Mans iespaids:
Negatīvais:
1. samērā jūtīgs un ciets sajūgs, pirmās 10 min. bija jāaprod ar to braukšanu, bet tā kopumā kad pierod ir ok.
2. dīvains uzrāviens – ar pirmo robu cēliens tāds pamatīgs spolē un ārdās kā monstrs ieliekot otrajā tur jau tas sportiskuma gars ir pazudis.
3. TA viss bija chiki, leņķis gaismām esot pareizs, bet tumšā un lietainā laikā liekas ka tuvās gaismas nemaz nerāda, tātad slikta optika.
4. braucot pa bruģi biku grab salons
Pozitīvais:
1. Kaut vai mazs, bet ļoti stabils, iespējams pateicoties KONI sporta piekarei, (vienīgi ciets gan)
2. Stūre klausa uz katru mazāko manevru, viegli vadāms.
3. Ātri uzsilst motors un salona apsilde arī ir godam.
4. Uzticams auto (vismaz pagaidām vēl nav pievīlis)
Tehniskais raksturojumus:
Peugeot 206 2001. g. 1.6i 16v – Pipercross sporta gaisa filtrs, sporta izplūdes sistēma ar OBX klusinātāju, KONI sporta piekare, kā arī daži vizuālie uzlabojumi.
Secinājums: katram autiņam ir savi + un – runājot par 206 pagaidām saskatu vairāk pozitīvās iezīmes - labs auto ar labu dizainu un uzticamu motoru.


 
Storm @ 12.oktobris 2005 0:00
Nissan Sunny 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Nopirku augusta sākumā Rumbulaa pa 950Ls, tikko izgaajis TO, tķipa bez blatiem iziets. Jau mainīta gandrīz visa priekšējā ritošā - granātas, piļņiki utt. Iemesls - gumijas sažūšana un putekļi

ĒD AP 6,5/100km (diizelis 2.0l)
nobrauciens ap 300 tūkstošiem.

Ja neskaita remontos ieguldītos 200 LS (tīri loģisks pasākums - pēc nopirkšanas - > remonts) esmu apmierināts
Mr. Osis @ 12.oktobris 2005 0:00
Renault Thalia 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [31]
Sanāca nedaudz iegrābties pērkot lietotu auto. To atkal fiksi pārdevu. Pabraucu pa saloniem, parēķināju naudas, ģimenes budžetu utml. Izsecināju, ka varētu paņemt kaut ko pavisam jaunu pa kādiem 10 000 EUR. Lietotu vairs negribējās redzēt, jo vienam kolēģim pat 4 gadus vecam A6 atradām rūsu. Sparatu, ka jāņem kas jauns ar garantiju utml.
Īpaši nekas daudz jau tajā cenu kategorijā nesanāk. No sākuma domāju par Škoda Fabia. Tāda gan man sanāca ar mazāko motoru un plikākajā kompketācijā. Tad iegriezos EuroAuto salonā. Tur akurāt bija akcija uz Renault Thalia. Apjautajos arī par Dacia Logan, bet pats pārdevējas atrunāja, jo tas vēl nēesot īsti pārbaudīts, aŗi garantija mazāka utml. Nebija arī neviena auto, ko izmēģināt.
Pirms pirkšanas vēl pamklēju info par šiem auto. Atradu testus iekš www. autoreview. ru, gan par Thaliu (tur Symbol) gan Fabiju. Fabijai ilglaičiga testa laikā tika no vēroti visādi niķi. Bija tur arī crashtests, kur Renaut uzrādīja labu rezultātu. Renault Thalia izcēlās arī ar lilo bagāžnieku - 500l. man tas ir svarīgi, jo jāvadā bērnam rati un arī visādi lauku labumi no radiem.
Tātad nopirku Renault Thalia sekojošā komplektācijā:
Motors 1,4l, 8V, 75ZS, benzīns no 91E,
miglas lukturi priekšā,
elektriskie logi priekšā,
elektriski regulējami sānu spoguļi,
centrālā atslēga,
kondicionieris, protasm arī salona ventilācija ar filtru,
divi airbagi,
stūres pastiprinātājs,
stūre regulējas augstumā,
lukturu augstuma korekcija,
Pioneer DEH- P1700R kā dāvana.
Arī tepiķīši visi nāca komplektā (citiem tās cenu kategorijas auto esot jāpērk atseviški).
Motors priekš šī auto pietikoši ņiprs, jo auto pilnā masa ir 1480kg, līdz ar to mazais nodoklis.
Tā kā pārsvarā braucu pa Jūrmalu un dažādus gargabalus, tad vidējais degvielas patēriņš turās ap 6l (pēc nobrauktiem 4500km). Pat ar visu kondicionieri.
Priekšējie sēdekļi priekš šis klases auto ir peitiekoši ērti. Vismaz brauciens līdz Liepājai bez apstāšanās nekādas neērtības nerada. Priekšējam sēdeklim ragulējas āri augstums, un ne jau kā dažiem VW (izmainās leņķis), bet paralēli. Aizmugurē gan ērta sēdēšana ir tikai diviem pieaugušajiem, tas gan fakts. Var jau iespiesties arī trīs, bet tās jau būs mocības.
Aizmugurējais sēdeklis nolokās pilnībā (žel ka nav dalāms), lai gan tad arī tikai atveras zema, bet plata atvere starp bagāžnieku un salonu. Līdz ar to var ievietot tikai garus un platus priekšmetus, nevis augstus.
Auto ir pilnais rezerves ritenis, kurš atrodas bagāžnieka grīdā. Bagāžnieka grīdas pārsegā ir padziļinājums, kurā smuki var saikt visādus sīkumus, vai aŗi iepirkumus, un tie nebraukā pa visu bagāžnieku.
Auto ir pauaagst klīrenss (laikam tā to sauc), kas uz Latvijas ceļiem nav mazsavrīgi. Līdz ar to gan līkumus jāņem prātīg, jo auto patīk manāmi sasvērties. Piekare ir pacieta, bet arī uz lauku ceļiem tās darbība ir diezgan sakarīga, zobus nedaudza ārā, arī auto paliek prognozējams.
Auto ir 2 gadu garantija bez nobraukuma ierobežojuma (laikam tapēc, ka privātpersonai), un 12 (divpasmit) gadu garantija pret caurrūsēšanu. Vizmaz priekšējie spārni noeteikti nesapūs, jo tie ir no plastamsas.
Apkopes jāveic ik pa 20 000km. Pārdevējs gan ieteica atbrautk pirmo reizi jau pēc 10 000km, ja reiz to auto es pērku priekš sevis.
Cik tāds priekš maksā? Akcijas cena bija 9000 EUR. Ņēmu līzingā iekš Nord LB. Pirmā iemaksa bija nedaudz virs 1000Ls (precīzi vairs neatceros), katru mēnesi meksāju 124Ls, 4 gadus. KASKO iekš BALTAS (bez pāsriska) 314Ls, plus OCTA un vēl par signalizāciju un reģistrāciju 145Ls.
Patreiz, pēc 4 mēnešiem ar šo auto esmu apmierināts. Protams, salona apšuvums ir plika plastmasa, ar dažiem auduma apšuvuma fragmentiem durvīs. Lai arī auto ir pašvaka skānas izolācija, galvenokārt dzirdami ceļa trokšņi, motors prakstiski nav dzirdams.
Patreiz vēl nekas negrab, lai gan ik pa reizei parādās kaut kāds īpatnējs tirkšķis jumtā. Faktiksi esmu okalizējis kur tas ir, padaudzot ar roku. Iespējams, ka ut ir kaut kāda šaibiņa mistiskā veidā ieķerusies, un reizēm tirkšķ. Pasām kaut kā jumta apšuvumu negribās taisīt valā, bet uz dīlera servisu nesanāk aizbrukt.
Kas vēl. Auto betiek koplektēts ar ABS. It kā sīkums, bet tomēr žēl, ka nav.
Kas man atkal iepatikās, no sākuma uzšpricējas logu škidrums, un tikai pēc zināma kavējuma palaižas slotiņas, un arī veic tikai vienu ciklu. Arī visas vadības sviras ir ērti aizsniedzamas un intuitatīvi saprotamas.

Tātad plusi
+par to cenu ļoti laba komplektācija
+neliels degviela patēriņš
+liels bagāžnieks
+augsts klīrens
+pretkorozijas iazsardzība

mīnusi
- nav ABS
- nestabils līkumos
- nav dalīti nolokāms aizmugurējais sēdeklis
- neliels atvērums starp bagāžnieku un salonu

 
juriz @ 7.oktobris 2005 0:00
Audi 80 1987 Novērtējums: 4 Komentāri [6]
Taak nedaudz pastaastiissu par savu auto. Pirms gada iegaadaajos auto audi 80 tautaa saukts par bucinu, pelnutrauku utt. Motora tilpums 1.8 monoinzektors, automaatiskaa atrumkaarba. Taa kaa auto tika pirkts lietuvaa vins man izmaksaaja ar atdziisanu apmeeram 500ls protams nummmuri netikai mainiiti es pa Latviju braucu ar lietivas nummuriem apskate uz diviem gadiem veel gadu manam auto ir apskate un ja baigi grib var aizbraukt un ieziet Lietuvaa nav probleemu, bet es to nedariissu ssis auto nonaaks vai nu kapseetaa vai nu tiks paardots pa leetu naudu. Sis konkreetais auto nav slikts vieniigais kraasa ir suudiiga gan, bet atkal salons taads kaa nevienam audi 80. Braucu gadu un paarvietojos ikgdienaa pa Riigu principaa ritossai neko iipassi mainiijis neesmu, esmu nomainiji priekssa kalotkas, pakalejo gultni un tagad pirms nedelas nomainiju pusasi. Taa kaa auto nav cinkots bez priskkikiem neiztikt jo itsevisski, ja auto ikdienaa tiek braukts pa pilseetu. Degvielas pateerins ir liels kad pirku auto peec nostaastiem vajadzeeja automatam est videeji 7 - 9 litri. Bet maneejai eed pa pilseetu nemazaak kaa 10 litrus. Nu pa soseju var izbraukt ar 7 ja neskrien. Par praktisku so auto nenosauks gan loti liels minus ir taads ka kravas nodaliijums ir loti mazs un veel lielaaks ir minus taads, ka nevar transformeet pakallejos sedeklus. Man kaa 191 garam cilveekam vietas arii nav daudz priekssaa seedot traucee durvju stoika jo vina ir paaraak sliipa. Aizmuguree esu ieseedies vienu reizi un vairaak tur negribu seedeet. Ziemaa ir probleemas ar karboraatoru tad raustaas, slaapst nost. Bet auto ar kuru var braukt no punkta a liidz punktam b ir normaals. Lieliit so auto netaisos, jo ipasi nav par ko.
 
MARCO @ 6.oktobris 2005 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti